Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Touko 02, 2024 6:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uudet airsoft valmistajat.
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 9:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 4:29 am
Viestit: 32
Morjens.
Tässä nyt on jo jonkin aikaa tullut ihmeteltyä näitä "honkkarin" uusia airsoft aseita. Olen huomannut että markkinoille on tullut kaiketi varsin uusia firmoja: ASG ja Y&P. Kummatkin ilmeisesti valmistavat aseita ja myös ensimmäinen kaiketi kuulia.

Mutta sitten itse kysymykseen. Onko kenelläkään kokemusta näistä valmistajista? Tuossa yksipäivä huomasin että Y&P.llä näyttäisi olevan jonkun sortin kaasu 92f tuotteena, kenelläkään tietoa? Hintakaan ei ollut paha, alle 50e. Voisiko kyseessä olla jopa gbb?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 10:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Y&P:stä olen minä kuullut ennenkin. Joskus kaksi vuotta sitten ostin Nemesiksestä sellaisen lemon-kranaatin muotoisen kuuliensäilytyspurkin, joka sitten hajosikin aina nopeasti. Muovista koko pömpeli.

Ja eikös ASG ole se mikä valvoo japanissa kuulapyssyjä esim., että ei saa olla metallirunkoa aseessa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 11:06 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 8:53 am
Viestit: 169
Repolainen kirjoitti:

...eikös ASG ole se mikä valvoo japanissa kuulapyssyjä esim., että ei saa olla metallirunkoa aseessa?


nusnus* Se on ASGK.* nusnus

Ensitten tiedä onko ne sama asia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 11:17 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Japanilaisissa aseissa saa olla metallirunkoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 11:31 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Yleisesti voisi todeta että halpismerkit tekevät kuraa. Lähtökohdat huomioonottaen 50euron kaasupistooli tuskin on mikään pelaamisen riemuvoitto. En suosittelisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 7:15 pm 
Sama pätee myös Cyman ja Wellin tekeleisiin. Uskomatonta pa**aa, suoraan sanottuna.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 7:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Kertokaahan muuten kokemuksianne näistä halppisvehkeistä, jos tänne topikkiin kerättäisiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 7:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Jos halvoista vehkeistä kunnollista tietoa halajaa, paras paikka on käväistä katsomassa Arniesin foorumeilta (vaatii kirjautumista) seuraava juttu. http://www.arniesairsoft.co.uk/forums/i ... opic=81656 Näin lyhyesti sanottuna Cyman uudemman linjan vehkeet ovat ihan hyviä, kunhan pieniin ongelmakohtiin varautuu. Uudempaa linjaa ovat Cm027 ja siitä kasvavat numerot. Ongelmiin lukeutuu lähinnä erikoinen suutin, jonka vaihtamalla normaaliin lähtönopeus kasvaa ja aseen mukana tulevan lippaan syöttöongelmien pitäisi hävitä. Mukana tuleva hicap-lipas oli ainakin Cm028:ssa (ak-47 kopio) jotain aivan kauheaa. Lipas on tehty muovista ja toimii miten toimii jos toimii. Ilmeisesti teipillä voi auttaa lipasta pysymään paremmin paikallaan jolloin syöttöongelmien pitäisi viimeistään kadota, en ole itse kokeillut. CA:n regulippaalla ase toimii moitteetta.

Meinasin unohtaa, hoppiyksikkö ja sisäpiippu eivät ole Marui-yhteensopivat. Eli jos haluat tarkkuuspiipun, joudut hankkimaan uuden hoppiyksikön. Hoppiyksikkö on ihan hyvin toimiva, mutta piippu on alumiinista tehty tekele jonka vaihtaminen on kannattavaa jos löytyy rahaa siihen. Kyllä se mukavasti lentää ilman vaihtamistakin.

Maksoin omastani yhteensä 150 euroa (ase + viriosat, en vaihtanut sisäpiippua enkä hoppiyksikköä ) ja se on toiminut moitteetta. Minulla on manuaalikin, josta olen skannannut tärkeimmät sivut. Pyynnöstä voin lähettää siitä osia, kuten esim. räjäytyskaavion.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com