Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 1:17 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Eliminoitujen ampuminen
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 10:06 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Tässä tuota "Omien räiskiminen"-aihetta sivuten laitoin sitten tällaisenkin.

Miten paljon olette sitten eliminoituneita vahingossa ampuneet tai tulleet ammutuiksi? Itseäni välillä vituttaa, kun eliminoituneet eivät ilmaise statustaan millään tavalla, vaan kävelevät muina maihinä aseet kädessä off-gamelle. Ja kun heitä ampuu, tulee yleensä hirveä nillity ja valituksen tulva, että "et sä vittu tiedä et et me/mä ollaan/oon vittu kuollu, ni mitä sä enää vittu ammut!" KT-VA:n CDS2-pelissä oli mielestäni vallan erinomainen systeemi eliminoitujen erottamiseksi, punainen nauha jollain tavoin ilmaan ja selkeästi esille. Tämäkin tosin kaatui siihen, että käsittääkseni suuri osa pelaajista hukkasi tämän nauhan, tai pisti sen maskin nauhalla kiinni takaraivoon, josta se ei näkynyt minnekkään.

Itse ainakin merkitsen olevani eliminoitunut nostamalla käden selkeästi ilmaan tai pään päälle. CQB:ssä tämä on vähän hankalampaa, usein saatan vain huutaa, että täältä tulee eliminoitunut, älkää ampuko ;) Miten te merkkaatte olevanne eliminoitunut?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 11:00 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Kyllähän niitä tulee ammuttua ja välillä saa itse kuulaa matkalla off-gamelle. Yleensä se johtuu siitä ettei käsi tai ase ole tarpeeksi ylhäällä että erottaa. Ja itseeni tulleet laakin johtuu aivan samasta.

Itse ilmotan raatouduestani joko käsi tai ase ilmassa ja jos osumaa tulee niin se on voi voi. Ei jaksa kiinnostaa valittaa, kun tietää että joskus itsekkin ampuu esillä käveleviä jotka osoittautuu olevan jo kaputt.


Viimeksi muokannut hrotten päivämäärä To Tammi 01, 2004 2:24 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 11:17 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
"siinä tanner jyskyy.." Sattuuhan sitä. Iso osa pelaajista on sen verran huonokuntoisia, etteivät jaksa pitää käsiään ylhäällä pidempää aikaa -viikonloppupeleissä vielä menee, mutta kun isommassa pelissä voi joutua kävelemään puolisen kilometria.

Vaan ei siitä parempaa keinoa ole. Muutenkin, eivät ne muovikuulat niin paljoa satu, eikä seisaaltaan selkeästi näkyvillä olevia koskaan kovin paljoa ammuta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 3:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Niin kuin Rontam meille Kotvassa opetti: Jos se ei pidä käsiään ylhäällä, niin ampukaa vaan! Oppiipahan sitten jatkossa..... tai jotenkin noin.

Omissa peleissä, kun pienellä porukalla pelataan, niin huudan vain OSUMA! tai AAAAAARGH! ja lähden muina miehinä Off-gamelle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 3:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 5:35 am
Viestit: 133
Paikkakunta: Helsinki
Itsekkin jos joskus metsässä tulee vastaan tyyppi josta ei voi olla varma onko tippunut, vai vain paritossa, minä ainakin ammun. Saa sitä vastuuta ottaa itse sen verran, että pitää vaikka pään päällä nyrkkiä, ei se nyt ole niin yliraskasta ettei sitä voisi tehdä.

Itseänikin ammutaan joskus kun kävelen kohti off-gamea. Ei sille voi mitään, yleensä pidän kyllä mielestäni asetta ilmassa kahdella kädellä päänpäällä, tai kannan sitä ja pidä toista kättä ilmassa. Ei sille sitten mitään voi jos joku erehtyy ampumaan. Kuulat eivät kuitenkaan ketään tapa, eikä ne edes pahasti satu yleensä, ampukoot jos saavat siitä jotain tyydytystä. Minulle aivan sama. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 02, 2004 3:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Periaatteena on ollut, että skenuissa ammun niitä, jotka ei osoita olevansa kuolleita (anteeksi, eliminoituneita ;), sillä useamman kertaa käynyt niin, että kuolleiden joukossa liikkunut eläviä yms. Kartanolla haittasi viime pelissä, kun porukkaa lappasi tietäpitkin. Välillä eliminoituneita, välillä ei ja kaikki kädet alhaalla.

Oikeastaan rasittavinta, mitä on käynyt, oli se, että makasin eliminoituneena maassa ja pidin kättäni ylhäällä. Ensin oma ampuu sarjan päänsivuun osuen korvaan ja ohimolle ja lähes välittömästi vihollinen ampui sarjan kohti joka osui päälakeeni ja käsivartta pitkin kämmeneen. Sikäli ärsytti, että kohtuu selkeästi osoitin olevani eliminoitunut ja makasin vieläpä varsin avoimessa kohtaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 02, 2004 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 12:18 pm
Viestit: 242
Paikkakunta: Geneve
Pelin luonteeseen kuuluu, että osumia tulee. En usko että kukaan ampuu tarkoituksella eliminoitua pelaajaa - sehän on vain kuulien tuhlausta - mutta jos pelaaja suojaa jotain suuntaa ja sieltä pomppaa esiin hahmo, niin aivan varmasti sitä ammutaan.

Samaten ammun kohti vihollista kunnes voin olla varma osumasta. Odotan samaa myös kanssa- ja vastapelaajiltani. Jos se tarkoittaa sitä, että napsautan varmistuslaukauksen maassamakaavaan kun en ole varma osuinko siihen, niin sitten sen teen.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com