Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:55 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 138 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: To Joulu 04, 2003 9:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Kuinka kauan on teillä kestänyt tilaisvahvistuksen saapuminen kun olette tilannut Fairsoftista? En tiedä miksi kysyn, taidan vain olla hermostunut siihen asti kunnes se saapuu. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 05, 2003 10:24 am 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 14, 2003 9:47 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Varkaus
Ite tilasin kuulia ja kaasua tuolta joskus ja tilauksen tein illalla. Seuraavana päivänä hain paketin postista 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 05, 2003 12:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Luotettava kauppa, elä hätäile.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 05, 2003 12:59 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Uuu jee! Paketti tulee maanantaina. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 05, 2003 7:39 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 05, 2003 12:58 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Epsoo
Tilasin tuossa viikko takaperin kimppatilauksessa. Vahvistusta en saanut, joten lähtein viestiä kun en ollut varma olinko ajoissa. Onneksi olin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 18, 2004 2:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:13 pm
Viestit: 122
Paikkakunta: Pori
Jälleen asiasta toiseen:

Oletteko ostaneet aseita tai muuta tavaraa Fairsoftin kimppatilauksessa WGC Shopista? (http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/)

Sivuston hinnat ovat varsin houkuttelevia. Millaisia lisämaksuja tähän kimppatilaukseen sisältyi?

Alv? Tulli? Postimaksuja?

Jos jollakulla on tietoa tai omakohtaisia esimerkkejä, niin pistäkääpä tänne kaiken kansan ihmeteltäväksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 18, 2004 2:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Fairsoftin sivuilla on laskuri, joka antaa lopullisen hinnan. Laskurin kurssi on vähän pielessä, joten se heittää vähän yläkanttiin. Hintaan lisätään vielä sitten Suomen sisällä tapahtuva tuotteiden toimitus, jonka postilaitos perii.

http://www.fairsoft.fi/laskuri/laskuri.php

Tuossa linkki laskuriin. Heitosta en ole ihan varma, mutta yläkanttiin se menee.

Nyt on aika otollinen aika tilata ulkomailta, kun dollarin kurssi on niin matalalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 18, 2004 2:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 18, 2004 6:35 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Nurmijärvi
No siis sivuillahan on hintalaskuri, (jolla ennen sait oikean hinnan) siitä vähennät 10% niin tulee suunnilleen oikea hinta. Mutta jos haluat nuokin kuulla, mistä hinta koostuu niin tässä. Tavaran hintaan lisätään kuljetuskustannukset ja niihin lisätään ensin jonkun 3% tullimaksuja ja noista kaikista lasketaan sitten ALV 22%, eli suoraan pääsi kait kertomalla 1.27 tuon aseen+postit. En sitten tiedä ottaako fairsoft ittelleensä tuosta ja jos ottaa niin kuinka paljon.

EDIT: Joku kerkesikin ennen :( . Mutta kai tuostakin on jotain apua (jos sait selvää).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 18, 2004 2:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:13 pm
Viestit: 122
Paikkakunta: Pori
Kiitoksia avusta!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 18, 2004 3:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 2:47 pm
Viestit: 30
Paikkakunta: Kausala
Tällä hetkellä tuolta WGC:stä sun muista Hong Kongilaisista liikkeistä on suorastaan edullista ja kannattavaa tilata johtuen dollarin heikosta arvosta euroa kohtaan. Kannattaa käyttää valuuttamuunninta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Onko Fairsoft ja/tai Rde1 mennyt alas?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 27, 2005 5:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 7:55 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: O:la
Niin tossa tilailin 21.6 bolle x800 ja tollanen viesti tuli: "Olet tilannut tuotteita Fairsoftilta. Tilauksesi käsitellään ja varmistetaan antamiesi tietojen mukaan." Tuossa oli vielä se tuote-erittely. Nyt ei ole kuulunut mitään liikkeestä ja nyt liikkeen sivuille ei edes pääse.
Siis kysymys kuuluukin onko fairsoft mennyt konkkaan/ lopettanut?

Ja toisena kysymyksenä onko red1 enään ollut pysyssä pitkään aikaan, ainakaan sivut eivät toimi minulla kunnolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 27, 2005 5:11 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jos tilauksesta on kulunut kolme (3) työpäivää eikä sitä ole vielä näkynyt, ei vielä kannata alkaa olettamaan, että firma on mennyt konkurssiin. Mysql-virhe, joka sivuja vaivaa, ei myöskään ole mikään kovin tavaton asia internet-sivuilla, eikä varsinkaan mikään vihjaus liiketoiminnan lopettamisesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Ok
ViestiLähetetty: Ma Kesä 27, 2005 5:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 7:55 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: O:la
Entä toi Red1 juttu? Sivut eivät ole toimineet itsellä milloinkaan

Ja kiitos nopeasta varusteleka palvelusta :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 27, 2005 5:54 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Red1 on asia erikseen, ei taida Laurilla riittää aika/into oman puljun suuremman luokan toimintaan. Sopii siitä tiedustella mieheltä itseltään..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 17, 2005 9:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 9:02 pm
Viestit: 1
Kyllä Fairsoftilta saa hyvää ja luotettavaa palvelua, tekeepä vielä kimppatilausken siivittämänä tuon kaukoidästä tilaamisen varsin yksinkertaiseksi ja helpoksi, ylläpitäen myös samalla suhteessa hyvinkin edullisia hintoja. Oiva valinta jos ei halua/uskalla itse ryhtyä turhia säätämään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2005 6:46 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 17, 2003 12:49 pm
Viestit: 63
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni ei ollut mitään ongelmia Fairsoftin kanssa, 2-3 vuotta sitä käyttänyt. Kaikki varusteet, aseiden osat ja muut romppeet on olen hankkinut sen kautta, jos nyt puhutaan kimppatilauksesta. Ja myöskin varastosta tavarat on tulleet ajallaan. Aseita en ole tilannut mutta eiköhän sitä pidä kokeilla kun Maruin uutukainen kiväärikin tuli markkinoille.

Kyselyihin vastaukset ja tilausvahvistukset on tulleet 1-48 tunnin sisällä. Jos ei vastausta ala kuulumaan, kannattaa ensin katsoa roskapostin sisältö (itselläni on joskus mennyt sinne) ja sitten kysellä uudestaan. En voi muuta kuin suositella. Airsoft ja "postimyyntiostokset" on harrastuksia joissa pitää olla kärsivällisyyttä =)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2005 11:17 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 15, 2004 7:30 pm
Viestit: 97
Paikkakunta: Helsinki
Itse olen muutamat kerrat kimppatilauksessa ollut mukana ja varastostakin taisin kerran tilata. Jokainen tilaus on tullut juuri silloin kuin pitääkin ja mitään moittimista ei ole ollut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2005 1:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Kokemukseni puljusta ovat vain positiivisia - joskus firman työntekijä on tiennyt mitä tarvitsen ennen minua. Tämä, jos mikä, kielii hyvästä palvelusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2005 7:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Eikös tuo kuitenkin Keissi rakas johdu siitä, et putiikin pyörittäjä on pelikaverisi, ehkä jopa siviiliystäväsi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2005 8:01 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Meinaat, että yleensä yksityisyrittäjät nimenomaan sorsivat ystäviään ja yrittävät tehdä heidän elämänsä vaikeaksi? Vai oletko sitä mieltä, että aikaisemmasta ketjusta voisi päätellä, että Kesissi on jotenkin poikkeustapaus?

Fairsoftin Pekka on niin hyveellinen kaupanpitäjä ja tarjoaa kamaa niin halvoilla hinnoilla, että ihmettelen, miten on jaksanut näinkin pitkälle pitää meininkiä sillä tasolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 4:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Windi^ kirjoitti:
Eikös tuo kuitenkin Keissi rakas johdu siitä, et putiikin pyörittäjä on pelikaverisi, ehkä jopa siviiliystäväsi?


Ari hyvä, söit täysin pohjan viestiltäni. Håmå.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 10:04 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Lainaa:
Meinaat, että yleensä yksityisyrittäjät nimenomaan sorsivat ystäviään ja yrittävät tehdä heidän elämänsä vaikeaksi? Vai oletko sitä mieltä, että aikaisemmasta ketjusta voisi päätellä, että Kesissi on jotenkin poikkeustapaus?


Tarkoitin viestissäni, että kyllä kai kauppias saattaa tietää jo etukäteen mitä toinen tarvitsee, kun kerran tuntevat muutenkin.

Itse olen Fairsoftin kautta tilannut useasti kimppatilauksissa. Ja aina tavarat ovat ajallaan saapuneet, toimivina, ehjinä ja pirun halpoina. Suosittelen liikettä kyllä kaikille.

Lainaa:
Ari hyvä, söit täysin pohjan viestiltäni. Håmå.


Oli tarkoituskin. Koska viestisi ei ollut laajemmalti ottaen kovinkaan hyvä perustelu Fairsoftin puolesta.

Viime aikoina kuulemma on tapahtunut sitä, että toimitusajat ovat venähtäneet. Tämä voi johtua kyllä esim siitä, että tilausten määrä on moninkertaistunut ja puljuahan nyt pyörittää yksi henkilö. Tällä hetkellä Leppäsen Lauri, koska Pekkahan on armeijassa. Muutaman valituksen olen myös kuullut, että saapunut tavara olisi huonosti paketoitu. Tiedä sitä sitten. Ehkä Lauri voi itse kommentoida? Vai onko tämä taas suurta väärinkäsitysten sumaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 19, 2005 10:57 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
Fairsoft on huipppu kauppa! Asian hoitivat erittäin hyvin.


Viimeksi muokannut puntsikka päivämäärä Ke Elo 24, 2005 12:59 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 23, 2005 1:36 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Eiköhän kuitenkin olisi fiksuinta ottaa suoraan yhteyttä kauppaan? Ainakin omien kokemuksieni perusteella asiakaspalvelu on ollut niin ystävällistä ja nopeaa, että uskoisin ongelmien ratkeavan helpoiten siten. Olen useimmiten kuitenkin järjestänyt kaupan tapahtumaan kasvotusten, joten netistä tilaamisesta en osaa mitään täysin varmaa sanoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 24, 2005 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Asia selvisikin jo, väärinkäsitys :)

T: Lauri, T:mi Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2005 5:45 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Tilasin noutoperiaatteella eilen (29.8.) illalla Fairsoftista SG5-maskin. Kun tilaa noutoperiaatteella, niin tuleeko Fairsoftista sähköpostia, vai soitto siitä, koska tavaran saa hakea? Vai jotain muuta? Ja kukaan ei voi muuten sitten sanoa, että asun mahdollisesti liian kaukana, koska asun Turussa (Fairsoftin omistaja taitaa asua myös Turussa).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2005 11:00 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Stewart kirjoitti:
Tilasin noutoperiaatteella eilen (29.8.) illalla Fairsoftista SG5-maskin. Kun tilaa noutoperiaatteella, niin tuleeko Fairsoftista sähköpostia, vai soitto siitä, koska tavaran saa hakea? Vai jotain muuta? Ja kukaan ei voi muuten sitten sanoa, että asun mahdollisesti liian kaukana, koska asun Turussa (Fairsoftin omistaja taitaa asua myös Turussa).


Hei, Stewart

Laitoin sinulle asiasta sähköpostia tänään.

Yleisestikin ottaen kannattaa tällaisia kauppoja ja yrityksiä koskevia kysymyksiä kysyä liikkeistä suoraan. Näin toimimalla saa ainakin oikeaa tietoa.
Foorumeilla ja keskustelupalstoilla kun liikkuu paljon innokkaita asiantuntijoita ja muita ei ehkä ihan niin 100% varmasti asiasta oikeaa tietoa antavia henkilöitä, vaikka ehkä välillä ihan tahattomastikin. :)

Terveisin
Lauri, T:mi Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2005 12:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Kiitos paljon. Minäkin lähetin sinulle (hillbilly) vielä yhden kysymyksen, ihan varmistaakseni, isäni pyynnöstä. Olen juuri aloittamassa kunnolla softaamista ja kerään varusteet kasaan, ennen kuin peleihin lähden. Nyt puuttuu enää maastopuku, kypärä ja muutama lisälipas Desert Eagleen. Nyt meni taas vähän off-topiciksi, mutta kysyn nyt vielä, että maksaako Turkusoftiin rekisteröityminen jotakin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2005 12:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:01 pm
Viestit: 291
Paikkakunta: Helsinki, Puistola
Stewart kirjoitti:
Nyt meni taas vähän off-topiciksi, mutta kysyn nyt vielä, että maksaako Turkusoftiin rekisteröityminen jotakin?


Lueppa ne Turkusoftin sivut, siellä sanotaan että 10 euroa maksaa liittyä Turkusoftiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2005 12:51 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Eli jäseneksi pääseminen maksaa 10€, mutta rekisteröityminen ei maksa mitään vai?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2005 2:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Stewart kirjoitti:
Eli jäseneksi pääseminen maksaa 10€, mutta rekisteröityminen ei maksa mitään vai?


Internetsivuille rekisteröityminen ei maksa mitään.

- Turkusoft- ylläpito


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2006 9:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Vanha aihe, mutta laitetaan. Luokitteleeko sinulla Lauri sähköpostiohjelmasi hotmailin viestit roskapostiksi vai mitä..? Parit tarjouspyynnöt olen lähettänyt, mutta vastausta ei ole tullut, siitä on vierähtäny jo monta päivää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 9:01 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
Jep sama täällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 3:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 06, 2005 7:22 pm
Viestit: 43
Paikkakunta: Hämeenlinna
Minulle Lauri on vastannut tunnollisesti myös Hotmailin sähköposteihin ja myös muihin. Taisi kerran perustella pitkää vastaus viivettä opiskelu kiireillä, mikä on ihan ymmärrettävää tuossa vaiheessa elämää. Erittäin hyvää ja tehokasta työtä kumminkin Fairsoftin osalta olen minä saanut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 3:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am
Viestit: 123
Paikkakunta: Kirkkonummi
Leksas kirjoitti:
Vanha aihe, mutta laitetaan. Luokitteleeko sinulla Lauri sähköpostiohjelmasi hotmailin viestit roskapostiksi vai mitä..? Parit tarjouspyynnöt olen lähettänyt, mutta vastausta ei ole tullut, siitä on vierähtäny jo monta päivää.


Jos olet sen ihan äskettäin tehnyt, eiköhän Laurilla ole oikeus pitää Joululomaa.

Itse olen ollut tyytyväinen kyseisen yrityksen toimintaan. Kimppatilaukset toimivat mainiosti, paitsi että WGC:n varastotilanteet ei aina pidä paikkaansa. ja toimitusajat venyvät välillä yli 5 viikon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Terve, meidän mailipalvelin on temppuillut hieman joten jos ei ole vastausta kuulunut 2-3päivän sisään niin pyydämme nöyrimmin että lähetätte viestin uudestaan. Kaikkiin kyllä vastaamme :)


Terveisin
Lauri, tmi Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2006 11:40 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 7:25 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: joensuu
Haluaisin tietoa näistä kimppatilauksen postikuluista ja toimitusajasta. Olen ajatellut tilata sieltä. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2006 11:51 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Lue Fairsoftin sivuilta tai kysy sieltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2006 3:11 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 20, 2005 9:06 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Sodankylä
Moi,

Kuinkahan kauan on yleensä tarjouspyynnön vastauksen saapuminen kestänyt? Itse olen lähettänyt sen 4 päivää sitten, eikä mitään ole kuulunut?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2006 4:15 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Minulle on melko nopeasti vastattu. Jos ei ala vastausta kuulua niin lähetä viesti uudelleen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 16, 2006 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 5:21 pm
Viestit: 59
Paikkakunta: Vantaa
Mikäköhän on, olen jo ainakin 4 kertaa lähettänyt viestiä fairsoftille, mutta vastausta ei kuulu. :? Onko heillä vieläkin mailipalvelin rikki, koska ensimmäisen viestin lähetin jo viimeviikon alussa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2006 9:21 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Hei,

jos lähetätte ilmaispalvelimista tms. muista vähän epämääräisemmistä viestejä niin niiden kanssa on ollut välillä ongelmia. Ainakin luukku.com on toiminut viime aikoina epävarmasti. Tällaista palautetta olen saanut asiakkailtamme.

Jos vastausta ei kuulu, kannattaa viesti lähettää jostain muusta sähköpostista.

Ystävällisin terveisin
Lauri, Tmi Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 138 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com