Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Touko 18, 2024 10:56 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Upein tiputus
ViestiLähetetty: Pe Touko 02, 2003 8:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Niin, eli mikä on komein koskaan tekemänne tiputus pelin aikana? Itse tein komean tapon K-S Airsoftin peleissä Muuramessa. Olin ladon sisällä puolustamassa ja vihollinen teki raivoisaa hyökkäystä. Näin läheisessä juoksuhadantapaisessa vihollisen tark'ampujan tulittamassa ladon ikkunoista sisään. Nostin aseen olalle hitaasti ja otin sihdin kiikarin läpi. Näin vihollisen kääntyvän minua kohti ja painan liipaisimen pohjaan. Näen kiikarista, kuinka lumi pöllyää vihollisen edessä ja sitten vihu karjahtaa ja kaatuu haudan pohjalle. Oli muuten komeaa katseltavaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 02, 2003 8:56 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:18 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Helsinki
Pelipaikkana toimi paloheinän juoksuhaudat. Muut omat höökivät vasemmanpuolen juoksuhautoja pitkin, joten sovimme, että kierrän yksin oikealta vihollisten selkään. Pääsin vihollisten juoksuhautoihin ja Aps2 olkapäätä vasten lähdin hiipimään hautoja pitkin. Kulman takana vihollinen katsoi meidän oletettuun hyökkäysuuntaamme. Tähtäsin häntä selkään n. 4m:stä ja olin juuri laukaisemassa, kun vihollinen käänsi päänsä suoraan minua kohti ja sanoi "Älä nyt mua ammu!" No mikäs siinä, kävelin hänen viereensä ja kuuntelin hänen selostuksiaan omieni asemista. Hetken kuunneltuani kysyin "Niin olet siis puolustaja?" "Joo." "Puukotus", sanoin ja tökkäsin häntä selkään vihulainen meinasi sanoa ruman sanan, mutta hiljeni, kun selitin olevani hyökkääjä, että sellaista. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2003 11:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 11, 2003 9:20 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Seinäjoki
Vuosia sitten kun vielä vemputtelin laskettelulasit päässä tapahtui seuraavaa:

Homman nimi oli majan valtaus ja olin yksin majan sisällä kahta kaveria vastaan. Maja oli vähän yli metrin korkeudella puussa ja se oli aseen mentäviä reikiä täynnä. Katsoin erään seinän reijästä pihalla enkä nähnyt ketään. Kuulin rapinaa ja katsoin toiselle seinälle ja huomasin oven alta pilkottavan aseen ja sormen liipaisimella.
Reflekin omaisesti ammuin vempullani sinne päin ja osuin ainoaan tiputuksen mahdollistavaan kohtaan joka näkyi eli sormen päähän.

Kipeää se sai ja käsi vedettiin vikkelästi pois oven raosta. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2003 2:43 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:34 pm
Viestit: 223
Paikkakunta: Kuopio (Puijonlaakso)
Jaetulla sijalla ovat:

-Tapahtui Konalassa kesällä. Havaitsin "mustan madon" liikkuvan noin viidenkymmenen metrin päässä metsässä. Etenin hiljaa ison kiven taakse ja kurkistin varovaisesti mikä siellä mönki. Neljä kaveria pikimustissa varusteissa ja kypärissä ryömi kanervikossa minua kohti. Odotin että he pääsivät noin kymmenen metrin päähän, jonka jälkeen ammuin melko pitkän sarjan yhteen kyytiin. Kaikki neljä kaveria poistuivat vaikeina paikalta. Tämä tarina olkoon opetuksena taktisen mustan vaatetuksen toimivuudesta ja turvavälien pitämisestä.

-Seuraavan vastaavan tein edellisenä talvena vakio-apsilla. Matkaa oli 30m. Puolen tusinaa äijiä eteni kivikkoista rinnettä. Minä olin hiukan sivussa ja joten heidän liike erottui erittäin hyvin. Ammuin neljä laukausta, joista jokainen osui. Tämän jälkeen tein taktisen vetäytymisen, mutta vastustajat eivät seuranneet.

Paras näkemäni tiputus on kuitenkin Holopaisen Pekan suorittama kahden kaverin pudottaminen yhdellä tm:n Benellin laukauksella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 06, 2003 6:45 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 5:43 am
Viestit: 145
Paikkakunta: Viikki, Helsinki
Nimi: Olli P.
Itse onnistuin tekemään Konalan metsissä sen, mitä olen luullut mahdottomaksi toteuttaa, pudotin siis kaksi vastustajaa yhdellä kuulalla.

Kimmokkeita ei yleensä peleissä lasketa, mutta tällä kertaa kumpikin vastustajista tunnusti osuman :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 12, 2003 2:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 01, 2003 6:01 pm
Viestit: 48
Komein pudotus minulla oli tuomarinkylässä kun hyppäsin ulos juoksuhaudasta ja ryntäsin toiselle haudalla kun huomasin sivullani vihun. Tuijotimme toisiamme hetken ja kummankin käännettyä aseensa ja laukausten kuuluttua vihu karjaisi osuma ja lähti offarille. Kummallakin oli semi päällä ja vain yhdet kuulat lähtivät.

Jaetulla sijalla on sepamäellä tapahtunut juoksuhautamättö jossa nousin juoksuhaudasta ja yhdellä kädellä, yhdellä kuulalla tiputin vihun kymmenen metrin päästä viereisestä juoksuhaudasta. Olen siis kovasti
semin puolella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 23, 2003 5:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 25, 2003 7:24 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Anjalankoski
Ehdottomasti komein tiputus mitä olen "urallani" saanut tehdyksi tapahtui viikonloppu peleissämme korian pioneeripuistossa
(tai jokusellanen).
teimme suunnitelman että minä ja "taistelutoverini" kiertäisi vasemmalta sillä aikaa kun toinen ryhmä kiertäisi oikealta, mutta homma meni päin persettä sillä sekunnilla kun kaverini otti osumaa ja jäin yksin kököttämää juoksuhautaa, josta huomasin toisen ryhmän olevan jumissa vihollisen tulituksessa ja päätin olla hyödyksi ja tein hirveän rynnäkön vihollisen juoksuhautaa, joka oli yllätys yllätys! tyhjä! Joten kiersin sitä pitkin kavereitani tulittavan vihollisen taakse. katoin kulmantakaa että koska häneltä loppui lipas ja rupes sitä vaihtamaa, kun se sit loppu menin hänen viereen ja kysyin että kummalla puolella hän oli (en ollu varma onko hän vihu koska emme käyttän hihanauhoi) Vähä aikaa hän katteli minua hölmistyneesti ja sitten puukotin hänet :) sen jälkee viitoin kavereilleni että reitti selvä ja meinsin kaatua heidän tulitukseen :o
(hyvä ku tapahtuma oli offgamen vieres ni jätkät vähä repes ku menin hänen vieree ja kysyin et kummalla puolella on)

Opetus: muista vahtia selustaasi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 25, 2003 5:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Sisätiloissa eräällä tehtaalla pelatessani otin erään aseekseni vain uskollisen bofferimiekkani. Piileskelin tehtaan alla olevassa pimeässä tunnelissa ja odotin, kunnes viholliset olivat päässeet sisään. Sitten hiivin varovasti sisään ja kurkistan porraskäytävän yläpäähän. Näen muutaman vihollisen sekä kuulen puhetta. Hiippailen käytävän päähän, vedän henkeä ja ryntään saliin. Salissa olevat viholliset eivät tosiaankaan olleet odottaneet pähkähullua miekkamiestä portaikosta. Juoksin vihollissakin ympäri ja neljä sain hutkittua ennen kuin vihollisilla sytytti ja käyttivät törkeästi hyväksi liukastumistani.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 25, 2003 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Montakin on tullut tehtyä mutta tässä hienoimmat:

Olin ladon ylihirsillä aps:ssällä puolustamassa latoa ja näin n:10 vihua juoksee latoa päin ihan varomattomasti ja olivat helppoja maaleja. No kun olin ampunut kaikki muut paitsi yhden niin ase löi tyhjää eikä ollut kuin yksi lipas joten piti selvitä vempulla joten odotin sopivaa etäisyyttä ja komeasti tiputin kaverin n.30:metristä. Eivätkä vieläkään tiedä kuka sen teki. :D

toinen tapahtui Iisalmella
Olin parin kaverin kaa vahtimassa tietä kun eksyin joukosta partiokierroksella joten lähdin kävelemään tietä pitkin ja näin n.20 vihua kävelemässä tietä pitkin joten piilouduin ojaan kun he ohittivat minut ja olin juuri noussut ojasta he huomasivat minut ja minä husin et oon oma ja ne vaan sano et liity joukkoon ja kun kaikki oli selin niin kävin makamaan ja tiputin kaikki vihut kun ne ampuili yli. Offgamella olivat vähän näreissään tosta mutta oma vikansa kun eivät olleet miettineet tunnussanaa. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 25, 2003 7:05 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Tälläistä sattui minulle:

Pelasimme Oulun Hietasaaren Da´Namissa, joka on sellainen köyhän miehen Vietnam. Eräässä erässä olin n. 5m syvässä ojassa kyykyssä, kun näin kahden tyypin lähestyvän minua kohti vitikosta n. klo 2:sta 15m päästä. Heillä oli toisiinsa välimatkaa nelisen (pienellä valehtelulla viitisen :wink: ) metriä ja he olivat molemmat yhtä etäällä minusta. Nousin ja ammuin vasemman puoleista, ja vajaan lippaan tyhjennyttyä sarjalla menin maahan samalla kun kuului "Osuma". Vaihdoin lippaan ja nousin ampumaan oikean puolimmaista tyyppiä. Mutta alettuani ampumaan häntä kohti, hän ilmoitti olevansa jo kuollut. Ammuin siis kaksi toisistaan 5m päässä olevaa tyyppiä (he eivät siis olleen jonossa vaan vierekkäin), vaikka tähtäsin ja ammuin vain oikean puolimmaiseen kohti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 15, 2003 11:57 am 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Pelipaikkana oli tiimmimme vakio, eli Salossa Turun ammattikorkeakoulun takana olevassa metsässä. Ensimmäisiä pelejä pelailitiin kunnon sähköillä, eikä sieltä pois malttanut tulla vaikka alkoi olla jo niin pimeää, ettei jyviä kunnolla nähnyt. (Kyllä, ei ollut kiikari tai muuta.)

Olin puolustavassa asemassa kukkulalla ampumassa kavereita, jotka rynnivät läpi pienen aukean. En vamaksi tiennyt missä vihut olivat, mutta ajattelin, että aukean puolivälissä olevassa bunkkerissa oli pakko olla ainakin yksi.

Tähtäilin reilun aikaa maassa maaten, kun yhtäkkiä joku liikahti bunkkerin reunalla, ammuin yhden laukauksen läpi jyvien, joita en kunnolla nähnyt. Kuului hyvin vaimea naps kaverin maskista 30 metrin päästä ja kuuluva rääkäisy: "Osui".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 6:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 11:54 am
Viestit: 241
Tämä nyt oli vain tuuria, mutta kun pelasimme vempuilla valtaa mökkiä,
päätin vähän härnätä sisällä olijoita kimmokkeilla ja raotin ovea ja ammuin sieltä näkyvää muovikanisteria. Kohta ulos käveli tyyppi, jota pati oli kimmonnut suoraan laseihin. (Kimmokkeet laskettiin ko. pelissä.)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 12:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Oli synkkä ja myrskyinen yö. Oli Syys-Kotvan yöpelit.(uuuu scary) Makasin maassa kaukana tovereistani juoksuhaudassa. Yhtäkkiä kuulin puhetta. Otin hyvän otteen aseestani. Yhtäkkiä taskulamppu syttyi. Luulin että yksi mies lähtee tiedustelemaan eteenpäin. Odotin, kunnes vihollinen kyykistyi 5m-päähän minusta. Päästin kolme semi-laukausta ja kuului kaksi Osuma!-huutoa. Vihollisia siis oli kaksi edessäni. Tämän jälkeen alkoivat sarjat huutaa, mutta viholliset ampuivat tyhjää. He eivät nähneet minua. Ammuin lippaallisen ja kuulin Osuma!-huutoja about 2. Olin siis eliminoinut melkein kokonaisen ryhmän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 5:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 04, 2003 8:17 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Vantaa, next to The Kartano
APS-2, 200%, .43g, matkaa 40m, kohteen koko 10 neliosenttia ja ei tuulta. =)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 07, 2003 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:48 pm
Viestit: 9
Paikkakunta: Vantaa
Tämä jäi mieleen, ei ehkä hienona, mutta ainakin erittäin hauskana.

Pelasimme iltayöstä kuusimetsässä ja minulla oli lainassa tiimiläiseni Beta Spetsnaz jossa oli se 250 bb:n hicap.

Pelin loppupuolilla luulin että ase/lipas jumittaa, kun kuulia ei lentänyt piipusta. Käänsimpä sitten aseen ylösalaisin ja samalla kun rullasin hicappia, niin painoin liipasinta. No kuulahan sieltä piipusta lähti ja tämän jälkeen kuului n. 20m:n päästä: "Osuma". Oli kuulemma osunut keskelle maskia.

Hienoin ehkä sitten omalla Aps-2 SV:llä(nyk. OR) tehty pudotus. Makuulta kahden puun välistä talon ikkunassa olevan vihollisen mahaan. Matkaa noin 35m.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 4:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 24, 2003 4:45 pm
Viestit: 72
Paikkakunta: Isokyrö
Meitä oli pelaamassa 6, elikkä 3 vs. 3. Vipassa erässä ne sitten sai mun molemmat tiimikaverit ja jäin aivan ypöyksin. Huomasin sitten, että ne tulee (kaikki 3) tuossa aivan lähellä ja avasin tulen. Ekalla lippaalla tippui niistä ensimmäinen ja sen jälkeen hyppäsin maihin ja vaihdoin lipasta ja nousin taas pystyyn ja ammuin toisen. Sitten viimeistä lipasta sisään ja vielä kerran ylös ja 15 kuulan sarja vipaan vastapuolen pelaajaan.
Oli kyllä aivan mahtava tunne, kun eliminoin koko vastapuolen tiimin. Lippaan loput 35 kuulaa meni sitten, kun huusin että "Aziz, Aziz!" ja ammuin loput ilmaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 6:47 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
150 patia kolmeen viholliseen?!

Aika järjetöntä... Jos ajatellaan, että pelaatte kaksi tuntia, eli vähintään 10 raundia, mikä on erittäin aliarvioitu määrä. Oletetaan, että tiputat yhden joka raundilla. Kulutat tällöin 500 patia. Tämä siis kahdessa tunnissa, kymmenessä ranudissa ja kymmeneen viholliseen! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 7:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 24, 2003 4:45 pm
Viestit: 72
Paikkakunta: Isokyrö
Tasapaino kirjoitti:
150 patia kolmeen viholliseen?!

Aika järjetöntä... Jos ajatellaan, että pelaatte kaksi tuntia, eli vähintään 10 raundia, mikä on erittäin aliarvioitu määrä. Oletetaan, että tiputat yhden joka raundilla. Kulutat tällöin 500 patia. Tämä siis kahdessa tunnissa, kymmenessä ranudissa ja kymmeneen viholliseen! :D


Siis missä mä sanoin, että vedin kaikki menemään. Vaihdoin vaan lipasta jokaisen tiputuksen jälkeen, kun ne on niin helposti vaihdettavissa (aito rynnäkköteippi-kiinnitin pitää 3 lipasta yhdessä). Ja parhaillaan meillä kestää 3 vs. 3 roundit 45min. Ettei me mitään *Rush*Rush* peläjä vedetä. Mullon ollut koko syksyn yksi ainoa 5900bb kuulapurkki ja siitäkin on varmaan 2000 jälellä. Ihan mahtavan tunteen takia piti ne yhden lippaan loput 35 räiskiä menemään. Joku 15-30 kuulaa per vihu on mun kohdalla realistisempi arvio.

edit: Tuokin on suuri määrä, mutta voin syyttää siitä mun todella laadukkaista Sanyon kennoista kasattua 8,4V 1700mAh akkua. On muuten aika infernaalinen tulinopeus sen kanssa ja se kestää hyvin 4 viikonloppua putkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 8:12 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:15 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Tampere/Hyvinkää
Viime viikonloppuna sattui tilanne, jossa itse olin kiven takana ja vastapuolen pelaaja n. 20 metrin päässä toisen kiven takana. Tarkkaa tietoa minulla ei ollut, että missä kohdin hän oli.

Konttasin kiven toiselle reunalle ja nostin varovasti päätäni kiven reunan yli. Ehdin vetää pääni alas ennen kuin lumi jo pöllysi kiven päältä kuulien voimasta. Ehdin huomata pienen liikkeen kiven ja sen vieressä olevan kuusen välissä.

Ryömin nopeasti oman kiveni toiselle laidalle, nousin pystyyn ja ammuin nopeasti yhden laukauksen kohti kohtaa, jossa luulin vastustajan olevan. Kuului kolahdus ja huuto "Osuma".¨Kuula osui keskelle vastustajan maskia.

Mitään tähtäystä en siis käyttänyt, vaan pistin vain yhden heittolaukauksen siihen suuntaan. Aseena virittämätön P90.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 8:59 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 01, 2003 7:05 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Konnevesi/ Mikkeli-Karkialampi;)
Henkilö kohtaisesti en varsinaisesti nähnyt osumia, kun oli niin pimeää, mutta kuulin kyllä. Eli siis syys-kotvassa -03 yöpäleissä olin kytiksellä matalassa männikössä mahallaan ja nerokkaasti vihulaisia tuli samojen puiden välistä mukavasti kuunvaloa vasten, jolloin pysyin vain paikoillaan ja sain nistittyä niitä about 10-12kpl 15min sisään. Matkaa oli ehkä 6-10 metriä. Harvoin tulee laskettua montako vihua pelissä listii, mutta tuossa se oli jo lähes koomista joten ne oli pakko pistää merkille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 29, 2003 9:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Tuli tossa viimepelissä(samassa jossa katkesi käsi) upein tiputus tehtyä.

No, olin hiipimässä metsässä ja kuulin sivulta askelia ja käännyin katsomaan ja näin vihun joka tähtäsi minua vanhalla m4:lläni. Matkaa oli n.30 metriä enkä viitsinyt ampua aps:ssällä takaisin joten rupesin kaivelemaan vemppua taskusta. samalla vihu avasi tulen ja hetken katselin kuinka kuulat komeasti n.metrin päästä kaartavat ohi. Kun löysin sen vempun oli vihu ehtinyt tulla jo lähelle ja oli nostamassa asetta olalle ja päätin vain ampua takaisin ja sattumalta osuin keskelle maskia lonkalta :lol: .
Myöhemmin ammuin toista kohtijuoksevaa vihua aps:ssällä laseihin ja kaveri lentää selälleen maahan, kyllä oli upean näköistä 8) .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 30, 2003 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Tänään tapahtui kyllä hauska tilanne. Olimme lipun ryöstöä ja minä kyttäilin siinä tien vieressä. No siitäpä juoksi yksi vastapuolen mosuri ja menin tielle ja sanoi että älä ammu, olen samalla puolella. Tämän jälkeen lähdimme juoksemaan tietä pitkin ja sitten vaan menin siihen lähelle ja sainoi että kuolit ja puukotin sen. Haahaa!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 02, 2003 4:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Konalassa viime keväänä tapahtunutta.

Lainasin kaverilta pulttilukkoa, muistaakseni sillä hetkellä virittämätöntä SP M40A1:stä, ja menin muutaman mukana puolustamaan kukkulaa.

Pelin puolessavälissä huomasin kuulaa tulevan myös vasemmalta sivustasta, pienen mättään takaa. Otin tähtäyksen kiikarin läpi, ja pamauttelin kolme kuulaa kolmea hyökkääjää kohti. Jokainen kuula osui, ja hyökkääjät lähtivät kohti offaria. Siinä oli jostain kumman syystä ihan pirusti fiilistä :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 10, 2003 9:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 6:07 pm
Viestit: 70
Paikkakunta: Rautalampi
Paras ja vaarallisin eliminointi tapahtui vanhan navetan luona.
Pelin tarkoitus oli eliminoida navetan ala-yläkerrassa piileksivät viholliset.
Tilanne oli se että yksi vihollinen oli tiettävästi yläkerrassa toinen ovella ja kolmas ampumaluukussa. Minä jäin kyttäämään yläkerran ikkunaa koivun taakse pellon laitaan noin 20 metrin päähän. Pian ikkunassa näkyikin jo liikettä ja vihollinenhan se siellä kuljeksi edestakaisin aseensa kanssa. Nostin Fa-mas 5.56 F1:sen ampumavalmiuteen ja vaihdoin käyttöön isomman diopteri renkaan kun ei muuten meinannut maskin takaa nähdä ja sitten sarjalla muutama panos ikkunaan ja vihollinen kyyristyi välittömästi ja huusi, että hui perkele ku säikähdin, minä kuolin. Ammus meni ikkunasta läpi että räsähti ja tapausta mentiin porukalla ihmettelemään ja se huomattiin mahdolliseksi kun kaveri ampui Centimeter master kaasupistoolilla samasta ikkunasta läpi uudelleen, aika kummallista sinänsä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2003 9:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Ammuin psukaan ja siel oli vihu (lol)

Se kuka uhkaa jatkaa sitä edellistä, saa haistaa AFK:n toimimattomuuden.


Viimeksi muokannut Berlusconi päivämäärä Ma Maalis 01, 2004 5:44 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2003 5:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Häh?!? Tajusinko oikein vai ammuitko metrin päästä sähköllä? Äly hoi, älä jätä! :x


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2003 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 29, 2003 8:36 am
Viestit: 30
Paikkakunta: Nokia
1vs1 ja jätkä vaan istuu syömään... Huhhuh.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2003 9:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Seppo kirjoitti:
Olen 1vs1 peliä(loput offgamella), seososkelen melko näkyvällä paikalla, vaihdoin lippaan, ja kävin kyykkyyn syömään.

Siis te pelasitte offgamella asti? :idea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 11, 2003 10:35 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Seppo kirjoitti:
Olen 1vs1 peliä(loput offgamella), seososkelen melko näkyvällä paikalla, vaihdoin lippaan, ja kävin kyykkyyn syömään. kohta lopetin sen ja nousin seisomaan, sitten ikäänkuin vaistonvaraisesti käännyin ja ammuin, vihu oli metrin päässä tulossa puukottaa!
Semi oli mulla päällä, ja suoraan ottaan osu sitä, siis käännyin ja ammuin lonkalta edes katsomatta että oliko sielä edes vihua, arvasin vain ;D.


Reipasta toimintaa!

Tai sitten vaan on katseltu liikaa elokuvia a la We were soldiers.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 11:02 am 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 29, 2003 8:36 am
Viestit: 30
Paikkakunta: Nokia
Bergman kirjoitti:
Seppo kirjoitti:
Olen 1vs1 peliä(loput offgamella), seososkelen melko näkyvällä paikalla, vaihdoin lippaan, ja kävin kyykkyyn syömään.

Siis te pelasitte offgamella asti? :idea:


Ei tuosta tuollaista käsitystä kyllä voi saada, vaikka kieliasua voisikin parantaa. Muutenkin eiköhän riittäisi jo pian tällainen toisen viestin rääpiminen, menee ihan liian off-topiciksi.

Ja aiheeseen liittyen: itselle ei ole vielä tullut vastaan mitään mahtavan upeaa eliminointia, mutta kerronpa nyt yhden aika vähäpätöisen, ettei aivan turhaa vierailua tullut tähän topicciin. Erään kerran minuun osui ensin äänenvaimentimeen, sitten punapisteeseen, sitten maskiin. Se tuntui jo aika erikoiselta vaikkakaan en ole varma montako ammusta minuun yhteensä osui...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 12:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
StatusQ kirjoitti:
Bergman kirjoitti:
Seppo kirjoitti:
Olen 1vs1 peliä(loput offgamella), seososkelen melko näkyvällä paikalla, vaihdoin lippaan, ja kävin kyykkyyn syömään.

Siis te pelasitte offgamella asti? :idea:


Ei tuosta tuollaista käsitystä kyllä voi saada, vaikka kieliasua voisikin parantaa. Muutenkin eiköhän riittäisi jo pian tällainen toisen viestin rääpiminen, menee ihan liian off-topiciksi.

Pahoittelen, että en ymmärrä tuota "(loput offgamella)" osaa. Jos se tarkoittaa jotain muuta kuin, kyseiset henkilöt pelasivat myös offgamella, olen varmasti ymmärtänyt asian todella väärin. No, ei jauheta tästä sen enempää. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 12:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 11, 2003 7:16 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Hamina
Kerran ku softattii sellasessa metsässä missä oli kallioita ja jyrkänteitä, niin menin alhaaltapäin katsottuna aika syvän railon väliin. Kun kuulin vihun askeleita, niin näin kun vihu jäi suoraan railon yläpuolella olevalle reunalle seisomaan. Sitten siitä vain MP5 A5:lla yksi kuula kylkeen ja se oli sitten siinä :D .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 1:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Seppo kirjoitti:
Mun paras tiputus menee jotakuinkin näin:

Olen 1vs1 peliä(loput offgamella), seososkelen melko näkyvällä paikalla, vaihdoin lippaan, ja kävin kyykkyyn syömään. kohta lopetin sen ja nousin seisomaan, sitten ikäänkuin vaistonvaraisesti käännyin ja ammuin, vihu oli metrin päässä tulossa puukottaa!
Semi oli mulla päällä, ja suoraan ottaan osu sitä, siis käännyin ja ammuin lonkalta edes katsomatta että oliko sielä edes vihua, arvasin vain ;D.


Joo ja sit jatkettiin lehmien kans lentämäänopettelua. Suksi ny jo kuuseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 2:32 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 11, 2003 7:40 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Kouvola
Noh pelailin ensimmäisiä kunnon pelejä uudella sähköllä. Paikka oli metsä , ei mitää rämeikköä vaan puoli aakeeta aluetta. Alotettiin silleen että toinen joukkue niiku marssii sinne toiseen päähän. Olin kaverin kanssa semmosessa montussa (matala) makuullaan , ei nähty ketään, sitte sieltä alkaa kuulua hemmetinmoista meteliä . Ne vihut puhu jostain typerästä , ihme kyllä. Sit mä lähin juoksemaa suoraan sarjalla ampuen ja sit siinä matkalla oli semmonen monttu niiku juoksuhauta mut pieni, hyppäsin sinne ja vihut ampu yli. Sitte vaihoin lippaan ja nostin taas pääni ja fraggasin siitä pari muuta tyyppiä ampuen toista takaraivoon ja toista kaulaan 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 12, 2003 2:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
tuomas kirjoitti:
Henkilö kohtaisesti en varsinaisesti nähnyt osumia, kun oli niin pimeää, mutta kuulin kyllä. Eli siis syys-kotvassa -03 yöpäleissä olin kytiksellä matalassa männikössä mahallaan ja nerokkaasti vihulaisia tuli samojen puiden välistä mukavasti kuunvaloa vasten, jolloin pysyin vain paikoillaan ja sain nistittyä niitä about 10-12kpl 15min sisään. Matkaa oli ehkä 6-10 metriä. Harvoin tulee laskettua montako vihua pelissä listii, mutta tuossa se oli jo lähes koomista joten ne oli pakko pistää merkille.

OFFTOPIC
Olitkos keltaisilla. Mikä teidän joukkueen tunnussana oli siellä yöpeleissä. Ettei vaan olis ollu Puska-Jussi?
OFFTOPIC


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 14, 2003 9:44 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Tämä ei ole varsinaisesti tiputus, mutta kumminkin. Pelattiin tänään Holopaisen kanssa yhdellä aseella, ja minä olin yleensä se aseeton. Kolme peliä pelattiin bukkerinvaltausta, eli osa pelaajista puolustaa bunkkeria ja loput yrittävät päästä sinne. Minä ratkaisin kaksi kolmesta tällaisesta valtaamalla bunkkerin ilman asetta :)

Toisella bunkkeriinhyppykerralla vielä rakennuksen muuri sortui, ja tipuin toisen jalan säären päälle koko painolla - ja säären alla tietenkin oli terävä kivi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2003 8:35 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:33 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Varkaus
No, pelailtiin tuolla omalla CQB-alueella tossa vuos sitten aika isolla porukalla. Olin parin tiimiläisen kanssa sellaisen ison kiviröykkiön takana ja tähtäilin siinä sen kivikasan reunalta silloisella vakiolla M40:lläni sellaiselle aukeelle, joka avautui siinä kivikasan edessä. Tällä aukeella oli jonkunverran korkeahkoja betolevyn palasia aseteltu suojaksi ja näiden takana näkyi aina silloin tällöin vilahdus vastustajan pelaajista, lähinnä joku lahkeen vilaus siellä täällä.

No, siinä sitten kateltiin tilannetta vähän aikaan, ja kun todettiin itsemme käytännöllisesti katsoen hyödyttömiks siitä asemasta ratkaisemaa ntilannetta mihinkään suuntaan, päätimme irtautua silloisesta asemasta ja etsiä sivummasta parempi paikka. Ajateltiin, että tuosta kun juostaan suoraan oikealle sellaisen suojattoman pienen aukean alueen yli, päästään huomattavasti parempiin asemiin. Siinä sitten kaverit yksitellen lähtivät ylittämään aukeaa pienellä suojatulella, minä viimeisenä. Juuri, kun olin lähdössä liikkeelle, näin siellä noin 40-50 metrin päässä suojan takaa kurkistavan vastustajan pään. Ajattelin siinä, että pitääpä ampua tossa laukaus vaikka samalla kun juoksen pelotteluksi sinnepäin, ettei sieltä tasan silloin hyppää joku räiskimään, kun olen keskellä aukeaa. Latasin aseen ja lähdin juoksemaan aukean ylitse. Siinä juostessa ammuin lonkalta ilman mitään tähtäystä "sinnepäin" laukauksen aika suuressa kulmassa ja jatkoin vain juoksemista. Tulin sitten siihen suojaan ja katoin, että mitä ne tyypit siinä napittaa sinne vihollisen suuntaan... "Näitsä ton?", kysyivät. "Minkä?", ihmettelin heti perään ääneen. "No jätkä osu sitä tyyppiä suoraan päähän sillä roikolla..." :twisted:

...joo, oli harjoiteltu laukaus. Tätä varten oon treenannu viimesen kaks vuotta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 25, 2003 1:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 3:42 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Kouvola
Oma hienoin pudotus oli kun olin saanut juuri ensimmäisen sähköni.. Seisoskelin tiheän kuusimetsikön laidalla, katselin aivan jonnekin muualle kuin metsikköön, hetken päästä alkoi kuulua ryminää metsiköstä, käänsin pääni ja totesin että siinä on vihu.. käännyin nopeasti ja pistin sarjaa menemään lonkalta (etäisyys n. 3m.) jonka jälkeen kuuluikin: "Ai perkele.. osu kaulaan" vaikkakin oli maski päässä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 05, 2004 1:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 11:57 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Oulu
Joo.. No tässä on kaksi.

Oltiin pelaamassa palokankaalla joka on mäkinen metsä oulun lähellä. Metsän keskellä on ISO kuoppa joka on täynnä lehti pusikkoa esim. pajua. Peli oli jo kestänyt 1,5 tuntia koska kaverini istuivat pusikon keskellä! :evil: Minä ja veljeni piiritimme heitä vielä hetken kun toinen camppaajista huusi että pitää lähtee syomään ja että jos me nyt tullaan niin sä et ammu? No minä siihen että ei varmana ja aloin räiskiö psg:llä metsään ja yllätyin kun pusikosta Kuuluikin kaksi "osui huutoa"! :shock: No minäpä siinä ihan äimän käkenä ihmettelin mutta voitettiin kummiski :D

Toinen tapahtui samassa paikassa. Näimme kaksi vihulaista mätsän reunassa mutta he eivät nähneet meitä. Sanoin pikku veljelle että kiinitä huomio ja lähdin koukkaamaan mahdollisimman hiljaa. Kun olin 10 m päässä sydän alkoi hakata ja viritin glock26 mahdollisimman hiljaa. Ja sitten eiku eteenpäin! 3m kohdalla pysähdyin ja tähtäsin. Toinen vihollisista sai kuulan takaraivoon ja toinen 3 selkään :P Voitto taas.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 05, 2004 4:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 29, 2003 8:39 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Heinola
Oliskohan ollu, että ne camppaajat halusi lähteä syömään ja siksi huusivat, että osuma :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 06, 2004 6:00 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 11:57 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Oulu
Ei ollu ku ne alko selittään että toista osu kenkään ja niin edelleen...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 11, 2004 4:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 02, 2003 9:51 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Uusikaupunki
JT kirjoitti:
Häh?!? Tajusinko oikein vai ammuitko metrin päästä sähköllä? Äly hoi, älä jätä! :x

Metrin päästä. Sähköllä. Semillä. Viritysrajoista ja turvaetäisyyksistä on jauhettu paljon (paskaakin) aikojen saatossa, mutta jos tuo menee sinulta yli hilseen niin suosittelen varauksetta lajin vaihtoa. Ristikoiden täyttö tai virkkaaminen on huomattavasti turvallisempaa ja kivuttomampaa puuhaa. Airsoftissahan voi saada jopa pikkurillin kynnen kokoisia mustelmia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com