Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ke Touko 15, 2024 6:34 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 15, 2005 7:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 6:05 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Kuopio
No ite oon koko 3 softaus vuoden aikanani käyttänyt lähemmäs 850€ aseisiin , kuuliin ja varusteisiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 19, 2005 6:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 12, 2005 5:00 pm
Viestit: 409
Paikkakunta: Espoo
No kyllä sekin on totta että pislatkin on kyllä kalliita taloudellisesti, yhden pistoolin hinnalla saisi melkein vuodeksi riisit yhdelle kehitysmaan perheelle. Itselläni on mennyt nyt jokin 400, mutta kohta ostan uuden kalassin ja lisää menee :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 19, 2005 7:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
No on se raha välillä ongelma, nytkin oon säästäny jo n.6 kuukautta sähkö aseeseen, tosin osa rahoista on kyllä menny muuhunkin varustukseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 19, 2005 9:45 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
No tottakai se on ongelma, varsinkin alaikäiselle softaajalle. Ensi kesäksikin pitäisi saada Mp5 myytyä, USP myytyä, M14 ostettua, SIG P226 ostettua, maiharit ostettua, liivit ostettua yms yms rompetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 19, 2005 11:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Viimeisen kahden kuukauden aikana olen laittanut pelkästään militariatavaraan yli 400USD.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 20, 2005 7:22 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 8:07 pm
Viestit: 109
Keskimäärin 1000€ olen onnistunut harrastukseeni kuluttamaan, kaiken kustannan itse lukuunottamatta paria satunnaista avustusta (yleisimmin kuulien muodossa). Tällä hetkellä ei ole tarvetta uuteen varustukseen/aseiden virittelyyn. Colttiin tosin saisi palamaan rahaa M120-viritysten ja metallikuorien yms. releiden muodossa, mutta taidan tehdä tämän vasta ensi kesän kesätöiden jälkeen. Lisäksi olen miettinyt, että voisin myydä osan varustuksesta pois tarpeettomana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 21, 2005 10:42 am 
Kaikkiaan kamoissa on kiinni varmaankin uuden pikkuauton verran, mutta niin kuin moni muukin on jo tässä ketjussa todennut, raha ja sen kulutus on toissijainen asia tässä harrastuksessa. Pakettia pukkaa toisen perään, niin sisään kuin uloskin ja kaikenlaista rojua on tullut hankittua pelkästään keräilymielessäkin, mutta eipä siitä kukaan muu vastaa kuin minä itse.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 22, 2005 1:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 1:24 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: Joensuu
Raha ei ole ongelma, vaan sen jatkuva puute. Vaikka mitä ostaisi, tuntuu ettei ikinä ole tarpeeksi aseita/varusteita. Toisaalta sama ongelma on varmasti missä tahansa harrastuksessa, jos siitä tekee keräilyharrastuksen. Tällä hetkellä pelkästään 'Nam kamppeissa aseineen on kiinni reilusti yli 3000 euroa, uudemmissa rojuissa vielä pari kertaa saman verran lisää. Joskus tulee mietittyä mitä rahalla tekisi, jos en olisi aikoinaan sattunut lukemaan Ilendilin juttua Pelit-lehdestä keväällä -99.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2005 6:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 10:02 pm
Viestit: 15
Aina raha on ongelma, jos ei olisi se olis todella hienoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2005 7:48 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Olisko sittenkään? Liian helpolla hankitulle ei meinaa löytyä arvostusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 24, 2005 1:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 10:02 pm
Viestit: 15
No se on totta, mutta välillä siihen hermot meinaa mennä kun täytyy säästää kauhiasti. Mutta sitten se kyllä palkitsee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 24, 2005 1:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Jep jep,

Eiköhän tähänkin kysymykseen tule heti mieleen se, että on useampaa "kastia" meissä harrastajissa.

On pelaaja joka nauttii ihan pelaamisesta ja skenujen antamista kokemuksista. Olkoon varustetaso vaikka se wenmppu ja/ tai vakiosähkö.

Sitten ääripäänä on se übersotilas, joka satsaa kaikki osa-aika/ täyspäiväisen palkkansa juuri markkinoille tulleeseen Systeman colttiin tai niin kuin eräs pelaaja, säästää pimeänäkölaitteeseen, joka maksaa 1600€!? ( no offence intended)

Etteikö tässä ole kilpavarustelun makua? On, minun mielestä.

Se ei ole tärkeää osaako tämä varustelija sitten käyttää oikeasti laitteita, vaan se voi olla vain se ko. omistaminen. Voi sitten sanoa kanssapelaajalle kuinka hienoa on paukutella sillä ja sillä aseella.

En itse näe mitään järkeä ostaa esim 1000€ arvoista sähköasetta, vaikka rahani voisi vaikka tzägällä semmoiseen ostokseen riittää.
Sitä pystyy airsoftia, huom. airsoftia pelaamaan ihan niillä edullisemmillakin varusteilla ja aseilla.

Totta, varusteet maksavat ja joitain suojia sun muita pelaajalla on välttämättä oltava.

Voin itse sanoa melkein "ylpeänä", että en ole varmaan useamman harrastusvuoteni aikana tuhlannut pyssyihin ja muihin palikoihin varmaan kuin jotain 1000-1500€ välimaastossa. Käytettynäkin saa hyvää, kun viitsii rauhassa etsiä, vai mitä?

Eri asia on sitten maahantuojat ja heidän lakeijansa. Heidän kautta saa kyseinen kuulasoturi varmasti tiskin alta käyttöönsä rajattomaksi ajaksi sen ja sen hianon tygin ja sillä voi sitten ownata peleissä. Onko se sitten itsensä kiduttamista. Itseni kohdalla varmasti olisi. Jos ei ole oma, en sitä sitten hirveästi hiplailisi. Pätee muuten kavereiden tyttöystäviinkin :lol:

Tässä taas suu vaahdossa kirjoitettu musta tuntuu juttua. Joku varmaan vetää herneen nenään, mutta ota iisisti. Tää on mielipidejutskaa.

-Hessu a k a Puuma-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 27, 2005 4:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 4:09 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Vantaa
Onhan sitä mennyt n.700 euroa. Joskus olen miettinyt että kannattaako tähän niin paljon rahaa laittaa ja olen tullyt siihen tulokseen että kannatta :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 27, 2005 6:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Kyllä menee kaikki mitä "ylimääräiseksi" jää, mutta toisaalta minä en enää pyöri baareissa enkä missään muuallakaan kauheasti (perheellinen mies), joten sen minkä vetoviikonlopusta säästää voi hyvin sijoittaa harrastukseensa. Harrastukseen on uponnut rahaa, ja tulee uppoamaan, mutta tykkään upottaa rahani tähän lajiin, sillä se on ainoa laji mitä harrastan. Mikäli harrastuksia olisi kymmenen, tulisi luonnollisesti hajautettua tuo "harraste" raha kaikkiin ja itse airsoftiin nyt ei kauheasti jäisi.

Mitä tulee varusteisiin niin mielummin ostaa kunnon kamaa jolla on edes jokin jälleenmyyntiarvo kuin jotain halpahalli sekundaa joka sitten hajoaa päälle/ käteen ja pilaa koko pelipäivän.

Köyhällä ei ole vara halpaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 3:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 02, 2005 3:05 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Espoo
kyllä sitä rahaa menee n. 300 euroa vuodessa... yhteensä on nyt mennyt n. 800 euroa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 3:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 5:09 pm
Viestit: 18
Raha ongelmat painaa joo. Mielessäni on ollut monta kuukautta Thompson m1a1 sähkö, mutta kun pelkkä akku, laturi ja ase maksaa 410 euroa!! ja rahaa on 5 euroa maksimissaan.. Tilillä kyllä olis yli tuon, mutta taitaa tulla piiskaa ja rähjäyksiä, mikäli käyn ottamassa pari nivaskaa seteleitä :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 3:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 9:57 am
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Käytettynä varmaan saisit hintaan 300€

Nytkin nemen tavaratorilla on pari ilmoitusta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 6:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Laskin että olis menny yli 1700e ilman kuulia 3 vuoden aikana.
Eipä väliä, pappa betalar :D
Se on kannattanut selvästi. Muuten vain nörtteilisin koneella koko päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 7:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 1:46 pm
Viestit: 14
Itse olen vasta ostanut sähkön, että rahaa on mennyt noin(300+50+30...)
About 400€
(Tai no eihän ne mun rahoja ollu vaan äiskä.)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 03, 2005 10:21 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 1:28 pm
Viestit: 8
Tililläni on ~1500 euroa, joten saisin ostettua itselleni vaikkka mitä. Mutta kitsaana ihmisenä en raaski, pelkkä viitosenkin menetys murehduttaa aivan suunnattomasti.
Yhteensä aion kuitenkin satsata tulevan vuoden aikan n. 800 € aseisiin ja varusteisiin, kuulia en edes laske mukaan. Toivon hartaasti, että se riittää moneksi vuodeksi eteenpäin. (Mutta toki pitää uusi kaasupistooli, ehkä uusi maastopuku, uudet suojalasit, kuulia ym. kamaa hankkia joskus, joten toiveajattelua. :? )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 10:47 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 2:53 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Kirkkonummi
Ittellä on menny jotain 700e myös.
Tuohon onko rahaongelmaan voisin todeta, että rahaa löytyisi vielä ja ei ihan vähääkään, mutta ongelma on se, että vanhemmat eivät oikeen hyvällä katso, jos tuhlaan rahaa niin paljon, vaikka omia rahojahan ne on.


Viimeksi muokannut Mazi päivämäärä Ke Tammi 25, 2006 3:20 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 11:02 am 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 21, 2005 7:44 pm
Viestit: 146
Paikkakunta: Tornio
Itselläni mennyt n. 700-800€ 8kk sisään, sinne menikin kaikki kesätyörahat :roll:
Rahaa ei ole koskaan liikaa. Minulla on ongelmana pikemminkin tyhjänpäiväisten ostosten tekeminen, 3 pukua ja en tee niillä mitään :lol: noo, empä menettänyt niissäkään paljoa, alle 20€ meni niihin :D
Nyt ostos listalla pyörii uudet maiharit, viripalikkaa vesuriin ja gekkoon, liivit myös pitäisi ostaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 2:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
Onhan se raha ongelma, kun on niitä muitakin rahareikiä kun airsoft, esim. konsolipelit ja turhat härpäkkeet yms.

Näin offtopicina voin sanoa, että suurin osa sijoituksistani airsoftiin ovat olleet virheitä. Rahaa mennyt kankkulan kaivoon n. 150 €. Jälkeenpäin vituttaa, mutta minkäs teet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 8:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 7:56 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Hämeenlinna
rahaa on mennyt konsoli peleihin varmaan n. 2000€ :lol: ja softaukseen 130€ :oops: ja softaukseen tulee viellä mene mään 250€ lisää kun ostan vsr-10 G spec tai fa-mas sähkön. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 9:06 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 11:57 am
Viestit: 19
Paikkakunta: Jämsänkoski, Keski-Suomi
Rahaahan tässä menee , kyllä se itselläni ainakin on niukassa.
Aseisiin mennyt ehkä 300€, varusteisiin alle 200€.
Tulee menemään syksyyn mennessä noin 200€ kypärään, takkiin ja housuihin.
Kallistahan tämä , mutta hauskaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 9:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 03, 2006 6:06 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Littoinen
Itselläni on mennyt rahaa about 200e kaikkiin varusteisiin (kuulia lukuun ottamatta). Noin vähän sen takia, koska sain 30e maruin m16vn:än, jonka vaihdoin m733 commandoon. Joten aseenkin sain todella halvalla. Itse ostan lähes kaikki tavarat käytettyinä, koska harrastan keilausta airsoftin ohella ja niihin molempiin tuntuu menevän niin pirusti rahaa. Nytkin pitäisi hankkia uusi keilapallo ja viritykset sekä tarkkuuspiippu aseeseen, muuta kun jo yksi perhanan keilapallo maksaa 300e. Milläs rahalla sitten ostat uutta ja hienoa rompetta airsoftia varten?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 10:15 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 11:50 am
Viestit: 39
Paikkakunta: Riihimäki
Itellä on menny n.2000e. Ja lisää menee :twisted: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 10:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 10:24 pm
Viestit: 1303
Paikkakunta: Hell bent for polyester
Nimi: Henri L.
En haluaisi ajatella paljonko rahaa on mennyt airsotaan. Niinhän se on, eihän rahaa ikinä ole tarpeeksi. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
On, raha on tämän lajin kanssa ongelma. Iso.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 3:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 09, 2006 9:12 pm
Viestit: 16
Raha on lähinnä siltä kannalta ongelma, että kun kamat maksaa pirusti, mutta sitä rahaa ei ole.. ei siis ole pynssyjäkään. 'bout satku on kulunut ja toinen mokoma + räpät päälle on menossa kesän aikana. Tosin tolla määrällä onkin sitten jo hankittu 3 pislaria ja rynkky. Kesän kuluilla onkin sitten tulossa trk kivääri, muutama pislari, haulikko ja toinen rynnäri.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 4:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 10:20 pm
Viestit: 1
Kyllähän sitä on tähän harrastukseen jo noin 2000 euroa uponnut. Tuo summa sisältää kaksi Aeg:ta ja muut varusteet. Hiukan kyllä välillä hirvittää nuo summat mutta kyllähän sit on monia kalliimpia harrastuksiakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 5:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 8:45 pm
Viestit: 33
Paljon on mennyt rahaa ja paljon tulee menemään. Suosikaa käytettyä kamaa, jos vain jaksaa etsiä niin löytää todella halvalla kamaa joka maksaa uutena paljon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 8:43 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Itse en jaksa laskea paljonko on rahaa mennyt airsoftiin. Sen verran kuitenkin, että nyt varmaan viimeisen vuoden aikana mennyt varmaan reippaasti yli 1000€, mutta ei kuitenkaan ihan lähellä 2000€ näin arviolta. Rahansaanti tosin olisi ehkä helpompaa jossei olisi monia muita harrastuksia ja vempeleitä, joiden kulut vanhempani itse maksavat. Näistä suurimpana ehkä jääkiekko johon on mennyt n. 30 000€ ja käytettävä rahasumma vielä muutaman vuoden sen kun kasvaa..
Ja kyllähän sitä tulee vähän harkittua mitä ostaa kun rahaa ei tuoda tarjottimella eteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 9:58 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 12:36 pm
Viestit: 31
Olen nyt harrastanut noin 2 ja puoli vuotta ja olen kuluttanut arviolta lahjat ja muut mukaan lukien 700€ joten ei se teidän summienne rinnalla näytä pahalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 12:42 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 22, 2005 3:20 pm
Viestit: 46
hullu softaaja kirjoitti:
Olen nyt harrastanut noin 2 ja puoli vuotta ja olen kuluttanut arviolta lahjat ja muut mukaan lukien 700€ joten ei se teidän summienne rinnalla näytä pahalta.


Hehe, mää alotin viime kesänä aktiivisesti pelaan, ja nyt on menny rahaa jotain 1100€-1300€.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 1:05 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KIINNOSTAA AIKA HELVETISTI!!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 2:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 1:21 pm
Viestit: 366
Paikkakunta: Kuopio
Itselläni mennyt jotain 1000e jo. Melkein kaikki raatamalla saatua rahaa.
Kysymys tähän väliin? Kuinka monen porukat ostaa kamat sinulle?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 2:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 10:06 am
Viestit: 51
Paikkakunta: Polvijärvi
Mulla on menny jotain lähemmäs 1000€, ehkä saattaa jäädä vähän vajaaksi tuosta tonnista.
Joo, kyllähän nuo vanhemmat aina joskus vähän antavat rahaa esim. kuuliin ja maksavat yleensä jonkunlaisen osan aseestakin silloin, kun semmoisen osto on edessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 2:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 01, 2004 8:59 am
Viestit: 122
Paikkakunta: Vantaa/Tikkurila
Alkaa vähitellen kyllästyttämään tämän viestiketjun lukeminen, kun jokaisessa viestissa vaan kerrotaan miten paljon on rahaa kulutettu. Eikö sille voisi tehdä vaikkapa oman ketjun?

Tämän aiheenahan oli "Onko raha ongelma?". Aiheeseen palaten mainittakoon, ettei itselleni raha ole juurikaan ongelma, vaikka kaikki ylimääräinen raha harrastukseen meneekin. Nyt kun tämän kesän pakertaa kesätöissä ja syksyllä aloittaa työt koulun ohella, ei rahaongelmia juurikaan ole. Pitää vaan osata laittaa vähän säästöönkin, jotta on käytettävää vähän pidemmäksikin aikaa :wink:
Käytetyn tavaran ostaminen on myös hyvä tapa säästää rahaa, kunhan tietää tarkalleen mitä on ostamassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 5:38 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Uskomatonta kyllä, hienovarainen vihjaukseni ei vissiin ollut tarpeeksi selvää.

Onko tosiaan niin saatanan tärkeää laskea aina, että kuinka monta penniä mihinkin on mennyt, ja huokailla sitten jotain kokonaissumma siitä? Laskekaas huviksenne, kakarat, kuinka monta euroa peruskoulunne maksaa valtiolle vuodessa. Voi että, kun on paljon rahaa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com