Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Touko 10, 2024 9:04 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 25, 2004 1:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 2:00 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: forssa
Pois tietokoneelta ja hikeä pintaan :lol:

Aitoa jännitystä ja aiheellista "pelkoa".

Nyt ne tulee.. *PATATATA* ... ei jumalauta, niitähän on enemmän, eri suunnissa. PAKOON!, *TAKAKAKA* NAPS NAPS NAPS! AIH!

Se jännitys ja erilaiset strategiat hyvässä porukassa.


Viimeksi muokannut Sieni päivämäärä Su Tammi 02, 2005 12:28 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 24, 2004 10:54 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 24, 2004 8:46 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Turku
Suurin syy minulla on luultavammin se, että saa reuhoa mettikössä täydet vermeet päällä ja rynkky kourassa. Lisäksi tietenkin sosiaaliset kanssakäymiset ja ehdottomasti se, että en ole missään muussa lajissa nähnyt näin rehellisiä ja avuliaita ihmisiä! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 24, 2004 11:56 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 22, 2004 9:34 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Hyvinkää
HeelClicker kirjoitti:
Mikä juttu? Minusta toisten ampuminen on aika oleellinen osa tätä, ja se ON hauskaa. :wink:

Sama, toisten ampuminen on über hauskaa.
Se vain tuo sisäistä nautintoa nähdä kuulien lentävän aseenpiipusta ja osuvan toiseen, ja jos siitä tulee pitkä tuskanhuuto olen haltioitunut ja iki-onnessani.

[Muokkaus] Lyhennetty lainausta. Pitäkää huolta, ettei lainaus ole pidempi kuin oma viestinne! -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 29, 2004 1:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 3:10 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Laitila
Varusteet, tiimi, ampuminen, fiilis ja ulkoilma ovat hyviä syitä softata.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 29, 2004 2:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 3:13 pm
Viestit: 20
-Varusteet
-Replica aseet
-Kaverit
-Metsä
-Liikunta
-Hauskanpito

Yksi syy on ainakin se, ettei tässä lajissa ole pakko voittaa, vaikka siihen pyritäänkin. Myöskin se, että laji ei ole sidonnainen seuraan, tai siihen, että olisi pakko käydä harjoittelemassa/pelaamassa joka kerta. Esim. valmentaja pakottaa tulemaan harjoituksiin, ja jos niin ei tapahdu, sinut erotetaan seurasta (noin esim. jossain jääkiekossa. tietysti on muitakin harrastuksia, jotka eivät ole sidonnaisia seuraan tai valmentajaan)

EDIT: valmenatja...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2005 9:09 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 01, 2005 8:11 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Helsinki,Malmi
Itse softaan sen takia että siitä kunto kohenee, tulee erätaitoja, strategointi kyky nousee, se on pirun kivaa ja on armeijan tehtävissä aina ykkönen!!

[Muokkaus] Välilyönti välimerkkien jälkeen. -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2005 9:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 11:16 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Heinola
Softaus itselleni on urheilullinen harrastus jossa ei kuitenkaan tarvitse syyllistyä huippu-urheilun pimeimpään puoleen jos tahtoo olla yksi parhaista... Puhun siis kokovartalotrikoissa juoksemisesta kaupungilla päiväsaikaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 02, 2005 3:48 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
^Zoel kirjoitti:
Itse softaan sen takia että siitä kunto kohenee, tulee erätaitoja, strategointi kyky nousee, se on pirun kivaa ja on armeijan tehtävissä aina ykkönen!!

In your dreams.

Signaturesikin on viela taysin typera. Kasva pari kuukautta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 02, 2005 8:38 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 2:06 pm
Viestit: 211
Paikkakunta: Helsinki
Hihii.. Intin juttuja softauksessa ei tosiaan opi yhtään =)
Kun alkaa miettimään kaikkia tähän harrastukseen liittyviä juttuja niin melkein menee intin kannalta tuo hyöty miinukselle. Airsoft kumminkin opettaa aivan väärän suojautumismallin, hyvin huonosti ryhmätoimintaa ja mahdollisesti väärän ampuma-asennon.

Oikeastaan ainut hyöty jonka tuonne voi lukea on että airsoftin parissa (jos pelaa oikean porukan kanssa) oppii aika usein vaarattoman aseenkäsittelytavan, eli siis sormi aina pois liipasimelta ja piippu osoittaa vaarattomaan suuntaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 02, 2005 4:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Ehkäpä tuntuvin ero airsoftin ja intin välillä on se, että airsoft on kivaa ja intissä taas vituttaa 24/7.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 07, 2005 2:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Kuulapelisoftailen lähinnä sen takia ettei minulla mitään muita mainittavia harrastuksia ole. Jos ei siis tietokoneen kanssa yleistä räpeltelyä ja kesäpyöräilyä lasketa, niin tämä on ainoa mainittava harrastukseni.

Kyllä välillä on vituttanut erinäiset asiat harrastuksessa ja olen leikitellyt lopettamisen ajatuksen kanssa. Mutta vain leikitellyt, koska tämä on oikeasti ainoa harrastukseni. Muuten istuisin kotona 24/7.

Kyllä mä sitten oon surullinen tapaus ^____________________^


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 22, 2004 9:11 am
Viestit: 190
Paikkakunta: Lah-ti
Huvin vuoksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2005 7:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 5:08 pm
Viestit: 7
Airsoft on mainioin harrastus mihin olen itse koskaan törmännyt ja se vie miehen mennessään, rahaa palaa mutta se on pieni asia sen verralla mitä se tarjoaa. Mikä voisi olla hauskempaa kun juosta keskellä metsää rynkky kädessä huutaen "antakaa suojatulta" ja lähdet juoksuun päin vastustajia, kuulat ropisevat ympärilläsi ja syöksyt kaatuneen puun suojaan lataamaan asettasi jotta voisit suojata takana tulevia kavereitasi, mutta luulet pääseväsi pälkähästä kun huomaat kaverisi haulikoin nousevan puun rungon toiselta puolelta osottaen suoraa päähäsi ja naps rops... Pelin jälkeen naureskellaan kun Airsoftaaja Aatu sai kuulasta persuuksilleen tai keskustellaan asioista maan ja taivaan välillä. Joskus aikaa kuluu enemmän keskustellen kavereiden kanssa kuin itse pelaamisessa. Mainio harrastus jota olen aina yrittänyt saada kaveritkin kokeilemaan, ja eivät todellakaan ole katunut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 19, 2005 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
koska se on niin pirun siistiä! airsoftissa on niin hieno tunnnelma hiippailla metsässä tai huutaa kannustavia kommentteja kavereilleen kovassa taistelussa. Airsoftissa saa myös hien pintaan eikä se ole mitään "veren maku suussa" urheilua. Ainoana varjopuolena voisin sanoaettä on aika kallista mutta rahoille tulee kyllä hubaa vastinetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 22, 2005 11:44 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 1:12 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Turku
No pelatessa tunnelma ja meininki on mainio. Ei se voitto siinä ole välttämätöntä, mutta kyllä siinä hvä olo tulee pitkän pelin jälkeen jos on saanut kurmotettua vastustajaa oikein kunnolla...leikkimielisesti. Tulee oltua ulkona ja tapaa ihmisiä sen sijaan, että istuu koneella pelaamassa. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 03, 2005 2:58 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 18, 2004 6:17 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Espoo
Softaaminen on hauskaa ja siinä pääsee vähän testailemaan strategista silmäänsä :P. Ja se ei ole mitään pakkopulla opettelemista, sekä pyssyjen virittely yms. on todella mukavaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 12, 2005 6:59 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 10, 2005 1:18 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: pirkkala
Softaaminen on kivaa ja pääsee olemaan kavereiden kanssa (jos siellä on kavereita) mutta kuuliin pitäisi aina tienata joku 100€, kun ampuu jotain 1000 kuulaa joka kerta. :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 12, 2005 7:11 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Tunnelma, kaveruus, kuulien kulutus ja lopuksi "briiffi". Mistä muualta sitä saa :lol: ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 14, 2005 6:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:05 am
Viestit: 42
Paikkakunta: Pohjois-savo
Skenaarioissa on niin hyvä tunnelma. Viikonloppupeleissä saa hikoilla ja on hauskaa, näkee kavereita samalla ja kehittyy ehkä hieman lajissa.
Airsoftissa kyllä pää tyhjenee muista mietteistä, jos vaikka pelin lopussa esim. isoveli soittaa niin ihan herää omasta haavemaailmastaan taas todellisuuteen :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 21, 2005 7:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 7:09 pm
Viestit: 141
Paikkakunta: Laukaa
Koska pyssy sanoo pum-pum :lol: ! Vitsi, vitsi (vai oliko)
No tässä muutama syy
1. Itse airsoft, tottakai, eihän elämällä olisi muuten merkitystä.
2.Saa syyn käydä ulkona, yleensä täällä pimeässä valtakunnassani istukselen.
3.Sosiaalinen kanssakäyminen, eli off-gamella riehuminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2005 2:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 07, 2005 4:03 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: Parola
Mä oon suoraan sanottuna sotahullu. Mä oon aina ihan hurmoksessa kun kattelen sotaleffoja. :D Mikää ei voita sitä, että saa itse juoksennella metsässä maastopuvun, komposiittikypärän ja softin kaa! Airsoftissa on se hyvä, että siinä ei oikeasti kuole, mutta kuula kuitenkin sattuu ja se pitää jännityksen päällä! Kyllä se että saa vähän irtaantua koulusta, arjesta ja perheestä hetkeksi hyvän kaveriporukan kanssa tonne mettään softaamaan on elämän parhaita hetkiä. :wink:


Viimeksi muokannut Nomadius päivämäärä La Touko 26, 2007 10:15 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2005 4:05 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Oon pelannu liikaa niin hyviä sotapelejä, että oli pakko alottaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2005 7:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Sosiaaliset kontaktit. Rapakuntoiselle tämä käy kuntoilusta, adrenaliilin erittyminen. Onnistumisen tunteet. Laji on siitä mainio, että se on niin monipuolinen, voit pelata sitä niin monella lailla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2005 5:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 6:49 pm
Viestit: 3
1. Ei hirveitä suorituspaineita..ainakaan itselläni. (Vrt. jääkiekko -> läpiajo)
2. Hauskaa
3. Fiilis
4. Käy kuntoilusta


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 23, 2005 11:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 11:41 am
Viestit: 7
Paikkakunta: Pieksämäki
Se nyt on vaan niin perskuleen mukavaa touhua! Varsinkin isolla porukalla, aloiteltua tuli sellasilla 3 vs 3 -peleillä, enää ei sellaisia onneksi ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2005 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 12, 2005 6:42 pm
Viestit: 36
Paikkakunta: Kuopio
Harrastus siinä missä jalkapallo tai jääkiekko itse softaan sen takia että tässä on jännitystä mukana ja oppii toimimaan ryhmässä ja syitä olisi vaikka kuinka paljon mutta ei tule mieleen. Kyseessä on todella hyvä laji eikä mennyt ajoittaminen hukkaan.

Älä kirjoita koko viesti putkeen.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2005 5:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 26, 2005 8:01 pm
Viestit: 81
Tiimityö, eläytyminen, fiilikset, urheilu ja tarvittavat sosiaaliset kontaktit. Airsoft on erittäin monipuolista, kunhan siihen liittää esimerkiksi tietynlaisia mausteita mukaan. Ja mitä parhainta, skenaariot kaikessa monipuolisuudessaan tarjoavat kaiken mitä voi harrastuksesta irti saada.

-Kommander-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2005 6:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 5:40 pm
Viestit: 139
Paikkakunta: Pöytyä
Ja se RUOKA! :D

Paljon evästä mukaan, parhaimmillaan trangia viikonloppupeleihin ja siellä sitten pidetään tunnin ruokatauko.

Sitten muita syitä: Varusteet, tykkään painella ne kamat niskassa metässä. Tiimipeli, kuinka onnistutaan taktiikassa yms. Taistelun fiilis, kun hiivitään hiljaa talon kulmalla, tai juostaan täysillä karkuun ylivoimaista vihollista.

Paljon on myös muuta, mutta tässä jotain.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2005 10:35 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
Softaan ainakin sen takia että se on todella hauskaa juosta metsässä, kuunnella missä vihollinen on ja yllättää se. Airsoft myös käy kuntoilusta ja pitää poissa koneelta. Ja itse pelissä se tunnelma on todella mukavaa. Koko ajan jännitys päällä. Airsoft on hyvä laji. Ja mun mielestä on ihan kivaa tuhlata rahaa airsoftiin minkä on ite työllä hankkinu. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 04, 2005 11:14 am 
Poissa

Liittynyt: To Elo 04, 2005 10:56 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Kangasalaa
Airsoft kerää KAIKKI aistini äärimmilleen... Sitä on hauskaa pelata tiimissä ja lopputuloksella ei väliä... Toinen hyvä puoli on Airsoftissa on varusteiden "keräily", olette varmaan kaikki huomannut, että koko ajan pyörii mielessä aseeseen joku uusi lisähärpäke tai viritys. Minulle ainakin uusien viritysten, osien, tähtäysjärjestelmien asennus tuottaa suurta mielihyvää...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 11:33 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 11:12 am
Viestit: 50
Paikkakunta: Helsinki
Jännityksen, hyvän seuran, iloisen ja reippaan meiningin, liikunnan ja ulkoilman takia, puhumattakaan siitä että harrastus poikkeaa muista harrastuksista. Siinä muutama hyvä syy airsoftata :wink:
EDIT: Kyllä se adrenaliinihumalakin on mukava asia :lol:
EDIT: Kyllä se strategisointikin on hauskaa.


Viimeksi muokannut Galeazzo päivämäärä Pe Elo 19, 2005 12:21 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 12:04 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
-Saa raitista ilmaa ja ei niin rasittavaa liikuntaa (vastapainoa jääkiekolle)
-Näkee kavereita
-Pääsee pois arjesta ihan omiin maailmoihinsa, ei koskaan softatessa tule ajateltua mitään muuta kuin olennaista
-Ei ole niin vakava harrastus (kuin jääkiekko)
-Offari lörpötykset, joihin kuluu varmaan melkein yhtä paljon aikaa kuin itse softaamiseen
-Realismi & sotatilanteen simulointi
-Tiimi/kaverit & strategia
-Aseiden virittely ja kustomointi
-Jännitys

Softattua tuleekin varmaan lähes jokaisenä päivänä jolloin ei ole jääkiekkoon tai rumpuihin liittyvää tai muuta menoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 6:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 4:19 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Espoo, Soukka
Se on kivaa. Ynnä hauskaa.

Airsoft on jännää ja kivaa, yleensä peleissä kuulee tosi hauskaa läppää, joskus ei. Parasta on pelitilanne, sen jännitys ja tunnelma. Kuitenkaan ei tarvitse pelätä niinkuin oikeassa sodassa, vaan voi eläytyä taisteluun. Rauhallisella hetkellä taisteluiden välissä voi leikitellä ajatuksella että on oikea sota.

Toiseksi parasta on ne mahtavat muistot, mitkä jäävät peleistä mieleen. (Tosin turhan usein jää myös huonoja muistoja mieleen.)

Näin siis minun kohdallani, toivottavasti monen muunkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 13, 2005 7:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Strategiasta tykkään, ja jännityksestä myös.

On se eri kivaa kun tekee jonkun supertaktiikan, ja näkee vastustajan äimistyneen ilmeen tyyliin, "miten se tuohon pääsi?" Toinen kiva asia on se kun kuulaa viuhuu ympärillä, ilma on täynnä ballistisia ääniä kuin suoraan leffasta. Siihen kun vielä joku huutaisi, "Sarge! We gotta make it!!!"

Mmmmhhh... ihan ilon kyyneleet tulee kun vain ajatteleekin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 13, 2005 7:41 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 13, 2005 9:33 am
Viestit: 23
Paikkakunta: Lieto
Saa vähän päästellä höyryjä ulos. Ja kun itseäni ei muuten oikeen saa liikkelle, koska muu liikkuminen ei kiinnosta. Jos ei lasketa sitä että pari kertaa viikossa kavereitten kanssa liikun ja käyn softaamassa, istun koneella/töllön vieressä 24/7.

Ja muutenkin, softaus on niin helvetin kivaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 14, 2005 12:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 26, 2005 8:01 pm
Viestit: 81
NecroCuolema kirjoitti:
Siihen kun vielä joku huutaisi, "Sarge! We gotta make it!!!"
Tervetuloa Vietnam -skenaarioihin!

-Kommander-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 14, 2005 8:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 1:26 pm
Viestit: 22
Ekan kerran pääsin mukaan isoveljen kanssa softaamaan sen kaverin pihaan talvella ja sinne tuli yhteensä jotain 5 jannua, noh siinä sitten oltiin deathmacthia ja räiskittiin toisiamme (ei ollut kuolemia ollenkaan :D ) kunnes otettiin kunnolla tiimipeli . Menin nurkan taakse, kunnes yksi jannu tuli nurkan takaa ase kädessä, eikä nähnyt mua ja sitten tähtäsin beretta 92f:llä sitä ja pam! Sain ensimmäisen tapponi koko softauksessa . Siitä se sitten lähti . Airsofti on kivaa koska siinä on niin julmetun hyvä tuntuma ja kun softataan kaveriporukassa niin tuplasti hauskempaa, sekä replica aseet, että metsässä rämpiminen, aah, täydellistä!

P.S Pelissä ei kuollut kukaan, kutsumme sellaista "kuolleeksi" joka on saanut jo osuman ja tippunut pelistä jos joku ei nyt tajunnut


Viimeksi muokannut Vänski päivämäärä Ti Marras 15, 2005 4:26 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 15, 2005 2:01 pm 
Itseäni ovat aseet ja varusteet aina kiinnostaneet, sotahistoriakin jossain määrin. Eräänä päivänä tehtiin sitten lutkut, hernepyssyt, ja niillä ammuskelimme toisiamme laskettelulasit päässä.

Aloin kaipaamaan tietynlaista realismia, ainakin aseiden osalta, ja testailin kavereiden UHC-vemppuja. Jäin lopullisesti koukkuun softaukseen ja oli aika siirtyä ''seuraavalle tasolle''.
Viime kesänä ostin ensimmäisen sähköni ja suojalasit+muut kamppeet, ja softausporukkakin on löytynyt. Hyvä harrastus, metsässä rämpiminen on aina kivaa, ja saa liikuntaakin.


Ylös
  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com