Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ti Huhti 23, 2024 3:10 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tämän päivän formulat
ViestiLähetetty: Su Maalis 23, 2003 9:55 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 7:40 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Espoo
Mitäs mieltä ihmiset ovat tämän päivän formuloista? Teidän mielipiteet uusista säännöistä?

Omasta mielestäni nämä toivat lajiin taas hieman mielenkiintoa ja piristystä. On myös kiva huomata, että ei se hra Schumacherkaan aina voita :D.

Lisäksi taitaa Suomi taas saada yhden uuden maailmanmestarin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 23, 2003 12:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Tylsä laji kuin mikä. Tupakkamainoksilla pinnoitetut autot ajavat jonossa tuntikausia *haukotus*. Tämä oli vain minun mielipiteeni. Monet muut tykkäävät lajista kuin hullu puurosta, joten absoluuttinen totuus se ei ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 23, 2003 1:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 8:40 pm
Viestit: 53
Paikkakunta: Espoo
Onhan se ihan katsottavaa, joskus. Eli silloin kuin ei oikein ole muuta tekemistä. Tai kyllähän ne kiinnostaa.
Mieluiten katson aika-ajot. Itse kilpailuja seuraan oikeastaan mahdollisisten törmäysten toivossa, tai onhan ne taas tavallaan mielenkiintoisia. (ihme junnaamista tässä viestissä. :P )

No kuitenkin yritän kait sanoa, että onhan ne sellaista sopivaa viihdettä viikonlopuksi. Tosin jos pelejä on, menen mielummin niihin. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 23, 2003 7:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 02, 2003 7:55 pm
Viestit: 14
Paikkakunta: Espoo
Itse katson lähes aina vain lähdön loppuun ja sitten menen tekemään jotain muuta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 24, 2003 8:05 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Lähdössä sattuu usein komein kolari joten se on aina mielenkiintoinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 24, 2003 11:48 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:26 pm
Viestit: 52
Jeps, puuro on hyvää, mutta formulat tylsiä. Aika paljon pitäisi minulle maksaa ennen kuin katsoisin osakilpailun alusta loppuun.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 24, 2003 10:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Vuosina 95-99 tuli formulaa seurattua kaikki osakilpailut. Sennan ja Ratzenbergerin kuolemat, Häkkisen sairaalareissu, varikkotulipalot yms. pitivät mielenkiintoa yllä. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa. Kuskeille kuitenkin maksetaan niin huimia palkkoja, että voisihan tuo hieman vaarallisempaakin olla että sitä voisi taas seurata.

Kansahan tahtoo kaljaa ja sirkushuveja! :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 08, 2003 10:29 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:36 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Jyväskylä
Itse olen seurannut formuloita suurinpiiretin siitä lähtien kun Häkkinenkin aloitteli formuloissa. Tarkkaa vuotta en pysty sanomaan, kun siitä on paljon aikaa.
Formuloita seuraan edelleen aktiivisesti. Yhtenä haaveena onkin joskus päästä katsomaan formuloita paikanpäälle.

Nämä uudet sääntömuutokset ovat mielestäni todella mainioita. Aika-ajoihin tosin lisäisin yhden nopean kierroksen lisää. Mielenkiintoisuus on lisääntynyt uusien sääntöjen ansiosta mielestäni paljonkin. Toki kiinnostavuutta on lisännyt Räikkösen menestys, sekä Ferrarin ja eritoten Shumaherin heikompi esitys radalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 09, 2003 8:34 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 26, 2003 9:08 am
Viestit: 61
Paikkakunta: Helsinki
Brasilian kilpailu oli kyllä mukavaa katseltavaa.
Räikkönenkin muisti lehdistötilaisuudessa viime hetkellä surea Alonson kohtaloa =)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 09, 2003 11:27 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 05, 2003 12:58 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Epsoo
Olen kerran katsonut koko osakilpailun ja taitaa olla viimeinen, minua häiritsee se että miten tuohonkin menee niin helv****ti rahaa. Mutta kyllähän sitä siinä sivussa vähän seuraa kun isä sitä aina katsoo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2003 7:05 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:36 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Jyväskylä
Korma kirjoitti:
Olen kerran katsonut koko osakilpailun ja taitaa olla viimeinen, minua häiritsee se että miten tuohonkin menee niin helv****ti rahaa. Mutta kyllähän sitä siinä sivussa vähän seuraa kun isä sitä aina katsoo.


Formuloissa kehitellään juuri huipputekniikoita, jotka osaltansa joskus saattavat ilmaantua henkilöliikenteeseen. Joten ei ne rahat aivan hukkaan mene.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Kyllähän siellä tietysti kehitellään asioita jotka voivat tulla normaaliin liikenteeseen mukaan, mutta silti rahaa menee aivan helvetisti.

Esimerkiksi Ralli-autoiluun rahaa menee paljon vähemmän, mutta sieltä se nykyautoihin tuleva teknologia tulee, ja siellä sitä kehitetään, koska ralliauto muistuttaa ulkokuorelta, ja suurimmaksi osaksi myös sisuksiltaan normaalia autoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 12, 2003 8:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 11, 2003 9:20 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Seinäjoki
Kuka haluaa maksaa maltaita formula matkasta, että pääsee katteleen Ohi suhahtavia autoja.
Eihän siinä ehdi nähdä mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 12, 2003 10:04 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 12:40 pm
Viestit: 24
Paikkakunta: Lapinlahti
Uskoisin että paikalle mennään tunnelman takia, eikä varsinaisesti seuraamaan itse kisaa silmäkovana.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com