Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 11:17 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mitä teette jouluna?
ViestiLähetetty: La Joulu 20, 2003 6:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 14, 2003 2:32 pm
Viestit: 46
Paikkakunta: Rautalampi
Eli mitä tapoja teillä on jouluna? Käytettekö isovanhempien/vanhempien luona tai kirkossa tai...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 20, 2003 7:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Vanhemmat ja sisko käyvät myyrmannin räjähdyksessä kuolleiden kaveriensa haudalla :cry: mutta itse en ole jaksanut käydä siellä kun en niin hyvinheitä tuntenut. Muuten tulee ihan oltua kotona ja leivottua jotakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 7:20 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 14, 2003 2:32 pm
Viestit: 46
Paikkakunta: Rautalampi
Mene ihmeessä. Näytä että sinäkin välität. Itselläni joulaatto menee suurinpiirtein näin: Aamulla häröilen kotona. En tee juuri mitään tai leivon yms. Sitten kello kahden maissa lähden partiolaisten kynttiläkulkueeseen. Siellä menee reilu tunti jos ei mene kirkkoon. Sitten nopsasti kottiin ja sieltä mummon luo. Siellä sitten syödään ja katotaan telkkaria ja lähdetään takas kottiin. Sitten varmaan mennään saunaan millä aikaa pukki onkin jo käynyt ja sitten avataan lahjoja. Se on minun jouluni :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 9:16 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei haudalla pitäs velvollisuudentunnosta käydä, eikä se ole ainoa tapa osoittaa että välittää.

Kun mä kuolen, haluan, ettei mulle tehdä hautaa ollenkaan. Tehköön raadolle mitä haluaan, sen mätämistä ei tarvitte palvoa.

En nyt kiellä ketään menemästä haudoille, joistakin se on varmaan ihan hyvä juttu. Mutta minä en mene sukulaisteni haudoille. Ei ne ole siellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 9:54 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Minä ajattelin, että voisin testamentata ruumiini tieteelle tai vaatia sen tuhkaamista ja tuhkan heittämistä menemään. Haudoilla käynti on rituaali, jonka perinteet juontavat jostain esikristillisiltä vainajanpalvomis-ajoilta. Minun uskoni mukaan kuollut on tuonpuoleisessa eikä hän näe tai huomaa millään lailla vaikka hänen haudallaan olisi juhlaparaati marssimassa, joten turhaa moinen poru.
Minä vietän jouluni kotona enimmäkseen, heti joulupäivän jälkeen pidän pelit joulun kunniaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 10:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Itse ajattelelin rakentaa sellaisen oldschool hautakammion. Sellaisen tajuttoman kokoisen luolan, jossa on sitten sellaisia kymmenen metriä korkeita patsaita niistä jotka sinne on kuopattu. Sitten otan sinne hautaan mukaan mun "legacyn"(mitä se sitten ikinä tulee olemaankaan), ja joskus tuhannen vuoden päästä joku Indiana Jones tulee etsimään sitä.

Mutta sitten tuosta joulusta. Itse olen yleensä kotona koko päivän, mutta saatan käydä hyvien kavereitten kanssa jossain pyörimässä. Ja joulunahan valvotaan koko yö ja katotaan telkkaria, pelataan ja räplätään kaikkea softaus krääsää, jota on saatu joululahjaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 12:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Jouluaaton jälkeen aika menee yleensä uhratessa kinkun luita Belsebobille ja Luciferille. Kotitekoista sianverta aina ryystetään XBOXin ääressä ja Zargofagucsen tahtiin leikitään kuusen ympärillä. Lisäksi Odinin kuusijalkaista hevosta etsitään, kun tullaan joulusaunasta.
Heko heko heko!

Ja sitten jouluun! Nyhjötän XBOXin ääressä pelaamassa Splinter Celliä, ellen sitten saa jotain uutta peliä. Joulun jälkeen haen AK:n postista ja ammuskelen nuuttipukkia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 3:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Aattoamunapas menenkin suoraan palolaitokselle kaheksalta ja lähden ilta kahdeksalta pois.... Voi kun tulee lupauduttua ylimääräisiin juhlapyhien täydennys päivystyksiin. Illalla se onkin saunaan menon vuoro ja sitten katsotaan josko kuusenalla olisi kenties rahaa uusia softispyssyjä varten, juu ja voihan siellä pyttykkäkin olla. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2003 10:20 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:52 pm
Viestit: 82
Paikkakunta: Kausala
Scuttar kirjoitti:
Aattoamunapas menenkin suoraan palolaitokselle kaheksalta ja lähden ilta kahdeksalta pois.... Voi kun tulee lupauduttua ylimääräisiin juhlapyhien täydennys päivystyksiin.


No toivotaan ettei sitten kuitenkaan sieltä asemalta mihinkään tarvihe lähtä. :)

Omat suunnitelmat? Noh, tietokone ja koulutyöt hyvin pitkälti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2003 10:30 am 
No mä käyn vanhempien kaa ukin haudalla ja käydään ehkä jossain ravintolassa syömässä. Sitten tietysti illalla räpläilen lahjoja.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2003 1:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Taitaapa mennä kuumeessa kitumiseen tämä joulu. Mutta pitäisi kai sitä käydä kiertämässä tututkin jossain välissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 23, 2003 1:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Onnistuani telomaan polveni edellisenä sunnuntaina joulu taitaa mennä tietokoneellapelailun ja tyttöystävänkanssasöpöilyn merkeissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 24, 2003 12:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 8:07 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Riihimäki
Minäpä kävin iltapäivällä mummolla ja nyt olen serkuilla ja odottelen feikkipukkia. :D Huomenna kotiin xboxia rämppäämään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 24, 2003 2:50 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Mä luen Leka-foorumia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 24, 2003 6:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Keräilen rahat ja ostelen jotain siistiä joulun jälkeen. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 24, 2003 9:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Hyvää joulua kaikille!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com