Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 3:09 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Softaajien aktiivisuus ja (EI AKTIIVISUUS)
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 3:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Tässä kiukun puuskahduksessa kirjoittelen pelaajien minimaalisesta innostuksesta. Näin ainakin omassa tiimissäni tämä ei aktiivisuus on jokapäiväistä narinaa. Eka suunnitellaan pelipäivä ja innokkaita on paljon, yllättäen yksi peruu, ettei pääse pelaamaan kokeiden takia. Tästä sitten muutkin alkavat inisemään, ää en mä perkele lähe pelaan, kun ei tuo kallekaan tule, ja sama kierre jatkuu. VITUTTAA tällainen. Itse olen innokas pelaaja, vaikka en mikää maailman paras olekaan. Yleinen syy on se, että ase on niin huono yms tai sataa lunta ää talvella on paska pelata. Säälittää vanhemmat, jotka kalliilla rahalla ostavat aseet lapsilleen toivossa, että nythän pajat löysi hyvän harrastuksen. Sitten aseet lojuvat vain nurkissa muutamien pelikertojen jälkeen. Tällainen käy todella hermoille. Jos jostain Keski-Suomesta (Jyväskylästä) löytyy tiimi, joka ottaisi pelaajia ja joiden peli-innostus olisi hieman suurempaa, niin pyydän ottamaan mailiin yhteyttä. Kertokaa omia kokemuksia tästä aiheesta. jveijonen1@luukku.com

Muokattu otsikkoa, lisätty välimerkkejä ja laitettu välit _jokaisen_ välimerkin jälkeen.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 3:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Tämä onkin varmaan suhteellisen yleinen ongelma ja itseäni harmittaa suuresti, kun en koulunkäynniltä tosiaankaan ehdi pelaamaan viikolla ja viikonloppuina olisi sitten muutakin tekemistä. Vielä suuremmin tämä pelaajien pois jäänti harmittaa isoissa peleissä.

Itseäni ei tosin pikkuinen sade tai koleus haittaa, mutta se kyllä huvittaa, että joillakin on turbotaktiset delta force- vehkeet tai muut vastaavat ja asenne kuitenkin on: "iik, vettä!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 3:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Siis vesisade VOI HIRVITYS. Koulun ja kaikki muut todelliset syyt, itselläni esim Aikido, nuo hommat mä itse ymmärrän.

Pieni tihkusadehan vain nostaa tunnelmaa. Kyllä mä myös ymmärrän että 30 asteen pakkasella ei pelata. Se voi olla itselleen vaarallista ja aseelle myös. Mutta esim lumisade, ei mahtavampaa tunnelmaa ole kuin ryömiä hangessa ja lunta sataa hiljalleen. Aiheesta lisää juttuja kaivataan

Välilyönnit ja siisteys. -Jaakonpoika


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 5:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 29, 2003 2:09 pm
Viestit: 188
Paikkakunta: Lahti
Kyllähän välillä nuo porvaripennun, jotka ostavat aseen eivätkä 1. kerran jälkeen enää pelaa ärsyttävät. Eikä asettakaan tarpeettomana kuulemma "jaksa enää myydä."


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 7:53 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Omassa tiimissäni olen itkua ja märyä saanut sietää jo pitkään. Tanan tehtaan menetys oli melkeinpä kuolinisku Jyväskylän airsoft-yhtenäisyydelle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 2:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Novareon: En mä usko että tanan menetys niin kova isku on, siis en väitä että se ei olisi paha juttu, mutta kyllä paikkoja löytää.

Välilyönnit. -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 3:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Niin, mutta tarkoitan lähinnä sitä, että porukat eristäytyvät jälleen omiin oloihinsa. Noh, mitäpä tuo haittaa sinänsä, kasvattaahan se luonnetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Niin. Ei pitäisi yristäytyä omiin oloihin. Itse pelaisin vaikka joka ikinen päivä. Mutta kesällä porukalla on enemmän innostusta pelata. Kaipa tämä suomen mahtava mies joka menee läpiharmaan kiven pelkää suomen ankaraa (tosi ankaraa joopa joo -6) talvea. No ei voi mitään. Säälittää vain jotkut vanhemmat. Itse olen jokaisen aseeni osan ostanut omalla rahallani, kuulia on joskus porukat Sponsannut


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 14, 2003 9:47 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Varkaus
No tossa pari viikkoa taaksepäin tuossa Pieksämäellä oli sunnuntaipeleissä jopa 45 henkilöä. Sakkia vaivautui Leppävirralta, Varkaudesta ja Pieksämäeltä. Tässä 30. päivä olis tarkoitus pitää samantyylinen peli täällä Varkaudessa, porukkaa odotetaan ihan reippaasti. Aktiivisuutta siis löytyy kesä-ja talvikausina suunnilleen yhtä paljon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 21, 2003 5:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
jveijonen1 kirjoitti:
Niin.Ei pitäisi yristäytyä omiin oloihin.Itse pelaisin vaikka joka ikinen päivä.Mutta kesällä porukalla on enemmän innostusta pelata.Kaipa tämä suomen mahtava mies joka menee läpiharmaan kiven pelkää suomen ankaraa(tosi ankaraa joopa joo -6)talvea.No ei voi mitään.Säälittää vain jotkut vanhemmat.Itse olen jokaisen aseeni osan ostanut omalla rahallani,kuulia on joskus porukat Sponsannut

Minullakin riittäisi peli-intoa, mutta ei oma aikataulu anna tarpeeksi myöten, puhumattaan muiden innostuksesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 11:47 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Siis painotan että minä itse olen sitä mieltä että muuhunkin voi olla aikaa ja KOULU on tärkeitä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 12:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Niin ja toiseksi monet alkavat valittamaan kylmästä ja kuraisista olosuhteista. Ei paljoa nappaa se että eka sovitaan sitten osa porukasta jättää tulematta tai pelit perutaan kun jotkut YLI 15 vuotiaatkin henkilöt narisevat olosuhteista. Ja jotkut haukkuvat joitakuita naskeiksi ja että naskit nairsee, niin ketkä ne sanoo että naskit narisee olosuhteista? :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 12:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Scuttar kirjoitti:
Niin ja toiseksi monet alkavat valittamaan kylmästä ja kuraisista olosuhteista. Ei paljoa nappaa se että eka sovitaan sitten osa porukasta jättää tulematta tai pelit perutaan kun jotkut YLI 15 vuotiaatkin henkilöt narisevat olosuhteista. Ja jotkut haukkuvat joitakuita naskeiksi ja että naskit nairsee, niin ketkä ne sanoo että naskit narisee olosuhteista? :?


No satunpa tuntemaan erään henkilön, jota ei inspaa pelailla kesällä, keväällä tai syksyllä yhtään, mutta joka sitten talvella aina vinkuu pelejä helvetin moisessa loskassa valittaen pelien vähäisyydestä. Ei minua ainakaan huvita pelata yli -10C pakkasilla ihan jo aseenkaan puolesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 2:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Itse olen pyrkinyt pelaamaan, oli sää (lähes) millainen tahansa. Ongelma onkin sitten se, ettei muita oikein innosta. Toki joskus on joitakin esteitä, joiden yli ei voi mennä, kuten koulu.

Kyllähän se harmittaa, kun on soittellut ihmisille tunnin ja saanut lopulta muutaman "ehkä"-vastauken jälkeen vastaukseksi "joo". Lopulta sitten pelipaikalla olen minä ja ehkä joku muu. Sitten kun soitellaan porukoille, että missäs sitä ollaan, sanovat vain, että "joo sori mä unohdin enkä mä oikein jaksa nyt ja mulla ei ole kuulia"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 4:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Itse pidän tuon -10 rajana koska SIGini ei yksinkertaisesti vain kestä akultaan sitä pakkasta jollei laita rättejä kahvan päälle.

Ei ole kuulia? Yleensä niitä saa kyllä kavereilta, ei nyt yhdet kuulat voi pelimieltä pilata, eikä lähinnä saakkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 22, 2003 6:09 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Lainaa:
Ei ole kuulia? Yleensä niitä saa kyllä kavereilta, ei nyt yhdet kuulat voi pelimieltä pilata, eikä lähinnä saakkaan

No ei, pelaamaanhan tullaan, vaikka kuulia ei olisi. Saahan niitä tosiaan joltakulta lainattua - ja jos ei saa, niin pelataan puukolla :D [/quote]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 3:04 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ainoa ongelma, jota -30 -pakkasilla olen huomannut aseissa, on akkujen nopsa loppuminen. Large-akkua kehiin, vaikka liittimillä. Ei niitä kovia pakkasia niin usein ole, että aseet niiden takia hajoavat. Mun aseeni eivät ainakaan pakkasen takia ole hajonneet.

Konalan pelipaikalla oli viime talvena paljon enemmän porukkaa kuin viime- tai toissakesänä. Saas nähdä tämän talven aikana. Mun mielestäni talvi on pirun mukavaa aikaa, kun kerrankin ei tarvitse hiota kuumassa, tai kirota kun kuulat kimpoilevat lehvästöistä.

Mulla ei koskaan ole ollut innosta kiinni, ettenkö pelaamaan olisi tullut. Elämää noin muuten vaan tuntuu olevan enemmän kuin 24 tuntiin vuorokaudessa mahtuu. Koko pitkän peliuran takia ei ole kiinnostus harrastukseen hiipunut, ja pelaamaan on tultu vaikka ilman asettakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 4:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Itse en kyllä veisi kalliita aseitani ulos yli 15 asteen pakkasella. Jossain 30 asteen pakkasessa alan itsekkin olla niin horroksessa, että en käy ulkona muuta kuin kävelemässä.

Mutta itse asiaan, että meidän tiimiltä pelaaminen jää talvella oikeastaan kokonaan pois. Näin ei välttämättä kävisi, jos olisi joku hieno sisäpelipaikka, mutta kun ei niin ei.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 30, 2003 10:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 11:05 pm
Viestit: 32
Paikkakunta: Espoo
Tähän aseitten talviongelmaan taitaa olla tulossa parannusta vuodenvaihteen jälkeen.

Minä tässä olen jo maanitellut huonoja kelejä, kun ei tänne etelään ole lumi saapunut. Tänä talvena pitää lähteä jonnekkin päin suomea pelaamaan ja testailemaan miten pyssy ja akku toimii jossaan 20C pakkasessa. Tai sitten pitää mennä jonnekkin teurastamon pakkashalliin kokeilemaan :wink: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 01, 2003 1:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Jo nyt on kumma, kun joulun korvilla voi pelata ongelmitta kaasukäyttöisellä Dessulla. On sitä aikoihin eletty.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 01, 2003 2:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
On kyllä tullut MUSTA JOULU! Etelä-Pohjanmaalla ei ole vieläkään lunta, eikä ole odotettavissa edes Itsenäisyyspäiväksi.

Tuo talvipelaaminen pienellä porukalla, josta ainakin yksi on peleistä aina pois, on todella tylsää. Isommalla porukalla pelaaminen olisi tietysti hauskempaa, mutta minkäs teet???


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 03, 2003 2:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Itsellä on juuri talvea varten(ja muutenkin) suunnitteilla "kustom" akku PDW-perään, jotta rakkine toimisi talvella, mutta eritoten talvessa on minua ärsyttänyt lumipuku, jonka piti olla hyvä, mutta vetääkin vettä kuin pesusieni ja sitten menee ja jäätyy, joten mikäs siinä softata kirjaimellisesti "perse jäässä", tosin uusi lumipuku on hankinnassa.

Toinen asia talvella on tietysti kylmyys, koska meidän pelipaikoissa ei ole mitään millä niitä lämmittää, tosin pikkupakkaset vaan piristää, vallankin kun osuu korvaan!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com