Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ke Huhti 24, 2024 9:19 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 26 viestiä ] 

Pelattaisiinko Jihad4 pimeällä vai päivällä?
Pimeällä 40%  40%  [ 42 ]
Päivällä 60%  60%  [ 64 ]
Ääniä yhteensä : 106
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jihad4 -pimeässä vai ei?
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2004 8:10 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Hypoteettinen kysymys: jos Jihad4 järjestetään, mahdollisesti huhtikuussa, olisiko kivempi pelata se pimeässä vai päivällä?

Pimeäpelejä ei paljoa järjestellä, mutta Jihad3! näytti, että sellainen kyllä saadaan toimimaan vielä niin, että hauskaa on. Toisaalta siitä on jo vuosi kun viimeks on nähty Jihad päivänvalossa.

Tämä ei tarkoita sitä, että peliä tullaan järjestämään, tässä vain kokeillaan maaperää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2004 11:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 8:25 pm
Viestit: 405
Paikkakunta: vantaa
Itse vastasin valoisalla. Pimeäpelit ovat kovin tunnelmallisia, niitä kun ei ole kovin montaa vuodessa, mutta on päiväpeleissä se etu, että siinä eivät pääse etuasemaan yökiikarin omistavat pelaajat. Päiväpeleissä myös on hieman helpompaa aluetta tuntemattomille pelata kun tietää mitä edessä on eikä etua synny niille jotka alueen tuntevat tarkasti ennestään.
Jihad3 kyllä oli erittäin hauska ja tunnelmallinen peli, mutta se myös näytti että pimeä ei ole(vielä) minun juttuni. Sitä en sitten tiedä olisiko mahdollista järjestää sitä niin että se osuisi jokseenkin tasapuolisesti molempiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2005 10:26 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2003 7:11 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Espoo
Itse äänestin pimeää, Jihad3! oli upea peli. Silloin jo kirosin että tällaisia pitäisi järjestää useammin ja mieluummin kesällä, jolloin yöt ovat hivenen valoisampia ja lämpimämpiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 01, 2005 2:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 10, 2004 8:41 am
Viestit: 27
Paikkakunta: Joutseno
Mieluummin valoisalla. Tämä saattaa olla ensimmäinen Lekan peli johon pääsen, joten olisihan se helpompi tutustua alueeseen valoisassa. Minusta on muutenkin hauskempaa pelata jos näen vähän eteeni :).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 02, 2005 5:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 11:54 am
Viestit: 241
Pimeäpelit ovat mukavia, mutta vastasin valoisalla siksi, että näin kauempaa minun on helpompi tulla päiväpeliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 02, 2005 6:20 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Olis voinut kuvitella, että kauempaa on helpompi tulla yöpeliin - voi lähteä lauantaina liikkeelle jopa vähän myöhemminkin kuin aamuyöstä, pelata lauantaiyönä, nukkua pelipaikalla ja sunnuntaina sitten levänneenä ja virkeänä kotiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 03, 2005 3:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 3:05 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Kerava
Yöpeleissä on enemmän tunnelmaa...
Vastaus On ehdoton


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 03, 2005 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 17, 2004 7:06 pm
Viestit: 133
Paikkakunta: Kirkkonummi - 22 Acacia Avenue
Itse en ole koskaan varsinaisessa yöpelissä ollut, mutta vähän pimeässä kuitenkin. Vastasin päivällä koska ihmisillä jotka eivät ole ennen käyneet pelipaikalla voi se olla aikamoista rämpimistä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 03, 2005 3:46 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 26, 2004 10:46 am
Viestit: 17
Paikkakunta: Lahti
Henkilökohtaisesti pidän enemmän valoisalla pelaamisesta, joten vastasin päivällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 03, 2005 6:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Mielestäni yöpeli olisi perustellumpaa sikäli, että muut Lekan pelit järjestetään joka tapauksessa päivällä. Vaikka teema jokaisessa pelisarjassa onkin eri, niin silti yöllä pelattava peli erottuisi selvästi muista sarjoista.

Ja onhan se tunnelmakin pimeässä ihan omaa luokkaansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 03, 2005 8:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 5:56 pm
Viestit: 77
Paikkakunta: Nivala
Vastasin pimeällä, koska siinä tosiaan on enemmän tunnelmaa ja ainakin meidän pikkupeleissä ovat yöpelit myös hidastempoisempia.

Haluaisin tosiaan osallistua LEKA:n peleihin ja se, että tulenko Nivalasta asti pelaamaan riippuu siitä, miten lämmintä sielä on silloin. Aseinani ovat Socom ja Ingram, joilla kyllä pärjään, jos aseet pärjäävät :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2005 1:56 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Jee! Olen pelannut LEKA;n peleissa useamman kuin kerran pelkalla oksalla. Ja olen parjannyt.
Must be skillfull.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2005 2:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 6:15 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Kerava
Pimeässä, koska se tasoittaa osapuolien maastoutumisarvoeroja, ja ovatkan terojen huudotkin pimeässä paljon tunnelmalisempia


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 04, 2005 6:06 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jihadeissa ei ole teroillakaan ollut pakko pukeutua huomiota herättävästi - ainoa varsinainen varustevaatimus on ollut huivi, joka on saanut olla maastokuvioinenkin. Lisäksi suositeltavaa on ollut epäsärmä varustus, jonka senkin voi toteuttaa hyvällä naamioarvolla.

Tiukka äänestys mutta päiväpeli taisi voittaa. Jollei tässä nyt äkkiä vaatimus muutu, pelataan seuraava pimeäpeli syksyllä ja huhtikuussa taas ilmeisesti ESCOBAR.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 10:40 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 08, 2004 10:48 am
Viestit: 256
Paikkakunta: Rauma
Vaikka kovasti yritin äänestää tuota pimeää niin ei vaan näyttänyt auttavan.

Kyllä sen minusta olisi oltava pimeä koska kyllä niitä päiväpelejä riittää, se JIHAD3 oli sen verran tunnelmallinen että kyllä sen vielä pimeä pitäisi olla. Viime JIHADin jälkeen oli sellainen oli että päivällä pelaaminen olisi paljonkin helpompaa, tai voihan se niinkin olla mutta pimässä ei voi aina luottaa näköaistiin vaan kuuloon ehkäpä enemmän, sehän tekee juuri pimeäpelien jännityksen kun voi vaikka puuta viholliseksi luulla (kokemus puhuu).

Onhan siinä kuitenkin hunot puolensa, esimerkiksi kun viime jihadissa paavia autolla kuljetettiin turvaan niin enköhän minä sitten tipu siihen pieneen kuoppaan :oops:, joka oli siinä ihan offgamen viereisellä tiellä, en sitä nähnyt ja se tuli täytenä yllätyksenä, muistona minulla on siitä vieläkin kaunis arpi sääressä.


Viimeksi muokannut Antipappi päivämäärä Ke Tammi 05, 2005 4:39 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 3:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Jep, varsinkin jos on tällainen vainoharhainen niinkuin minä. PFOR4:ssä muistan kuulleeni että saksalaiset menevät sinne ja sinne asemaan, ja kun sitten kävelin tienviertä, olin koko ajan näkevinäni BW-asuista porukkaa kykkimässä pusikoissa. Vaan eipä siellä tainnut ketään olla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 5:14 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Oli siellä. PFORissa saksalaisille annettiin sellainen tehtävä, että olkaa kaikkialla kaikkien kanssa kaiken aikaa. Ja mehän oltiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 6:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Itse en ole Jihadeissa ollut, mutta äänestin silti pimeää, koska päiväpelejä on kyllä riittämiin, pimeäpelit on harvemmassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Kyllä oli aikamoinen ghillie sitten, kun aamulla se yksi mies siellä oli muuttunut tuiki tavalliseksi kaatuneen puun oksaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2005 4:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:53 pm
Viestit: 35
Paikkakunta: Espoo
Päivällä. Jihad3 oli kyllä loistava peli mutta mielestäni siihen ei pitäisi jumiutua. Yöpelien harvinaisuudesta ja hauskuudesta huolimatta kaipaan ns. normaalia Jihadia. Järjestäkää yöpeli jossain toisessa pelisarjassa (esim. FPJ) mielummin, yhteen sarjaan jumiutumatta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 14, 2005 8:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Yöllä. Silloin kun Jihad 4 järjestetään, todennäköisesti jo omistan xenon-asevalaisimen, harhar. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 15, 2005 3:16 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
No etpä sä sillä valolla paljoakaan metässä tee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 27, 2005 10:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:13 pm
Viestit: 122
Paikkakunta: Pori
Itse ehdottaisin kesäyössä pelaamista, lieneekö oikea termi sitten hämäräpeli. Tietenkin pelin ajankohta pitää valita huolella.

Hieman mukavampaa pelata, kun näkee edes hieman eteensä (jos vertaa lumettomaan marraskuun metsään).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 10, 2005 5:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:05 am
Viestit: 42
Paikkakunta: Pohjois-savo
Minun henk.koht. mielipiteeni on että pimeällä. Ainakin Jihad-pelisarja voisi ihan hyvin olla pimeäpeli, niitä kun ei ole muuten paljoakaan.
Kesällähän on tulossa taas FPJ joka on sitten päiväpeli? Ja kyllä siihen pelialueeseen ehtii tutustua jos Lekan peleissä viihtyy yhtä hyvin kuin minä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2005 9:19 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 7:25 pm
Viestit: 111
Paikkakunta: Ivalo
Minusta kaikki pelit tulisi pelata päivällä, kun tuo pimeässä pelaaminen sisältää suuremman loukkaantuminvaaran, kuten myös aseiden rikkoutumis tai hukkumisvaaran.
Lisäksi vihollisen löytäminen on turhan hankalaa. Sihtaamisesta puhumattakaan. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2005 11:26 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jihad4 pidetään yöllä syssymmällä, tänä keväänä tulee sitten päiväpeli ESCOBAR.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 26 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com