Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 3:54 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Airsoftia Karjalaisessa.
ViestiLähetetty: Ma Heinä 28, 2003 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:17 pm
Viestit: 29
Tuossa on scannattuna Karjalaisen julkaisema juttu airsoftista.

pienempi (177kt)
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/karjalainen_pieni.jpg

isompi(613kt)
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/karjalainen_iso.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 28, 2003 8:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Hyvä että lehdistö kirjoittaa välillä positiivisessakin muodossa tästä meidän harrastuksesta.
Toivoisi näkevän myös pääkaupunkiseudun lehdissä saman henkisiä artikkeleita.


Viimeksi muokannut Bergman päivämäärä Ma Heinä 28, 2003 10:32 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 28, 2003 9:11 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Aika hituseen veikattu harrastajamäärä. 500-1000 voi mun puolestani saman tien kertoa kymmenellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 29, 2003 6:56 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 8:40 pm
Viestit: 53
Paikkakunta: Espoo
Jaakonpoika kirjoitti:
Aika hituseen veikattu harrastajamäärä. 500-1000 voi mun puolestani saman tien kertoa kymmenellä.


Ei välttämättä.

Olettaen siis, että siinä tarkoitettiin _airsoftaajia_, ei muovikuulanatosotamisejätakapihalla.
Lisäys: Niin. Ja onhan toki peleissäkin nuo osallistujamäärät noussut, mutta ei vielä kuitenkaan mielestäni niin suuriin lukemiin, että harrastajia olisi se 5000-10 000.

Mutta itse artikkelista. Varmastikin yksi parhaista, ellei paras artikkeli airsoftista lehdissä. Ja tällä tarkoitan siis ulkopuolisen kirjoittamaa juttua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 29, 2003 9:33 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jos yhteen peliin saadaan tulemaan yli 200 ihmistä, ja jos Lekassa käy päivittäin 500-1000 ihmistä, ja jos Nemesis on myynyt sähköaseita jo sen neljä-viisi vuotta (?), niin veikkaan että on ihan oikeutettua olettaa, että harrastajia on koko maassa ainakin 5000-10000.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 12, 2003 9:47 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Ota huomioon että kaikki jotka käyvät lekassa eivät ole softaajia ja monet jotka ostavat nemestä aseen eivät välttämättä ole softaajia ja monilla on 2 tai enemmän softiksia kotona. airsoftin harrastajia on ekä 500-2000 mutta kuula-aseiden harrastajia on ehkä kymmenkertainen määrä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 15, 2003 5:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 1:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Joensuu
Minäkin näin tuon jutun lehdessä koska asun Joensuussa ja meillä kävi tosi huono tsägä kun meidän yksi tiimiläinen joutui lopettamaan koska isänsä näki jutun ja huomasi että east suosii 15 vuoden ikärajaa ja tiimiläinen oli 13 joten isänsä kielti softaamisen pojaltaan ja sen takia kaksi muutakin (meidän tiimin parhaat :( ) lopettivat myös :cry:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 15, 2003 7:57 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Teme21 kirjoitti:
Minäkin näin tuon jutun lehdessä koska asun Joensuussa ja meillä kävi tosi huono tsägä kun meidän yksi tiimiläinen joutui lopettamaan koska isänsä näki jutun ja huomasi että east suosii 15 vuoden ikärajaa ja tiimiläinen oli 13 joten isänsä kielti softaamisen pojaltaan ja sen takia kaksi muutakin (meidän tiimin parhaat :( ) lopettivat myös :cry:


Sitten ei muuta kuin odotetaan pari vuotta, jotta ikää löytyy ja sitten meno jatkuu. Ei pidä lannistua vähästä. Itse kuolasin sähköaseiden perään 15-vuotiaana, mutta sain vasta ensimmäisen käteeni 18-vuotiaana enkä edes aloittanut vempuista, koska kavereiden honkkarivemput olivat mielestäni niin aneemisia :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 8:15 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 1:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Joensuu
Niinhän se on tietysti mutta luulen että sillä ei oo enää innostusta lajin suhteen mutta ainahan toivo elää :wink: mutta onhan siinä se että alle 18 vuotiailla pitää olla vanhempien lupa ja en tiedä antaako se harrastaa ees yli 15 vuotiaanakaan :( .
Sitten minä ostin ekan sähköaseen 12 vuotiaana ja minulla oli sitä ennen jo joku vemppu pisla,mp5 a3 vemppu, Wilson super grade ja python 357 mutta se tietenkin hajosi koska oli kwc valmistama ja se oli minulle paha tappio koska sillon ei ollut vielä hirveästi rahaa niin menetin tuosta vaan 150 euroa :cry: mutta nyt sain myytyä sen hylsyt huutonetissä 37euroon :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 9:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Teme21 kirjoitti:
Sitten minä ostin ekan sähköaseen 12 vuotiaana ja minulla oli sitä ennen jo joku vemppu pisla,mp5 a3 vemppu, Wilson super grade ja python 357 mutta se tietenkin hajosi koska oli kwc valmistama ja se oli minulle paha tappio koska sillon ei ollut vielä hirveästi rahaa niin menetin tuosta vaan 150 euroa :cry: mutta nyt sain myytyä sen hylsyt huutonetissä 37euroon :wink:

Onnittelen! Teit threadin pisimmän ja luultavasti epäselvimmän virkkeen.

Aamen. Näitä "rönsyjä" olisi hyvä hillitä, koska muutkin ihmiset joutuvat lukemaan niitä
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com