Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 4:14 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2005 6:50 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Nyt rupeaa meikäläistäkin vituttaamaan Flash henkilönä.

Jos on paha olla, ei tänne tarvitse kirjoittaa. Tämä on aivan vapaaehtoista toimintaa.


Viimeksi muokannut hrotten päivämäärä La Heinä 23, 2005 6:52 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2005 6:51 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Itse poistin vain yhden viestin ja se oli mielestäni turha ja asiaton viesti. Kannattaa miettiä miten kirjoittaa viestejä, ettei tulee kakkaa moderointia.

Mitä nyt avautumiseen ja erittäin huvittavaan isotteluun tulee, niin nähdään kennelissä.

Lisäys: Selvennetään vielä sen verran, etten missään vaiheessa ehtinyt edes lukea kahta muuta viestiä enkä tiedä miksi ne poistettiin.


Viimeksi muokannut Lokki päivämäärä La Heinä 23, 2005 7:13 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2005 7:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Kiva että huvittaa.. minuakin huvittaa erittäin naurettava moderointi. Kirjoitin toisen viestin niin nätisti että olisin voinut jopa näyttää sen äidilleni, joten ymmärrettävistä syistä rupesi keittämään. --->Vituttaa--->Luolamiesilmiöö kehiin---> "lyösitäugh"
Mikäli kyseinen käytöstapa on jollekkin täysin outo niin uskon että joku jaksaa varmasti kirjoittaa siitä esseen.

Jotta ei mene kikkailuksi niin takaisin aiheeseen:
Mikäli vertaa lajeja noin karusti erilaiseksi niin minun mielestäni kyseessä on enemmänkin virvelöinti vs onkiminen.
Kalastusta molemmat.
Kukaan ei missään vaiheessa sanonut että tässä väitellään kummassa lajissa saa enemmän kalaa.

PS: Minä olen oikesti ihan pirunmukava kun minut oppii tuntemaan ;)


Viimeksi muokannut Flash päivämäärä La Heinä 23, 2005 7:50 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2005 7:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Niin se luulee Bushkin olevansa mukava. On tässä ajan myötä tullut sinusta, Flash, sellainen kuva että kun pinnasi palaa rl, niin purat sen foorumeille niin asiallisesti kuin osaat (jota näköjään pitää harjoitella). Onhan se nastaa että on pokkaa vittuilla modeille, mutta että uhata hakata. Hmm... On tullut täälläkin päässä monta kertaa tunne että voisi mennä heittämään muutaman salaman jotain tiettyä moderaattoria kohti ja ampua muutama punatulkku. Agressio on luonnollinen tapa ilmaista itseäni. Itse suosittelen hakata harjoitus-nukkea punttiksella, tulee hyvä olo sen jälkeen kun on saanut purkaa kaiken paskan ulos. Mutta kun jälkeenpäin ajattelee, niin voin sanoa että luojan kiitos että ovat poistaneet ne viestit. Loppupeleissä ketään ei luultavasti kiinnosta paskaakaan ajatteleeko joku kakara modeista pahaa vaiko hunajaa.

Anteeksi suoranainen vittuilu, moderaattorit poistakoon jos asialliseksi näkevät.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2005 7:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Tämmöistähän tämä on. Kiitos tyhjentävästä viestistä. Pisti miettimään asioita.
Mistähän noita salamoita saa :)
Relatkaahan nyt. Jos minulla palaa käpy, ei tarvitse että kaikilla palaa. Modet voisi tehdä sellaisen angsti ketjun jossa me teinit voitaisiin kiukutella. Tai toinen vaihtoehtohan on kiukutella meidän vanhemmille :)

En ymmärtänyt tuota bush vertausta..bushan on mukava :roll:

[tyhmille]
Viesteissä on käytetty ironiaa, mikäli et ole tietoinen mitä se on niin kysy joltakin [/tyhmille]

PS: Siis jätkiähei. En uhannut lyödä ketään. Jos nostat taulun seinälle niin ei se tarkoita että lyöt sen rikki. Toisekseen en ole mitenkään kohdistanut aiemmin moderaattoreille mitään kiukuttelua. Toki kaikki on tulkinnan varaista settiä.


T: TeinixQ


Viimeksi muokannut Flash päivämäärä La Heinä 23, 2005 7:48 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 24, 2005 8:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Laitanpa sitten tähän mielipiteeni paintballista; Onhan se ihan jees että tällainenkin harrastus on, mutta se on huomattavasti kalliinpaa ja siksi epäsuositumpi kuin airsoft (korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 25, 2005 8:26 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Ei et ole väärässä.
Esimerkkihinta:
2000 kuulaa 80 eetua. Eli lähes ilmaista.

Parasta oli että kun sinulla oli bulkki (bulkit olivat ikäänkuin lippaita joihin meni 100 -150 kuulaa) johon oli hajonnut yksi kuula, ei koko sisällöllä enää tehnyt mitään.
Kilpapuolella pallon kulutus oli noin 2000 kuulaa per treenit.

Laji on tällähetkellä juuri tuolla kilpapuolella pienoisessa lamassa. Tiimejä ei riitä kaikkiin sarjoihin ja on jouduttu tekemään kaikenlaisia yhdistelyitä.
Tämä on valitettavaa, sillä kilpa paintti on katsojaystävällinen ja vauhdikas laji.

Mitä sitten taas tulee metsäpuolen peleihin, niin pieniä tiimejä on paljon.
Verrattaessa airsoftin ja paintin harrastajamääriä, on paintissa vain 10% siitä väkimäärästä mikä hyyrää irsoftin parissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 25, 2005 8:58 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Minun pienessä mielessäni paintball ja airsoft ovat aina olleet kaksi täysin eri lajia. Onhan täällä puhuttu enemmän "milsimäisemmästä" painttaamisesta, mutta silti minulla on se kuva, että alan harrastajat pääosin mättävät hassujen esteiden takana suht pienellä areenalla. Airsoftissa sen sijaan mukana on muunlaisia elementtejä kuten väijytys, hiippailu, armeijamaisempi meininki(myös käytännön syistä) ja enemmän fiilispohjalta pelaaminen, kun taas paintballissa tähdätään voittoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 25, 2005 7:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
En pidä paintballista juuri tuon edeltävän viestin sanoin. Eli suht pieni halli ja hypitään sit joittenkin esteiden takana. Airsoftissa on sen verran tunnelmaa että se on mukavaa. Sitäpaitsi en oikein pidä paintball varusteista ja niistä aseista koska ne näyttää oudoilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 8:04 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 15, 2005 9:08 am
Viestit: 22
No suosittelisin lähtemään sieltä koneen äärestä katsomaan mitä se puskapeintti oikeasti on, metsässä ei todellakaan kykitä minkään esteen takana.

Sitten noista kuulista, 2000 kuulaa saa 35-40 eurolla, eikä niitä ole tarkoitus ampua kaikkia kerralla. Yhden päivän mittaisen pelitapahtuman aikana ammun itse noin 700-1000 kuulaa JOS oikein ampumalla ammun, yleensä menee vain pari sataa kuulaa.
Yli puolet pelaajista ampuu päivän aikana alle 1000 kuulaa, mikä sekin on paljon. Täytyisihän teidän "realisteina" tietää, että perusjäksterille jaetaan vain 60-360 patruunaa rynkkyyn. Ja sen on riitettävä päiväkausiksi. Ei ole todellakaan realistista ampua tuhansia kuulia päivässä.

Aseet näyttää värikuulamerkkaimilta joo, mutta onko sillä väliä. Tehoa löytyy paljon enemmän ja tapahtumissa keskitytään pelaamiseen, ei varusteiden esittelyyn ja hieromiseen (tai niiden teennäisen tiukkailmeisten kuvien ottamiseen, hehheh!). Värikuulapeleissä ei myöskään katsota millaisissa vaatteissa pelaat, ketään ei syrjitä sen takia että olisi väärä kuviointi maastoasussa. Peleissä keskitytään ryhmätyöskentelyyn todella paljon.

Tässä pari linkit.

Puskapeinttitiimejä:
HCS-Team
S.W.A.T.
SiPa
Sturmhunden
Team Paintball Xtreme
Z-blitzstreife
Ulappapuhveli

Muita sivustoja:
Pohjanmaalinja-skenaario
Paintball.fi
Törni-skenaariopelit Suomessa ja Virossa

Parit videot (paintball.fi-sivustolta)
VironTörni 2004
VironTörni05 kynäkameralla kuvattuna, osa 1
VironTörni05 kynäkameralla kuvattuna, osa 2
Suur-Törni 2004 Jämsässä
Pikkuskenaario SiPa:n vedenpuhdistamo-kentällä


Viimeksi muokannut Kumitassu päivämäärä Ti Heinä 26, 2005 8:33 am, muokattu yhteensä 7 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 8:15 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Itse olen metsäpainttia päässyt 3 kertaa ilmaiseksi kokeilemaan ja onhan se ihan mukavaa ja pitkälti juuri tuollaista mitä Kumitassu hyvin kuvaili. Ei kuitenkaan kiinnostaa niin paljoa että omia rahoja siihen tuhlaisin, koska airsoftkin on olemassa :wink: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 8:20 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 15, 2005 9:08 am
Viestit: 22
Zaber kirjoitti:
Itse olen metsäpainttia päässyt 3 kertaa ilmaiseksi kokeilemaan...


Missäs kävit pelaamassa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 10:03 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Noista kerroista on muutama vuosi ja olin jossain Serenan lähellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 10:41 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Kumitassu kirjoitti:
Aseet näyttää värikuulamerkkaimilta joo, mutta onko sillä väliä. Tehoa löytyy paljon enemmän ja tapahtumissa keskitytään pelaamiseen, ei varusteiden esittelyyn ja hieromiseen (tai niiden teennäisen tiukkailmeisten kuvien ottamiseen, hehheh!). Värikuulapeleissä ei myöskään katsota millaisissa vaatteissa pelaat, ketään ei syrjitä sen takia että olisi väärä kuviointi maastoasussa. Peleissä keskitytään ryhmätyöskentelyyn todella paljon.



No helv..on muuten tullut kuulien hinta pirusti alas. Se on hyvä, sillä kun minä harrasti sitä niin kuulat maksoivat juurikin tuon 70- 80 ltk. ( harrastuksesta aikaa noin 4 kk)

Moni sekoittaa kilpa paintin ja puskapaintin kokonaan toisiin. Kyse on aivan erilajeista. (ainakin erityylisitä)

Aseiden osuma tuntuu todellakin vähän erillaiselta kuin airsoftin pallukat.
Tämä on kurjaa, että Paintissa on harhakuva airsoftista, ja airsoftissa taas harhakuvat Paintista.

Itse pelasin sekä kilpaa että puskassa. Kuulaa kilpalajissa menee sen 2000 per pelikerta, se on kiistätön fakta, koska siellä jaetaan kokoajan.
Metsässä eräs sinnoisen joukkeen (puska joukkue siis) kaverimme ampui kokopäivänä korkeintaan 10-20 kuulaa, mutta hän pelasikin reilusti hillitymmin kuin muut. Itse ja muut me jaoimme kuulaa taas niin pirusti, joten metsässäkin meni vähintaan 500 murkulaa per päivä.

Mitä tulee tuohon tiimisettiin niin rehellisyyden nimissä on sanottavaettä airsoftissa sovelletaan noita taktiikoita ja tiimityöskentelyä reilusti enemmän. Paintissa myös yritimme tehdä kovaa tiimityöskentelyä, mutta se ei onnistunut kun joillekkin tuli mileen liian militaristinen meiniki.

Mitä syrjimiseen tulee niin en ole koskaan syrjinyt itse sen enempää paintissa kuin airsoftissakaan ketään. Syrjintä on todella inhottavaa.

Paintissa sitten kisapuolella niin paljon pling plingiä ettei airsoftissa päästä vastaavalle tasolle koskaan. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 11:43 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 15, 2005 9:08 am
Viestit: 22
Kaupan hyllyllä halvin näkemäni ei-alennushinta kuulalaatikkolle on ollut 45 euroa, mutta kun koko tiimi ostaa kesän kuulat samasta paikasta samaan aikaan, niin hinnaksi saadaan toi mitä edellisessä viestissäni mainitsin. Ja vielä ihan kohtuullista kuulaakin saadaan.

Kyllä sieltä hyllystä löytyy niitä +80eur laatikoista edelleen, eri asia on kuka niitä ostaa..

-------

Lisäys:

Joo, kyllä airsoftia olisi kiva kokeilla joskus ihan kunnolla, selkein etu mielestäni on se, että sitä voi harrastaa sellaisissa paikoissa missä värikuulaa ei, esim. taloissa sisällä silloin kun ei sisätilat eivät saa sotkeentua maaliin. Järkyttää vain tuo tuolla muualla foorumissa oleva juttu niistä aseiden rikkoontumisista, joko ne aseet eivät sitten kestä tai sitten niiden käyttäjät ovat pahvikalloja.

Lähinnä mikä airsoftissa häiritsee on iskuenergia puute, etenkin pitkillä matkoilla mutta myös lähietäisyydeltä. Vaikuttaa kahteen asiaan, osumia ei pelkää, joten tulee tehtyä "epärealistisia" tempauksia ja osuman jälkeen saattaa peliä tulla jatkettua epähuomiossa. En tiedä näistä 8mm kuulista kun en ole niitä "testannut" itseeni...

Itselläni värikuulienkin osuminen jää välillä havaitsematta, sen verran kierroksilla tulee käytyä pelissä. Esimerkiksi viime viikonloppuna sain rynnäkköä tehdessäni alle 20m etäisyydeltä 2 kuulaa suoraan persuksille, 3 takareiteen ja yhden nilkkaan, enkä huomannut näistä yhtäkään ennen kuin huudettiin perään. Ja ne olivat sentään värikuulia.

hmm..toisaalta, ei niitä oikeitakaan luodin osumia välttämättä heti huomaa, mitä mulle on isot pojat kertoneet ja videoita näyttäneet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 28, 2005 6:28 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 5:57 am
Viestit: 645
Noniin, ja offtopicciin. Kattelin tuota Flashin pelleilyä jo tarpeeks, ennekuin rupesi sappi kiehuun.

Muistan kun olin 12. Sillon olikin vielä just hauska kiistellä netissä, ja kun lopputulosta ei syntynyt niin vedettiinkin sitten se legendaarinen "VITTU SÄ SAAT DUNKKUUS @ ASM!!1". Myöhempinä vuosina kun nuo viestit on tullut vastaan, voinkin sanoa että hävettää, ja ymmärrän (nyt), ettei tuollainen käyttäytyminen ole oikein korrektia.

Mikä siis ajaa 30+ (?) miehen uhkailemaan jonkin nettilaudan moderaattoria?
Melko naurettavan näköistä hommaa. Varsinkin kun ko. henkilön viesteistä on muutenkin vaikea saada tolkkua. Olisikin hassua nähdä joku +30v tyyppi riehumassa jossain pelitapahtumassa, jahtaamassa parikymppisiä miehiä. Valitettavaa vain, että siinäkin tapauksessa luulen että toiseksi jäisit.

edit: Ilmeisesti Flash ei ole missään tekemisissä pirkanmaasoftin kanssa, paitsi webmasterina. Hyvä näin. Korjaan aikasemman.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 28, 2005 8:07 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Noh? Jopas nyt jotakin.
Onko jollakin huono päivä? Edelleenkin tuo reaktioni johtui siitä että kolme peräkkäistä viestiäni poistettiin siirtämättä niitä roskakoriin. Ensimmäinen viestini oli oikeasti hanurista ja joutikin pönttöön. Toinen viestini oli erittäin asiallinen, mutta pönttö kutsui sitäkin. Kolmannessa viestissä ihmettelin tuota asiaa että mikä maksaa ja koitin nätisti tiedustella. Reaktio oli heitto bitti avaruuteen kulkematta lähtöruudun kautta. Tästä suimautuneena laitoin kyseisen viestin. Ohessa on puhelin numeroni ja keskustelen mielelläni asiasta jos jollakin on jotain siihen liittyvää.

040 414 5266

Tässä on nyt monen väärinkäsityksen summa.
Voit kysyä vaikka samaisessa storessa työskentelevältä Gekkibiltä jos et itse viitsi minulle soitella, minkälainen ääliö täällä on, hän tietää minut.

Ja kyllä olen se sama Flash joka on tekemisissä muutenkin pms hallituksessa, mutta kusipäisyyttäni ja kierouttani olen hommannut mm. pelialueita käyttöömme ja koittanut muutenkin järjestellä kaikkea talkoo settiä. Olen minä vain kiero ja korkkiutunut mies.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 28, 2005 8:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Flash kirjoitti:

EDIT: Tähän reaktioon on selvennys myöhemmin tässä ketjussa.

On olemassa mahdollisuus että myös oma tupeltamiseni on aiheittanut viestien poistumisen, mistä johtuen tilannetta rauhottaakseni pyydän Lokilta virallesesti anteeksi käytöstäni.


Ohessa pieni lainaus, jotta ei tässä nyt repeä ihan mopo käsistä.

Otsikon varmaan kohta voisi muuttaa tyyliin "potkiiko elämä? Pura se tänne"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 03, 2005 11:13 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2003 7:11 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Espoo
Kumitassu kirjoitti:


Parin airsoft-kaverin kanssa päätettiin kokeilla puskapeinttiä, ja osallistuttiin yllämainittuun skenaarioon. Pelimaksu oli korkea (60e), ja sillä katettiin intin varusteita M/62-puvusta venttiseiskaan sekä paintball-aseet ja -maskit. Skenaario oli äärimmäisen tiukkaa milsimiä, ihan toista luokkaa kuin näkemäni airsoft-pelit. Tiedustelua, vartiointia ja unenpuutetta oli hajoamispisteeseen asti ja sen yli. Ne muutamat tappelut olikin sitten ihan hauskoja, joskin paintball-aseet _ovat_ epätarkkoja eikä kantama ole ihmeellinen - uskoakseni yksikään 200-300 kuulasta, jotka vihollista kohti ammuin, ei löytänyt kohdettaan. Airsoftiin tottuneelle pb-kuulan lentorata oli todella kummallinen: kuula työntyi lujaa reiluun 30 metriin, mutta tippui jotakuinkin samantien - pb-kuula ei leijaile.

Merkittävin ero airsoftiin oli kuitenkin välinpitämätön suhtautuminen maskeihin - niitä ei pidetty päässä juuri koskaan, vaan niitä kannettiin jossakin käden ulottuvilla, ja kun vihollisen kanssa päästiin tekemisiin, yllättävä osapuoli huusi "Maskit päähän!" Kun maskit olivat päässä, yllättävä osapuoli sai aloittaa tulituksen, ja vasta ensimmäisen laukauksen jälkeen yllätetyt saivat mennä suojaan ja tulittaa takaisin. Systeemi oli melko typerä, tappelut menettivät paljon mielenkiintoaan, mutta toisaalta olisi ollut todella vittumaista pitää sitä järkyttävän epämukavaa pottaa päässä sellaisissa helteissä.

Kokeneet pb-harrastajat väittivät, että käyttämissämme vuokra-aseissa oli lähtönopeutta 90m/s, ja että tehokkaimmista saa irti yli 200m/s. Totta tai ei, tällainen puhe ja pyssyjen ääni sai kyllä minut tottelemaan kuulaa. Ottamistani osumista yksikään ei ollut kivulias (osaa en edes huomannut), sillä itseäni ei juuri 30 metriä lähempää ammuttu. Eräs ensikertalaisista koostuvasta ryhmästämme kuvaili parista metristä saamaansa osumaa sanomalla, ettei se kauhean kipeää tehnyt, kuulansirujen nyppiminen kaulasta vain oli melko vastenmielistä. Kuulien jättämä maalijälki ei ole minkään tason ongelma, se kun katosi millä sitä ikinä pyyhkikin, eli oman puvun sotkeutumista on turha pelätä.

Vaikka peliviihtyvyyden kannalta Pohjanmaalinja ei ollut 60 euron arvoinen (minulla on ollut hauskempaa 10 euron airsoft-skenaarioissa), kokemuksena se oli mahtava. Kotiinpaluu ja pitkät unet olivat niin suurta herkkua, että ne riittävät minulle motiiviksi osallistua mahdollisuuksien mukaan jälleen ensi vuonna. Suosittelen jokaista airsoftia harrastavaa kokeilemaan paintballia muodossa tai toisessa, ihan vaikka vaan todetakseen että airsoft on kivempaa :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 03, 2005 12:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Loistavaa Olemme taas aiheessa ja olen jopa sopinut Atlaksen kanssa tuon kärhämän ja yllätys yllätys minun mokanihan se taas oli sekin. Isäni löisi minua tässä vaiheessa yleensä lapiolla päähän mutta koska hän ei täällä ole niin voin tehdä sen tämän viestin jälkeen itse.

Aseiden lähdöt ovat välillä 275 fps ja 315fps. Nämä ovat siis yleiset sallitut rajat. Sisällä ei noiden niin sanottujen ylijuoksujen takia sallita yli tuon 275 meneviä lähtöjä turvallisuus syistä (tuokin lähtö sattuu kun ammutaan puolesta metristä esim selkään) 315 on taas ulkoilmoissa yleinen käytäntö.
Aseista toki saa lähtöjä vaikka yli 400, mutta kukaan ei halua pelata sinua vastaan mikäli pelaat tuollaisilla lähdöillä.

Tuota Pohjanmaalinjaa on kovasti kehuttu Paintti puolella enkä valitettavasti itse koskaan siihen osallistunut. On huolestuttavaa jos suojauksesta on pidetty nuinkin huonosti huolta. Toivottavasti tänävuonna tapahtuma järjestetään turvallisemmin.

Nyt sen lapion kimppuun.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com