Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 1:07 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Omistatko/käytätkö HiCap:ppia
En tietenkään 57%  57%  [ 417 ]
Tietenkin 12%  12%  [ 86 ]
Ehkä 8%  8%  [ 59 ]
Joskus 16%  16%  [ 120 ]
Jos olisi niin käyttäisin 7%  7%  [ 51 ]
Ääniä yhteensä : 733
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 05, 2006 5:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 01, 2004 7:05 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Jyväskylä
Itse en näe hica-lippaissa mitään pahaa, jos niitä osaa käyttää kohtuudella.


Itse joudun käyttämään "hicappia", koska omistan tulituki aseen, ja se sattuu vetäämään sisään 5000bb. Laatikko siis.

Tällä ammun erittäin paljon, joka sitten joitakin kyrsii oikein kunnolla. Jos on tulituki-ase joka on selkeästi kömpelömpi ja painavampi, niin mielestäni kitinä siitä, että ammun paljon on täysin turhaa. Voisitte kertoa omia mielipiteitännekin tästä asiasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 05, 2006 8:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 8:45 pm
Viestit: 33
Jos pitää ruveta valittamaan siitä että kaverilla on hicu, niin voi mennä saman tien kotiin. Nuoremmilla pelaajilla (kuten minä) ei välttämättä ole rahaa ostaa heti niitä 10 regua vaan ostaa hicun, koska jos omistaa 10 regua joutuu myös ostamaan niille kantolaitteen joka maksaa rahaa. Jos joku vanhempi pelajaa haukkuu jotain nuorempaa naskiksi sen takia että hänellä on hicu ja halpis maastopuku on se vanhempi pelaaja itse naski, ainakin näin asian näen. Tulitukiaseissa juuri pitää olla iso lipas :twisted: , eihän siinä muuten mitään kivaa olisi.

(Itse en käytä hicuja enään)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2006 10:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Käytän hikäppiä silloin ku pelailen sellaisten tyyppien kanssa ettei realistisuutta ole nähtykkään. Muuten en oikein suosi sellaisia. Turha varmaan perustellakkaan, samaa mieltä olen kuin muutkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 10, 2006 7:54 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 10:34 am
Viestit: 9
Paikkakunta: Haapavesi
Tietysti! mukavaa ak:on 600 kuulan hi-cap lippalla räiskiä :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 10, 2006 12:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
No se onkin realistista. Niin realistista että olen ihan :o


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2006 3:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 29, 2005 11:56 am
Viestit: 46
Paikkakunta: Klaukkala
En minäkään tue hicua. Boksit kyllä ovat ok, ja kysyisin, kun en näistä bokseista juuri tiedä, mihin tässä Hero Armsin Russia AK Drum
http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.ph ... 016_srch_1
menee tuo johto? Kuulin jo että johdon toisessa päässä on painekytkin jota painamalla sähkömoottori pyörittää hikkelin koneistoa. Eli se toimii jotenkin moottorin tärinällä vai?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2006 8:36 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 03, 2005 9:34 pm
Viestit: 321
Paikkakunta: Tampere
Tuon lippaasta killuvan (onko tuo nyt edes sana?) johdon voi varmaan laittaa mihin lystää, järkevimmin sormien ulottuville eli jompaan kumpaan kahvaan.

Toimintaperiaatteellisesti, ymmärtääkseni lippaan sisällä on ihan mukava kuulasäiliö. Ainakin Softaaja 4:ssä selittivät CA M249:n laatikkolippaan toimivan näin:

Lainaa:
Laatikon pohjassa on vihreä nappi, jota painamalla koneisto alkaa pyöriä ja työntää kuulia kierrejousen sisällä lipasadapterin huulille. Painamalla nappia uudestaan koneisto pysähtyy. Näin ollen nappia ei tarvitse painaa koko ajan kun lipasta "rullaa". Yhdellä latauksella kuulia voi ampua reilusti yli sata.


Siis, ymmärtääkseni moottori kauhoo säiliöstä kuulia. Eikös siinä Maruin '91-mainosvideossa ollut jotain grafiikkaakin siihen liittyen, M16:n lippaasta...?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 25, 2006 4:51 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
En käytä hicappia. Midcappeja ja reguja käytän paljon mielummin kuin helisevää "hikkeliä".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 27, 2006 5:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 10, 2006 1:42 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Vantaa
Hicuja ei suosita! Helisee kun kulkuset jouluaattona, käyttäjät suoltavat 100 kuulan sarjoja mettiin... Itselläni aseen mukana tuli Hicu (ase on Beta) ja myin lippaan saman tien ja ostin tilalle 4 marui regua ja yhen midin :roll:
Tosin jos on tulituki ase eli joku konekivääri tai pikakivääri esim vaikka. M60 tai M249. niin laatikkolippaan käyttö on ihan ymmärrettävää
kun miettii että oikeassa sodassakin nämä kaverit rahtaavat paosvöitä joissa on monin kertaisesti kuteja verrattuna perus ryömijän kapasitetti.Latikkolippaat ihan ymmärrettäviä tälläisissä aseissa 8)


Viimeksi muokannut Rinkeli päivämäärä Pe Maalis 03, 2006 3:24 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 27, 2006 8:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:29 am
Viestit: 44
Jos olisi Hi-Cap ja reguja, käyttäisin sitä tulitukeen aina välillä.
Ainakin yksi Hi-Cap olisi hyvä tulitueksi, ei se niin hirveä kapistus ole.
Vastasin: "joskus".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 09, 2006 5:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 5:05 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Pieksämäki
craz kirjoitti:
Itse en näe hica-lippaissa mitään pahaa, jos niitä osaa käyttää kohtuudella.
.


Olen samaa mieltä. Itse en käytä hi-cappia, mutta jos olis sellainen, niin tietenkin käyttäisin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 19, 2006 12:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:29 am
Viestit: 44
Aseen mukana tuli Hi-Cap lipas, ja en viitsi sitä vaihtoon laittaa, sillä huonoja kokemuksia on vaihdoista. Myyminenkin tulisi tappioksi.

Itse ainakin pidän Hi-Cappini toistaiseksi ja käytän sitä kohtuudella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 19, 2006 12:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Tietyt tilanteet vaativat hicusarjoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 19, 2006 12:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 2:20 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Helsinki
Itse en pidä senkään takia helistinlippaista, koska niitä on todella epämiellyttävä käyttää. Ainainen rullaaminen käy hermoille. Itsellä tällä hetkellä käytössä Kalassissa 2x70bb ja yksi 150bb:n lipas. Niillä pärjää oikein mainiosti, eipä ole kertakaan tullut tilannetta että kuulat olisivat loppuneet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2006 6:46 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 27, 2006 6:26 pm
Viestit: 22
Itse en hicapistä tykkää. Ostin käytettynä aseen jossa tuli hicap. Lipas saattoi olla hieman rikkoontunut mutta inhosin kun aina piti pyörittää sitä rullaa että sai ammuttua pienen sarjan.
Tämähän on siis vain oma mielipiteeni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 10:30 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 7:28 pm
Viestit: 52
-


Viimeksi muokannut Arcataye! päivämäärä Ke Marras 07, 2012 12:02 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 6:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Itselläni ei ole mitään suoraan hikuja vastaan. Mutta ne eivät koskaa toimi aina jää kuula jumiin tai jotain. Tavallaan 1 hi-cap on joskus ihan hyvä. Kaikkein paras lipas on kuitenkin muovinen midcap edullisen hinnan ja varman toimivuuden takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Arcataye! kirjoitti:
Itse tilaan tässä lähiaikoina Maruin AK47 Spetsnaz-lippaan, vain sen pienuuden takia.
Olen etsinyt netistä ohjeita AK:n lippaan lyhennyksestä, mutta ei ole löytynyt. Niin voiko tavallisen lippaan leikata jotenkin ja tunkea Spetsnaz-lippaan kuoriin? Kun minua ei oikein se helinä ja rullan pyörittely innosta.


Laita tavallinen ak47 lipas siihen. Koska lippaita on paha lyhentää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 6:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Kävikö mielessä että hän ehkä halusi lyhennetyn lippaan kun sitä täällä kysyi? Varmasti hän on ajatellut laittavansa pitkä lippaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 7:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 5:48 pm
Viestit: 279
Paikkakunta: Espoo
Hirvikoira kirjoitti:
Jos pitää ruveta valittamaan siitä että kaverilla on hicu, niin voi mennä saman tien kotiin. Nuoremmilla pelaajilla (kuten minä) ei välttämättä ole rahaa ostaa heti niitä 10 regua vaan ostaa hicun, koska jos omistaa 10 regua joutuu myös ostamaan niille kantolaitteen joka maksaa rahaa.

Miksi pitää olla 10 regua? Yksi midi ja kaksi regua niin pärjää jo viikonloppupelin hyvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:56 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 04, 2005 6:50 pm
Viestit: 298
Paikkakunta: Kihniö
Käytän hicua M16VN:ssä, koska täytyy saada mahdollisimman autenttinen klipas pyssyyn kiinni, minulla on myös STAR:n 20bb low-cappeja, mutta tarvitaan lisää ammuksia kentälle. Mutta eihän tuolla tule ammuttua niitä hicun pituisia sarjoja...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 2:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 15, 2004 6:22 pm
Viestit: 65
Omistan kaksi 190bb "vietnam"-hicäppiä. Toimivat omassa TM M16A1 VN aseessani vielä epäluotettavammin kuin G&P-110bb midcäpit, joista ei lähes koskaan lentänyt kuulaa sillo ku piti. Ja muistaakseni en ole vielä monestikaan ottanut kuulaa silloin kun aseen regu on loppunut enkä olisi kerennyt iskeä toista regua kiinni. Hicäpillä taas on useamman kerran tapahtunut se onneton tyylimoka, että tuli unohdettua pyörittää rullaa, eli aseesta ei lentänyt kuulaa sillo ku piti.
En kanna hicuja mukanani, neljällä 68 kuulan Coltin-regulla olen pärjännyt hyvin niin viikonloppu- kuin parissa isommassakin pelissä.
Rakennetujen alueiden lähitaistelussa minun on helppo johtaa mielikuvia (ainoa "CQB" mitä itse olen kokenut oli Im Felde Umbesiegtissä, jossa hyökättiin kylään pulttilukkokivääreillä, ja vastassa oli amerikkalaisia konepistooleineen :wink:) jolloin esim. ovesta ei vain pääse kun vastapuoli rullaa hicäppiänsä kuin viimeistä päivää. Loppuuhan se hicäppikin tieten ajankuluessa, mutta voisin ymmärtää miksi niiden käyttö tuottaisi pahaa verta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 7:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
Käytän, joskus. Jos on kuuma päivä, eikä innosta pitää minkäänlaisia kantolaitteita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 7:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 2:44 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Leppävirta/Kuopio
En käytä. Joskus alkuaikoina oli Famasissa hicap, mutta kyllästyin helinään ja pitkiin sarjoihin jo silloin hyvin nopeasti ja vaihdoin reguihin. Nyt on sitten ollut siitä lähtien jokaisessa aseessa vain ja ainoastaan reguja ja tulee olemaan reguja tai realcappeja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 02, 2006 5:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 16, 2005 6:42 pm
Viestit: 45
Paikkakunta: Kuopio, Päiväranta
En käytä, enkä tule käyttämään. Syy:; Epä realistinen ja helisee vajaana


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 07, 2006 10:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 4:17 pm
Viestit: 38
Itse käytän midiä ja kahta regua, mutta pidän taskussa aina varalla yhtä hikkeliä. En kyllä kauhean usein siihen joudu turvautumaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 23, 2006 7:02 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
No itse käytän hiCap lipasta vain, kun regulippaista loppuu kuulat. Omistan kylläkin vain kaksi Famaksen regua, eli jos räiskii vähän niin joutuu ottamaan HiCapin nopeasti esiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 23, 2006 3:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 11:18 am
Viestit: 70
Paikkakunta: Äänekoski
Mieluummin kymmenen realcappia kun yksi hicu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 25, 2006 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Minulle on aivan sama säilyttävätkö muut pelaajat kuulansa 10:ssä regussa vai kahdessa hikussa, kunhan osaavat käyttää sitä järkevästi. Itse käytän kuitenkin mielummin reguja tai low cappejä varmatoimisuuden ja lippaiden vaihdon takia.
Mielestäni liialliseen hi-cap vastaisuuteen on menty esim. [url=http://www.berget-events.com/b5/rules.php]Ruotsissa Berget 5:ssä,
[/url] jossa peruspelaajat eivät saa käyttää yli 90 kuulan lippaita, mutta kannossa olevien lippaiden sisältävien kuulien määrää ei ole rajoitettu, ja kannossa saa olla lisäksi 1200 lipastamatonta kuulaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 25, 2006 4:11 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Minusta tuo on juuri hyvä että skenuissa edes jotenkin rajoitetaan niitä lippaita ja itsehän luonnollisesti käytän low-cappejä kummasakin AEG:ssa mitä omistan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2007 6:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
Omistin hi-cap-lippaan G36C:ssäni, sitten myin sen pois ja ostin real-cappeja.
Nyt taas harkitsen hi-capin hommaamista kun tuota tuli-tuki osuutta meidän tiimissä edustan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: HiCap
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 2:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Omistan, mutten käytä, joten vastasin EN!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 6:35 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 30, 2007 5:10 am
Viestit: 45
Paikkakunta: Helsinki
Itse taas käytän kymmentä starin ihanaa real-cappia ja yhtä regua. Myyn vielä regun pois ja ostan kymmenen real-cappia lisää. (Eli vstasin EN)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 7:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 6:30 am
Viestit: 43
Paikkakunta: Kokkola
Minulta taas löytyy 2regua ja 2mid-cappia.Siitä voi jo päätellä mun vastauksen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 7:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 4:27 pm
Viestit: 65
No mun aseen mukana tulee hicu, joten sitä käytän kun en nyt heti muita lippaita osta. en kyllä käyttäisi, jos muitakin lippaita olisi....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 8:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:25 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Grand Turkey (Anus Mundi)
Nimi: Ossi H.
Totta vieköön käyttäisin, jos omistaisin. Kaikki viikkorahat vaan meni taktisuutta huokuvaan acu-kuvioituun asukokonaisuuteeni ja woodland-huppareihin. Onhan se kamalaa, kun pitää vaihtaa lipas kesken tulitaistelua. Epätaktista ja -realistista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2007 6:39 am 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 13, 2007 9:17 am
Viestit: 42
Paikkakunta: Huitsin Nevada
Oli pakko vastata tietenkin, koska pyssyn mukana tuli hicu. Pitää elää sen kanssa vielä vähän aikaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2007 3:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 04, 2005 6:50 pm
Viestit: 298
Paikkakunta: Kihniö
Tästälähtien ainoastaan, tai jos pyssylle hicu-lippaan voi valita niin sen valitsen. Siinä säästää rahaa, aikaa ja päälle vielä sen kantolaitteen hinnan ja tarpeen. Kuulia ehkä menee vaan enemän, tai no riippuu ihan siitä miten sillä ruiskii.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2007 3:11 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
TM Scorpionin(aeg) hankkiessani ostin samalla siihen sen rumpulippaan ja varmaan tulen sitä aina käyttämään. Ei kiinnosta kannella niitä pieniä tikkuja mukana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2007 4:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 07, 2006 12:25 pm
Viestit: 118
Nyt tulee itse asiassa aseen mukana hicutin. Nooh, onneks se jää vain mode lippaaksi, kun tilasin samalla 2 lipasta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 02, 2007 6:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 6:09 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kalajoki
Nykyisin on 2hicua tossa beta spetsnazissa mutta se tulee muuttumaan lähiaikoina,siirryn midcappeihin jotta tulee realismia lisää 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 24, 2007 10:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 24, 2007 12:00 pm
Viestit: 15
Ei mulla muuta ookkaa. ;) Ja kavereita sattuu. Ammun pelkästään sarjaa, päähän ja ihan liian kauan. 8)

Aikomus oli kyllä ostaa reguja, mutta ku sitä vitun rahaa ei löydy.


Viimeksi muokannut 7.62 päivämäärä Ti Joulu 25, 2007 9:45 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com