Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Signatureista
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 9:56 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Heräsi tässä kysymys vähän näistä signatureista, kun menin klikkaamaan Sohtaajan "hassun hauskaa" linkkiä. Minkälaiset rajat signatureille on, ja missä kulkee raja jo ilkivallaksi menevän toiminnan kohdalla?

Sohtaajalla siis linkki signaturessaan sivustolle, josta tulee ilmeisesti aikalailla loputtomiin bokseja, joissa lukee "Moi". Helpolla tuon saa pois, mutta vähintäänkin ärsyttävä se on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 11:11 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Ainakin minun mielestäni koko allekirjoitustoiminnon voisi poistaa käytöstä. Tähän mennessä en ole nähnyt siitä olevan mitään hyötyä ja varsinkin lyhyet viestit näyttävät naurettavilta, kun allekirjoitus on useita kertoja pidempi kuin itse viestin sisältö.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 11:18 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Erinomainen ehdotus Tikalta, eipä ole koskaan tullut mieleen. Sohtaajan onkin sitten turha yrittää tälle laudalle enää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 1:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Mun mielestä signatureja ei tarvitsisi poistaa, sensijaan voisi esimerkiksi kieltää linkit ja asettaa tiukemman rajoituksen signaturen pituudelle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 3:18 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 2:37 pm
Viestit: 63
Paikkakunta: Espoo
Modet tehkööt päätöksensä niinkuin haluavat mutta minun täytyy yhtyä kk-pilotin ehdotukseen. Omasta mielestäni viestejä on nyt "ikävämpi" lukea kun viesti ei lopu allekirjoitukseen vaan silmä hyppää alitajuisesti seuraavaan viestiin luullen sen vielä jatkuvan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 4:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Itse olen myös sigujen poistoa vastaan. Aika paljonhan niissä on kaikenlaista rapaa, mutta miten olisi jos laittaisitte ne, tietyillä foorumin sääntöihin lisättävillä rajoituksilla, takaisin. Esimerkiksi sigussa saa olla vain ja ainoastaan tiimin kotisivujen osoite, tjsp?

Lekan käyttäjien sigut kun ovat pysyneet lestissä, eikä täällä ole nähty mitään hirveitä Arnies airsoft tyylisiä viritelmiä. Olisitko Jaakonpoika ihQ ja laittaisit ne takaisin? :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 4:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 7:43 am
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Itseasiassa tuosta sohtaajan sigista tuli allekirjoittaneelle vähän enemmänkin harmia. Firefoxi+Sessionsaver kun ei tehnyt asiaa kovin helposti, sitä vastaan sai taistella useamman tovin yrittäen availla tabeja ja sulkea rasittavaa hyppijää siinä. Meinas kyllä hermo mennä kun vahingossa sitä klikkasin. (Mulla on tyhmä tapa heilutella hiirtä ympäriinsä sivulla ja klikailla tekstiä valituksi samalla kun luen sitä, :roll: )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 5:01 pm 
MInun mielestäni voisi vapaasti poistaa, mitä iloa niistä on alunalkujaan ollut? Nemesiksen foorumeilla kun kerran seikkailin, niin klikkasin erään käyttäjän allekirjoituksessa olevaa "tiimin sivujen linkkiä", tästä kuitenkin seurasi suuri buuttailu ja tiettyjen ohjelmien uudelleenasentaminen.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 5:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Ihan yhtälailla sitä voi klikata itsensä "väärille" sivuille muualtakin, ei se mielestäni ole mikään peruste. Jos sigut ovat sääntöjen mukaiset, ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa. Se että Sohtaaja sai kenkää on ok, tuollaisten sivujen linkittäminen osoittaa vain lapsellisuutta ja huonoa harkintakykyä.

Jos haluatte surffata vaaratta, vaihtakaa Lynxiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 5:27 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
PhpBB ei sisällä mahdollisuuksia puuttua käyttäjien allekirjoituksiin, joten ainoa mahdollinen toimenpide on yksityisviesteillä uhkailu tai kaikkien viestien poisto. Se raksi ruutuun kaikkien allekirjoitusten poistamiseksi oli nopeampi vaihtoehto. En koskaan klikannut sohtaajan linkkiä (kuka helvetti tuollaista linkkiä nyt tahallaan klikkaisi?), mutta mieli teki bannata jätkä allekirjoituksen ansiosta jo aikaisemminkin.

Allekirjoitukset vievät huomiota pois olennaisesta. Lynxihän on vakavasti ottaen aivan saatanan nolo selain siksi, että kokoajan joutuu sivuille, joiden suunnittelussa ei ole paskan vertaa ajatelti puhdasta tekstipohjaisuutta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2006 7:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 7:43 am
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Yksi vaihtoehtohan on puukottaa joko phpBB:tä signaturejen käsittelyn osalta tahi tehdä joku erillinen kilke joka käsittelee allekirjoituksista esimerkiksi linkit pois / tjsp.

Tai sitten helppo tie, jatkaa näin, ilman allekirjoituksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 27, 2006 3:24 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Toimiihan tämä lauta näinkin. Nyt vain täytyy aina siirtää katsetta vähän vasemmalle itse tekstistä, että huomaa kuka on äänessä. Päähän siinä tulee kipeäksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 27, 2006 12:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Enkai minä kenenkään signatureista nimeä etsi. Jos siitä silmän siirtelystä tulee pää kipeäksi, kannattaisi varmaa käydä lääkärillä(?!) Sitäpaitsi joku valitteli, että vaikea erottaa milloin viesti loppuu; joka toinen viestihän on erivärisenä!!?? Jos on vaikeuksia erottaa niitä toisistaan, säätäkää asetuksista sopivat värit.

Ainoa hyöty signatureissa on juuri se, että voi mainostaa jotain, esim. juuri tiimiä. Mutta negatiiviset puolet painaa minusta enemmän. Pysykööt pois.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 9:35 am 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 23, 2003 9:32 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Vihti,Otalampi
Jaakonpoika kirjoitti:
PhpBB ei sisällä mahdollisuuksia puuttua käyttäjien allekirjoituksiin, joten ainoa mahdollinen toimenpide on yksityisviesteillä uhkailu tai kaikkien viestien poisto.


Itseasiassa phpBB:ssä on adminien ja muiden oikeuden haltijoiden mahdollista muuttaa käyttäjien signatureja. Ominaisuus löytyy Hallintapaneelista.

Itse ainakin tykkään noista tiimien tms. linkkejä sisältävistä signatureista. Muut linkit ovatkin aivan turhia airsoft-aiheisella laudalla.

Rokk Oon !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Itsekkin kerran erehdyin painamaan sohtaajan linkkiä ja sen jälkeen ei ollut hauskaa. :x

Olen samaa mieltä rokkerin kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 5:48 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 5:54 pm
Viestit: 30
Miten pahan pitää url olla, että näin paljon paheksuntaa saa aikaa. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 6:57 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei ees paljoa, kunhan vaan sellainen, että sen tarkoitus oli aiheuttaa puhtaasti harmia ja mielipahaa. Ajatus on tärkein, ja Sohtaajan ajatus oli, että muiden on kärsittävä, mikä ei mun mielestäni ole hirmu kiva juttu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 29, 2006 12:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 5:56 pm
Viestit: 77
Paikkakunta: Nivala
Turhiahan nuo tähän asti ovat olleet. Muuan foorumilla oli käyttäjillä signaturissa omistamiaan autoja (ei airsoft lauta yllättäen), joten miksei voisi sen kotisivuille vievän linkin lisäksi laittaa esim. omat aseensa ja varustustyylinsä tuohon signatureen? En tiedä onko siitä vastaavaa hyötyä, mielenkiinnosta ennemmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 1:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 7:56 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Lempäälä
Musta kaikista ärsyttävimpiä oli nää nemesiksen foorumeitten teini villitys, kuva allekirjotukset. Niitä foorumeja oli sillon todella ärsyttävä lukee kun oli melkein kaikilla semmonen.Esim. parin sana viesti ja kauhea kuva nicki "xD" allekirjoitus ja kun tätä toistui jokasessa aiheessa koko ajan.
Huh onneksi niitä ei oo enää, ja täällä niitä ei varmaan ikinä oo ollukkaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Tohon voi lisätä vielä että Nemen foorumeilla, ja yleensäkkin foorumeilla liian isot ja/tai animoidut avatarit ovat hiton ärsyttäviä.
Niitä ei vaan jaksaisi katella, jos pitää olla avatarit, niin sitten pienet ja liikkumattomat kuvat. Ei muuta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 7:28 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Avatarien alkuperäinen tarkoitus airsoftfoorumeilla (ymmärtääkseni) oli se, että siihen saa laittaa oman pärstänsä. Mutta sitten siihen laitetaan herra ties mitä You just got lol`d -tekstejä. Noh, ihan jees uudistus omasta mielestä tämä allekirjoituksen poistaminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 8:21 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Avatarit nopeuttavat foorumin lukemista reilusti, mutta animoidut sellaiset ovat perseestä. Lisäksi jos useammalla henkilöllä on samanlainen tai samankaltainen avatar, tapahtuu sekoilua. Aivan mainiosti sitä pärjää ilman avatareja tahi allekirjoituksiakin. Jos on ihan pakko laittaa allekirjoitus niin ehkä sitten voitte kirjoittaa sen nimenne viestin loppuun, mutta tällöin olisi kiva jos se viesti olisi vähän pitempikin kuin se tavallinen yksi lause.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com