Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 6:47 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Ma Joulu 27, 2004 11:35 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 11:25 am
Viestit: 4
Paikkakunta: kotka
Lähetin tilauksen 3 vk sitten proairsoftiin eikä mitään ole kuulunu. Kyllä sieltä tuli tilauksen lähettämisen jälkeen kaikki lähetysnumerot että tilaus on lähetetty. Olen myös kysellyt postista, sinne se ei ole saapunut.

Onko joku muu saanut nyt joulun aikaan Proosta tavaraa vai olenko minä ainoa tapaus? Ainiin olen myös kysellyt proosta tilausta mutta vastausta olen saanut odotella jo kohta 2 vk.


*muokkaus* 3.1.05
Nyt sitten tänänä soitin proohon mutta ei siellä edes vastattu! >:(
olisikohan mahdollista että tilaus vielä joskus tulee via pitääkö tilata kalliimmalla esim. nemestä. pitää kysyä kun liikeestä ei vastata puheluihin eikä sähköposteihin.


Viimeksi muokannut kekru päivämäärä Ma Tammi 03, 2005 4:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 27, 2004 12:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Olet kokeillut sähköpostilla kysellä? Suosittelen soittamista, suomalaisesta firmasta kun on kyse.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 27, 2004 1:29 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Joulun aikoina on kiirettä. Suomalaisten firmojen kanssa ei tosiaan tarvitse pelätä, vaikka vähän jotain myöhästyykin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2004 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 11:25 am
Viestit: 4
Paikkakunta: kotka
Olen sähköpostitsekin kysellyt mutta ei vastausta ole vielä kuulunut. Voisihan sitä soittaa sinne jos nyt ei uuden vuoden jälkeenkään ole tullut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2004 12:04 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 11:16 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Heinola
Huolimatonta touhua PA:n (Heh heh) osalta.
Tein tilauksen viime launtaina eli Joulupäivänä proairsoftista ja tänään tuli kuulat ja lippaat postiin. Muutenkin kaikki tilaukset jota sieltä olen tehnyt on saapunut muutamassa päivässä.

Vaadi vähintään yksi AEG hyvitykseksi!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2004 9:49 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Tai kaksi uutta mersua!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 30, 2004 1:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 2:00 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: forssa
Ilman veroja :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: maruta oy
ViestiLähetetty: Su Tammi 23, 2005 5:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 11:25 am
Viestit: 4
Paikkakunta: kotka
Tilasin marutasta saman paketin tuli 3 päivässä. Joku mättäs ja pahasti proairsoftilla ja katotaan että tilaanko sieltä enää koskaan mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 23, 2005 7:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 25, 2004 5:12 pm
Viestit: 36
Paikkakunta: Joensuu
Itsekkin tilasin joulun aikoina tuolta. Tavara tuli parissa viikossa, oli posti kuljettanut tavaraa reilun viikon. (paketti jätetty 6.12 postiin, tuli tänne 13.12.) Joulukiireitä.

Mutta sun tapauksessasi on kyllä pro ryssinyt ja pahasti >:(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2005 1:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
Tilasin torstaina 19. päivä ja ei vieläkään ole tullut postissa... Vituttaapi!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2005 5:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Se on ollut 7 päivää liikenteessä ja taas iskee viikonloppu vastaan. Että joo-o.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2005 8:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
Olen lähettänyt viimeisen puolen vuoden aikana Proairsoftiin sähköpostia about 10 kertaa. Yhteenkään ei ole vastattu. Kahdesti olen tilannut sieltä (viimeisen puolen vuoden aikana) ja tavarat on toimitettu n. viikossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2005 8:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
Joo asiakaspalvelu siellä kusee jos joku. Ei sähköpostiin ole ikinä tullut vastausta. Niitten pitäisi panostaa KOVASTI asiakaspalvelun parantamiseen, muuten asiakkaat katoavat. Minusta on tympeää että kysyin jostain tavarasta eikä ikinä tule vastausta.

Ps. Tilasin kerran sieltä Maruin lipaslaturin, mutta lipaslaturissani lukee made in Taiwan, eikä Maruita ollenkaan. Eivät ole edes luotettavia kaikilla sektoreilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2005 11:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 28, 2005 8:02 pm
Viestit: 186
Paikkakunta: Vantaa
En ole ikinä tilannut ProAirsoftista mitään vaan aina olen paikan päälle mennyt ostamaan. Asiakaspalvelu todellakin kusee siellä. Lähetin tuote tiedustelun sähköpostina kuukaus sitten ja vieläkään en ole vastausta saanut :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2005 11:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
Snake Eater kirjoitti:
En ole ikinä tilannut ProAirsoftista mitään vaan aina olen paikan päälle mennyt ostamaan. Asiakaspalvelu todellakin kusee siellä. Lähetin tuote tiedustelun sähköpostina kuukaus sitten ja vieläkään en ole vastausta saanut :?


Etkä sitä vastausta ikinä tule saamaankaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 29, 2005 6:48 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2005 4:46 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Vantaa
Kyllähän tuolla on vastattu joskus asiakaskyselyihin aika nopeasti, nimittäin viime vuonna suurinpiirtein tähän aikaan lähetin kyselyn sinne ja vastaus tuli heti seuraavana päivänä. Nyt kun lähetin pari-kolme viikkoa sitten kyselyn, ei mitään ja vastausta tuskin koskaan tulen saamaan.
Aseeni olen kyllä aina ostanut Proairsoftista, mutta nyt kun muualta saa halvemmalla, en taida enää ostaa Proairsoftista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2005 10:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 1:30 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Outokumpu
Itse olen tilannut pistoolin ja kuulia Proairsoftista, tulivat 3 päivässä. Taisin joskus vuosi sitten lähettää sinne sähköpostia ja vastausta en ole saanut vieläkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 11:29 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 11:23 am
Viestit: 4
Tilasin tuolta proairsoftista 2 kaasu socomii ja 5päivän päästä postissa oli vain 1 hyvin meni sielläkin vaikka olen toisen jo saanut. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 17, 2005 7:42 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 15, 2005 5:27 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Helsinki, Lauttasaari
Jos ette saa vastausta sähköposteihinne, soittakaa. Siellä ei aina vastata, koska liike saattaa olla kiinni tai siellä saattaa olla ihmisiä, kuin autoja Mannerheimintiellä ruuhka-aikana konsanaan. Kyllä he vastaavat heti kun heillä on aikaa, eivätkä he pure, jos soitat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 17, 2005 11:33 am 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Itse olen kysellyt sähköpostilla KWC:n Pythonista ja vähän muustakin tarkempia tietoja, eikä sieltä mitään ole vastattu. Nyt tuo kyseinen ase täyttää jo asekaappiani. Itse sain sellaisen käsityksen, että lisääntyvän rekisteröitymismäärän vuoksi porukalla on siellä paljon hommia, eivätkä ehdi vastata sähköposteihin. Pythonini lähetyskin oli vähän myöhässä "kiireen" takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 17, 2005 6:14 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 5:40 pm
Viestit: 139
Paikkakunta: Pöytyä
Itselläni on Proairsoftista pelkkää hyvää sanottavaa. Tilasin lauantai-illalla kaasu-aseen ja kaasupullon, olivat torstaina postissa haettavissa. Elikkäs kolme arkipäivää paketti oli matkalla, ja neljäntenä se oli jo postissa. Hyvinhän tuo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 09, 2005 9:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 9:12 am
Viestit: 5
Laitetaan samaan topicciin ongelma, joka ilmeni eilen proairsoftista tilatessani. Olin siis tilaamassa Maruin sähkötoimista Glock 18c -pistoolia ja 7,2 V mikro-akkua. Lisäsin nämä ostoskoriin ja menin kassalle. Kassalla painoin vahvista tilausta, mutta uusi sivu ei auennutkaan. (tässä vaiheessahan pitäisi tulla tulostettava "kuitti" tilauksesta.) Painoin sitten tilausvahvistusta uudestaan, mutta mitään ei vieläkään tapahtunut. Kirjauduin uudestaan sisään proairsoftiin, ja sain ilmoituksen, jossa sanottiin, että ostoskori ei toimi oikein, kun evästeet on estetty tms. Tähän asti olin käyttänyt Mozilla Firefoxia selaimena ja päätin kokeilla, josko Operalla toimisi, siinä kun ei ollut mitään evästeiden estoa päällä. Tein saman tilauksen, mutta mitään ei vieläkään tapahtunut. En ole myöskään saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Lähetin sitten tästä sähköpostia Proairsoftille, mutta vastausta lienee turha odottaa. Toivottavasti en nyt sitten saa kolmea pistoolia ja akkua. Kysynkin, onko teillä muilla esiintynyt samaa ongelmaa ja mikä tähän auttaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 10, 2005 8:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 9:12 am
Viestit: 5
Jos ette edelliseen kysymykseeni osanneet vastata, niin kysyn nyt kuitenkin niiltä, jotka proairsoftista viime aikoina jotain ovat tilanneet, sen tärkeimmän kysymyksen. Eli tuleeko proairsoftista tilatessa vahvista tilaus -napin painamisen jälkeen "kuitti" tilauksesta ja tilausvahvistus sähköpostiin? Tämä on siinä mielessä tärkeää, että tietäisin ovatko tilaukseni menneet perille vai eivät.

[Muokattu] Lisätty pilkutus. Pilkutonta tekstiä äärimmäisen tuskaista lukea. Tikka-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 10, 2005 10:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
Taas sitä ollaan odoteltu reilu kaksi viikkoa ProAirsoftista tilattua pakettia. Enpähän tilaa sieltä enää ikinä mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 4:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 9:57 am
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Lapa: Jos evästeet on estetty, en usko että on. IE:llä voi ainakin vaihtaa asetuksista tietosuojan määrää, kun laittaa matalalle tulee teksti "evästeet sallittu". Eiköhän sitä tuliketussakin voi vaihtaa joistakin asetuksista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 14, 2005 4:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 14, 2005 4:02 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: karkkila
Tilasin viikko sitten vielä ei mitään hätää mutta muiden viestit alkavat tehdä minua paranoidiksi :twisted: :twisted: :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 14, 2005 6:40 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Siellä etusivulla lukee että ne ei vastaa sähköposteihin vaan tavottaa puhelimella, eli jos on tärkeää asiaa soita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 08, 2006 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 29, 2006 6:41 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: rovaniemi
Oon proolta tilannu varmaan jotain 5 tavaraa jokainen tilauspäivä on ollu perjantai ja kaikki on tullu keskiviikkona ja nyt on tulossa glocki. Aion jatkossakin tilata aseet sun muut aseeseen liittyvät proolta. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 14, 2006 5:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 24, 2004 10:42 am
Viestit: 137
Paikkakunta: Helsinki
Ennen proairsoft oli se halvin kotimainen kauppa, nyt se on joissain tuotteissa jopa Nemesistä kalliimpi. Esim. G&P:n 9.6V 1700mAh akku maksoi 59e, pakko kuitenkin oli ostaa, koska nemesiksessä ei löytynyt sopivaa ja huomisen peliin (FPJ7) ei kerkeä mistään muualtakaan sitä tilaamaan. Noh, hammassuojat oli kyllä kohtuu halvat - 6e.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 14, 2006 5:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
PCB on ajanut Nemesiksen laskemaan hintojaan. Tämä on mielestäni täysin ilmeistä. Proairsoftin hinnat ovat laskeneet aseiden osalta selvästi, mutta valikoima on edelleen hyvin suppea, joka aiheuttaa sen etten tilaa sieltä enää ikinä mitään, näillä näkymin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 14, 2006 6:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 24, 2004 10:42 am
Viestit: 137
Paikkakunta: Helsinki
Totta, PCB:n tulo on tuonut todella paljon kilpailua airsoft-markkinoille, joten hinnat laskevat. Nemesis on aseiden lisäosissa halventunut huomattavasti. Mutta proairsoft on vieläkin kaikkein halvin kuulamyyjä, kun ostaa monta pussia kerrallaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 14, 2006 7:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 12:45 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Rovaniemi Ase: Guarder Type-56
Animal kirjoitti:
Mutta proairsoft on vieläkin kaikkein halvin kuulamyyjä, kun ostaa monta pussia kerrallaan.


Ei pidä paikkaansa. Ainakaan nettikaupan hintojen mukaan.
Myymälässä on niin paljon halvempaa vai?

Yleisesti ottaen Suomessa vertailukelpoisia ovat lähinnä postimyynnissä olevat nettikaupan tuotteet.

Marutalla on kaikkein halvimmat kuulat: kilo kuulia (0,25gx4000 tai 0,20g 5000) hintaan 15e tilatessa vähintään 10 pussia kerralla, tätä halvempaa ei liene missään Suomessa. Tosin merkkikin taisi olla LH.
PCB:lläkin kuulat ovat halvempia kuin proairsoftissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: To Huhti 02, 2009 8:02 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 10:45 am
Viestit: 62
Paikkakunta: Kotka
Paskaa...

Lähetettiin tilaus jo viikko sitten, eikä tilausta kuulu. Kaveri ei ole edes saanut viestiä siintä, että tilaus olisi viety postiin. :|

Olisi pitänyt tilata Eagle Cardin kautta, niin olisin saanut jo seuraavana päivänä. Mietin vain, että mitä hittoa ne tekee siellä ProAirsoftissa, kun ei viiti tilauksia postittaa..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: To Huhti 02, 2009 8:18 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Niil on vissiin vähän pulaa työntekijöistä, kun Varusteleka varasti heiltä heidän parhaan työntekijän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: To Huhti 02, 2009 9:08 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 10:45 am
Viestit: 62
Paikkakunta: Kotka
Phew phew.. Tänää jos soittaisin sinne, niin voisin samalla kysyä tilauksen muutosta. Pitäs saada se akunpurkaja pois siintä tilauksesta :roll:

E: Soitin Helsingin ProAirsoftiin ja anto varaston numeron. Varastolla ei kuitenkaan vastata puhelimeen.......

E2: Hiihoo, huomenna lähtee paketti tulemaan. Oli varaston mukaan tilaamamme lipaat loppu ja eilen sai vasta niitä lisää. Sivuilla ei siis loppumisesta mitään lukenu, mutta muistivat tilauksen :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: To Huhti 02, 2009 1:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 27, 2008 7:59 pm
Viestit: 124
Paikkakunta: Pori
Itse tilasin Proosta vempun ja siinä meni 2 viikkoo ennen kuin sain sen...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Pe Huhti 03, 2009 3:19 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Jo se on nyt kumma kun tälläisestäkin asiasta valitetaan. Kaksi viikkoa on musta sellanen MINIMI-aika jonka saa odottaa että pyssyn saa kätösiinsä postista. Yhtään nopeammasta palvelusta saa kiittää onnea, ehkä peräti Luojaa. Ei se nyt jumalauta ihanhetijustnyt sieltä lähde tulemaan kun sen tilauksen netissä teette. Josson joku aivan kauhean välttämätön kiire saada pyssy käteen HETI, niin voi mennä sen sieltä kaupasta ihan henkilökohtaisesti ostamaan, ProHobbyn liikkeitä kun on muuallakin kuin Helsingissä. Vähän veikkaan muutenkin että kaikenlaisten paskavemppujen lähetys ei prioriteetissaan ole ihan korkeimmalla. Siellä on varmasti satakunta muutakin lähetystä jotka tarttis kuitata, pakata, käsitellä ja tunkea postiin.


Jotain kärsivällisyyttä nyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Pe Huhti 03, 2009 5:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 27, 2008 7:59 pm
Viestit: 124
Paikkakunta: Pori
Emmä valittanu, sanoinpaha vaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Pe Huhti 03, 2009 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Tuska kirjoitti:
Jo se on nyt kumma kun tälläisestäkin asiasta valitetaan. Kaksi viikkoa on musta sellanen MINIMI-aika jonka saa odottaa että pyssyn saa kätösiinsä postista. Yhtään nopeammasta palvelusta saa kiittää onnea, ehkä peräti Luojaa. Ei se nyt jumalauta ihanhetijustnyt sieltä lähde tulemaan kun sen tilauksen netissä teette. Josson joku aivan kauhean välttämätön kiire saada pyssy käteen HETI, niin voi mennä sen sieltä kaupasta ihan henkilökohtaisesti ostamaan, ProHobbyn liikkeitä kun on muuallakin kuin Helsingissä. Vähän veikkaan muutenkin että kaikenlaisten paskavemppujen lähetys ei prioriteetissaan ole ihan korkeimmalla. Siellä on varmasti satakunta muutakin lähetystä jotka tarttis kuitata, pakata, käsitellä ja tunkea postiin.


Jotain kärsivällisyyttä nyt.

En nyt ota kantaa proairsoftin toimitusaikoihin, kun käytän vain myymälää, mutta mä ainakin suosin nettikauppoja joista tiedän että tavara lähtee viimeistään heti seuraavana päivänä. Jos tavaraa on varastossa, ei ole mitenkään mahdotonta näin tehdä, ja näin moni verkkokauppa tekeekin. Kaksi viikkoa on mun mielestä ulkomailta tullessakin hidasta, jos ei mitään älyttömän hidasta postitusta käytä. Mulla ei sitten varmaankaan ole yhtään kärsivällisyyttä, mutta laitan rahani sinne minne huvittaa, enkä näe mitään järkeä niiden laittamiseen kauppaan joka ei jaksa yrittää toimittaa tavaraa minulle mielestäni parhaalla mahdollisella tavalla, kun näin monet kaupat kuitenkin pystyvät tekemään, ja yleensä ihan samaan, tai jopa parempaan hintaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Su Huhti 05, 2009 8:29 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 5:57 am
Viestit: 645
Yhdyn customizeriin. Sellainen yritys joka ei kykene tosikiireelläkään toimittamaan varastossa olevia tuotteita muutaman työpäivän aikana ei pitäisi toimia nettikauppiaana. Luojan kiitos Tuska ei ole nettikauppiaana, jos hänen mielestään minimiaika on 2vko tilauksesta.

Kake ei nyt tietenkään paljastanu oliko tuotetta varastossa vaiko ei, ja omat kokemukseni Proairsoftin toiminnasta rajoittuvat pariin tilaukseen muutama vuosi sitten. Tosin verkkokauppa näyttää vieläkin(!!!!) täysin samalta joten toimiikohan se tänäkään päivänä nopeammin kuin pari vuotta sitten, sitä en tiedä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Su Huhti 05, 2009 8:53 am 
Poissa

Liittynyt: To Marras 27, 2008 7:59 pm
Viestit: 124
Paikkakunta: Pori
Oli sitä varastossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ProAirsoft, Tilaus?
ViestiLähetetty: Su Huhti 05, 2009 9:35 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 10:45 am
Viestit: 62
Paikkakunta: Kotka
Mmm.. mulla on ainakin ihan hyvät kokemukset tosta ProAirsoftista - ainakin nyt, kun sain tietää tilauksen viivästymisen syyn.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com