Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 6:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 1:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 07, 2005 5:05 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Joensuu
Keskiarvon kun sais nostettuu yli kasin että pääsis lukioon...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 8:32 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 22, 2004 9:34 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Hyvinkää
Itse olen ammattikoulun autolinjan toisella luokalla, viime vuosi oli lievästi sanottuna erikoinen ja sen johdosta alkoi tehdä mieli toista koulupaikkaa., olen ajatellut jotain merenkulkuun liittyvää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 8:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Tänne Raumalle vaan, hyvät on merenkulkuopintomahdollisuudet. Nytkin on joku, joka Raumalle muutti merenkulkua opiskelemaan tulossa meidän kanssa pelailemaan.

Ite menin lukioon kun ei täällä amiksessa tai muissa laitoksissa ollut oikein sellaista, mikä olisi kiinnostanut. Automaalauslinja jos olis, vaihtaisin varmaan, tässä iässä ei vaan hirveästi tee mieli lähteä mihinkään muualle asumaan ja opiskelemaan. Varsinkaan kun kiinnostus ko. alalle on vasta vähän nostanut päätään kesätöissä ja polkupyöriä ruiskutellessa tuolla verstaalla. Täytyy miettiä ja vähän hakea tuntumaa noilla fillareilla.

Kotiväki vaan taitaa toivoa jotain insinööriä :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2005 7:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 4:46 pm
Viestit: 35
Paikkakunta: Vehmaa/Laitila
Ei koulun alku ole sellainen peikko ole, kuin minä sitä yleisesti pidetään... Toki asialla on omat varjopuolensa, kuten esim. aikaiset aamuherätykset. Koulu voisi minun puolestani alkaa vaikka tunnin tahi edes vain puoli tuntia aiemmin...

Aloitin tässä pari viikkoa sitten lukion ekan paikallisessa lukiossa. Kurssitarjottimeni oli hyvin pitkälti pitkä matikka-, fysiikka- ja kemia-painotteinen. Heti ekojen viikkojen jälkeen huomasin etteivät em. aineet olleetkaan minua varten, kuten peruskoulussa oli saattanut tuntua. Aionkin pistää kaiken uusiksi, tehdä parannuksen(?) ja ruveta humanistiksi, kuten yläasteen opo(jota olisi pitänyt kuunnellakin :lol: ), neuvoi.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com