Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Touko 12, 2024 9:26 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 6:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 4:59 pm
Viestit: 118
darejz00 kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten sv malliin saa kranaatinheittimen kiinni? vai saako sitä ollenkaan?


Miltäköhän tämäkin näyttäisi...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 6:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Real-steel:iinkin on mahdollisuus laittaa sellainen, tosin ehkä maruin muovinen Fa-Mas ei kestä sitä.

EDIT: Linkki unohtui: http://world.guns.ru/assault/as21-e.htm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 8:19 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Helpoin tie olisi varmasti pultata kädensuojaan weaver-kisko ja lyödä siihen kiskokiinnitteinen heitin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 20, 2005 10:00 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Virityksistä, myös famaksen, on erikseen oma ketjunsa jo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 8:19 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:01 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Vantaa
Ite ostin tossa noin kuukaus sitte käytettynä Famas SVn, 3 reguu, bipodit, kiskot, kiikarin (mitä ei saa kiskoihin kii), akku, 40 minuutin laturin ja äänenvaimentimen. Yhteensä 175€ (halpaa!!!). Joudun uuden akun hankkiin, mutta muuten kun sillä pelasin viime maanantaina niin muuten hyvin skulas.

Tosiaan tää natisee, mutta mä oon kyllä siihen heti tottunu, ei sitä ees huomaa. Ja bipodit on helvetin vaikee kiinnittää kun ne on irti, mutta en mä niitä kyllä muutenkaan varmaan käyttäs.

Tulinopeus on hyvä, ergonominen, melko kevyt (tänään kun testasin ni mun M16 vemppu oli painavampi), minun mielestä hienon näkönenkin. Ja vielä oli
tossa Metal Gear Solidissa (minäkin olen MGS fani niinkuin joku tuolla jo kirjoitti.) Minulla ei kyllä enää ilmene tuota jumittumista, koska frendi kerto että se liipasin pitää vain painaa nopeesti pohjaan...

Välimerkkien jälkeen tulee välilyönti.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 6:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 6:31 pm
Viestit: 1
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tuota sitä kysyin että kun FA-MAS:iin on se tähtäinkisko niin onko siihen käyvää punapiste tähtäinä ostettavisssa ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 6:39 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 28, 2005 8:02 pm
Viestit: 186
Paikkakunta: Vantaa
Eiköhän kaikki PP mene siihen Weaver kiskoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Neuvoja...
ViestiLähetetty: Ma Elo 15, 2005 4:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 4:37 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Oulu
Voisiko joku suositella famasia koska aattelin ostaa sen ihan just. Oon softannu suunni,len vuoden ja vanha jousi pitäisi vaihtaa jo sähköön. Lueskelin kaikki nuo arvostelut ja famasista ei näytä pidettävän :?
Haluaisin tietää vähän uudempia mielipiteitä käyttäjiltä, + ja -.
Ajattelin ostaa super version.

Virkkeet alkavat isolla alkukirjaimella.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 15, 2005 7:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
No jos halvalla saat niin mikäs siinä. Itse ostin muistaakseni reilu vuosi sitten ensimmäiseksi sähkötoimisekseni FAMAS SV:n. Ase on mielestäni hintaansa nähden hyvä peli. Tulinopeutta löytyy. Semi jumitteli itselläni oikeastaan erittäin harvoin, varsinkaan täydellä akulla ei jumittelua esiintynyt juuri koskaan.

Aseen muovisuudesta voin sano sen verran, että jos aseen lievä vääntyily käsissä ei haittaa, niin kannattaa ostaa. Narinan saa poistettua pienellä määrällä silikonia liikkuvien osien reunoihin. Tämä toimenpide poisti omasta aseestani narinan lähes täysin.

Nyt ase on pelikaverillani ollut jo noin vuoden ja hyvin on pelittänyt tähän asti. Ongelmaksi on vain tullut semin lähes täydellinen toimimattomuus, joka johtuu liipasimen herkkyyteen tehdystä säädöstä (itse en oikeastaan semiä käytellyt, ja aseeseen tulleen vian takia ase purettiin muutenkin osiin ja liipasinta säädettiin niin, että se on herkempi, mutta vaikeuttaa semitystä jumittelemalla enemmän semillä).

Omani oli jo ostohetkellä käytetty, mutta mitään vikaa toiminnassa en havainnut. Akkutila on hieman ahdas, mutta kyllä se akku sinne menee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 25, 2005 3:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 11:57 am
Viestit: 262
*poistettu vanha naski-viesti*


Viimeksi muokannut krisu000 päivämäärä Ke Tammi 03, 2007 10:24 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 27, 2005 6:51 am 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 12, 2005 11:08 am
Viestit: 54
Paikkakunta: Juva
Jos Famasin mecha hajoaa, niin voiko sen tilalle vaihtaa vaikka kolmosen jos sattuu ylimääräinen olemaan? Kolmoseen olisi ainakin enemmän viriosia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 27, 2005 7:00 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2005 3:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 11:45 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Vantaa
Saisikohan f1 jotenkin modattua kolmipistehihnan vai meneekö se laittamalla kiinni että ei tarvitsisi "modata"?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2005 5:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 1:28 pm
Viestit: 8
Itsekin olen miettinyt, että saako aseeseen hihnoja kiinni (siis kuinka hyvin, onko siinä kiinnityslenkit?)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2005 5:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
Btw, voiko aseella ampua vasemmalta olalta? Siis kun se varmistin/joku muu härpäke on sormen tiellä, siis jos pitää vasemmalla kädellä kiinni kahvasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2005 8:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 6:07 pm
Viestit: 70
Paikkakunta: Rautalampi
Mitähän oikein höpötät. Aseella voi ampua molemmilta puolilta aivan yhtä hyvin. Varmistimen on jokatapauksessa tarkoitus olla sormen tiellä silloin kun se on päällä. Ja kukapa airsoft pelissä varmistinta käyttäisi? Varmistin siis ei ole tiellä jos se ei ole päällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 29, 2006 8:31 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 29, 2006 8:14 pm
Viestit: 1
Paikkakunta: joensuu
Toimiiko FAMAS yhtä hyvin kuin maruin muutkin sähkötoimiset aseet?

Itse olen ajatellut ostaa FAMAS SV:n lähiaikoina.

Olen kuullut negatiivista ja positiivista palautetta aseesta mutta en ole saanut kunnollista vastausta siitä että lentääkö kuula yhtä hyvin FAMAS:silla kuin muillakin aseilla?

Voisiko joku valaista ja kertoa minulle? joku jolla on kokemusta aseesta ja sen toiminnasta. omat mielipiteet käy hyvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 29, 2006 8:40 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Staallaa (semi jumii) helpommin kuin uudemmilla maruin aseella, muovinen (narisee), ei saa vara-osia, mutta eipä tuon kummempia miinuksia taida olla. Osta jos tykkäät ulkomuodosta, muuten kyllä kanattaa ostaa joku vähän uudemman tuotanno ase imo.
edit. Ja tehojahan SV:stä löytyy tavan sähkön verran.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 11, 2006 5:12 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 11, 2006 5:00 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Vantaa
Minä omistan FA-MAS SV aseen ja voin kertoa, että kyllä sen saa natisemaan kun vääntää ja kääntää, mutta harvoin taistelu tilanteessa sitä siihen tyyliin vääntelen ja kääntelen. Jos sitä pitää ihan normaalisti kädessä niin ei se siinä narise. Ja vaikka narisisikin niin ei se ainakaan minua haittaa.
Onko ergonomia ja ulkonäkö "_hirveä_" niin se taas on 100% makuasia. Mielestäni varmistin ei ole yhtään pahemmassa paikassa kuin muissakaan aseissa, kyllä se voi häiritä jos on HK Sinisen paksuinen etu sormi, mutta muuten ei. Varhaistuotantoa, F1 tehtiin SV tehtiin -93, vuoden ennen TM AK47 tuloa, eli samoin AK:kin on varhais tuotantoa. Ja vaikka se olisikin varhaistuotantoa ei se tarkoita että ase on muita huonompi. Itse ainakin pärjään ihan yhtä hyvin pelatessani kuin kukaan muukaan M120 viritetyllä AK:llaan. Se taas on sinun mielipiteesi, ja heikkoutesi, jos et kestä tämän luokan ergonomiaa.
Sanon tähän vaan, että kyllä minäkin saan esim TM MP5 aseen natisemaan kun vääntelee, mutta kyllä pitää minunkin Famua aika epänormaalisti väännellä että natisee. Minä olen omistanut Famasini n. puoli vuotta, ja semi ei ole jumittanut vielä kuin yhden tai kahden kerran. Ja jos se häiritsee sinua niin :roll: . Esim oma Famasini on tarkemi kuin tiimiläisemme AK47.
Eli Famashan on ihan kelpo peli. Kaikki ***** jotka väheksyvät Famasia sen vanhuudella ja muovisuudella eivät tiedä aseesta mitään. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 11, 2006 5:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
Moray kirjoitti:
Mitähän oikein höpötät. Aseella voi ampua molemmilta puolilta aivan yhtä hyvin. Varmistimen on jokatapauksessa tarkoitus olla sormen tiellä silloin kun se on päällä.


Olen varmaan ollut jossain aineissa, kun en muista edes kirjoittaneeni tuota viestiä. Taisin olla vaan typerä tuohon aikaan (ja ehkä vieläkin). Mutta se siitä.

Joku tuolla kysyi, saako F1-versioon hihnaa. Saa, kaikkien kiinnostuneiden kannattaa katsoa tämä. Onpa Maruikin Famasiin hihnaa valmistanut, jonka saa kiinni ilman "patenttiratkaisuja".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 29, 2006 5:27 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 16, 2006 5:48 am
Viestit: 48
Juoksuhaudassa yksi tyyppi myy ainakin kaksi vuotta vanhaa fa-masia, jossa on m90 virit eli: uudet shimmit, sylinteri, jousi ja sitten vielä tarkkuuspiippu. Hän voisi myös vaihtaa uuden moottorin siihen. Hinnaksi tulisi 233e. Kannattaako ostaa?

EDIT: Niin ja onko se uusi moottori aivan välttämätön? Mihin moottori vaikuttaa? Olen aika köyhänä, joten mitä halvempi sitä parempi :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 3:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 4:29 am
Viestit: 32
Teekkari kirjoitti:
Lisätään tähän vielä, että muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta lähes kaikki ranskalaiset sotilaat ovat älyvapaita kusipäitä, jotka elävät siirtomaa-ajan muistoissa. (Ranskan armeijahan on näitä nykyaikamme suuria vitsejä...)


Teekkari jos Ranskan armeija on suuri vitsi puhut 100% paskaa, sillä Muukalaislegioonahan taistelee Ranskan lipun alla.
Kaikkihan toki tietävät että legioonassa ei pellejä katsella.
Muistaakseni legioonaan liityttäessä ei saa edes allergioita olla
ja uuden henkilöllisyyden voi saada mikäli sille on tarvetta.¨


USA armeija se haisee, niillä kaikki ihan viimesen päälle kunnon kamat ja joutuvat häviämään Vietnamin sodan sen takia, että hipit tahtovat että sota loppuu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 18, 2005 9:27 pm
Viestit: 356
Spetsnaz kirjoitti:
Muistaakseni legioonaan liityttäessä ei saa edes allergioita olla
ja uuden henkilöllisyyden voi saada mikäli sille on tarvetta.¨


Väärin, jos olet allerginen niin se ei haittaa. Jäät sitten vain ilman ateriaa, jos perse huutaa maidosta.

Lainaa:
USA armeija se haisee, niillä kaikki ihan viimesen päälle kunnon kamat ja joutuvat häviämään Vietnamin sodan sen takia, että hipit tahtovat että sota loppuu.


Niinkö? Miksi kotijoukot joutuvat maksamaan varusteita tyyliin "adopt a sniper" ja omatoimisesti tupsuniskat ruuvaavat romuterästä humweehen suojaksi? Yksinkertaisesti kun ei ole varaa parempiin varusteisiin. Vietnamia ei hävitty hippien takia. ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 6:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Olisivat ne sen voittaneet jos täysillä olisivat yrittäneet. Sellaista joukkoa kuin vietkong ei voi voittaa, eikä sitä vastaan sotiminen ole "oikeata" sotaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2006 7:09 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Eksytäänköhän sitä nyt vähän turhan teoreettisiin asioihin ja turhan kauas aiheesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 22, 2006 8:42 am 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 11:18 am
Viestit: 70
Paikkakunta: Äänekoski
Tämäkin on hieman offtopic mutta pakko kysyä että mikseiköhän jenkkiarmeija sitten olisi yrittänyt voittaa koska sodan häviäminenhän tuo aina huonoa mainetta ja suuria miestappioita. Ja vielä se että mitä paremmin homman hoitaa sitä parempi mahdollisuus on jäädä eloon ja tuskin nuo sotilaat kuolemaa toivoivat.

PS: Vastustajan aliarvioiminen sodassa on aika älyvapaata, ja tuostahan häviö ainakin osittain johtui.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 29, 2006 6:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Olen nyt ostamassa FaMas f1, ja haluaisin tietää pari asiaa.
1. Kuinka pitkään FaMaksen akkua pitää ladata yleensä?
Pystyykö famaksella mitenkään tähtäämään Q-vision maskin kanssa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 29, 2006 8:22 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Akkujen lataamisesta on oma ketjunsa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 30, 2006 11:17 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Mutta voiko sillä tähdätä maskin kanssa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 30, 2006 11:27 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Ei riipu maskista?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 30, 2006 11:39 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
En usko, että Q-Visionin maskin kanssa voi tähdätä yhtään millään pyssyllä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 30, 2006 11:43 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Pystyy, jos leikkaa maskista sopivan palan pois.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 30, 2006 12:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 10:06 am
Viestit: 51
Paikkakunta: Polvijärvi
Kyllä meidän tiimissä on porukat tähdännyt ihan hyvin Q-Vision SS -maskin kanssa ainakin Ak-47, MP5A4 ja VSR-10:llä, kun kaulasuoja on otettu pois.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2006 12:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Ostin nyt famas f1, ja kyllä maskin kanssa voi tähdätä. Tietenkään maskin kanssa ei pääse asentoon, missä tukki tukee eniten, ja asennon löytäminen kestää muutaman sekunnin. Itse opin varsin nopeasti löytämään asennon. En käytä sarjatulta yleensä, paitsi jos tilanne todellakin vaatii sitä. Ainakin famaksessa minulla kului kuulia todella paljon, kun ei osaa hillitä sitä sormea, mieluummin pitää semillä.
Hyvin pelitti famas. Oppiiko akun laittamaan paikalleen nopeammin kun käyttää sitä paljon?


Viimeksi muokannut BuLoRd päivämäärä Ke Loka 04, 2006 5:23 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2006 5:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:27 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kuopio
Kaverini ainakin minun tietääkseni sen akun laittamisen keksi heti. Ja mikäs kiire akun laittamisella nyt on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2006 5:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
No ei siinä mikään kiire ole, mutta mieluummin olen nopea...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 05, 2007 7:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 3:49 pm
Viestit: 4
Anteeksi että nostan vanhan aiheen mutta tarvitsen vähän tietoa. Elikkä, mahtuuko Robben 8.4v 3300mah akku famakseen ilman modifikaatiota? Ja tuo ei varmaan ole liian tehokas akku vakiolle?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 06, 2007 7:01 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Kyllä pitäisi mennä ja ihan tuollaista akkua en vakioon menisi laittamaan, famassista puhumattakaan. Kun tuntuu jo 8,4v 1300mAh pyörittävän sitä vehjettä jo tarpeeksi vikkelään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 4:51 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 31, 2007 9:59 pm
Viestit: 8
Onko tuo EG560 laadukas ja kestääkö se,entäs mecha 1?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 7:09 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 08, 2007 7:39 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Hämeenlinna
karvainen kirjoitti:
Onko tuo EG560 laadukas ja kestääkö se,entäs mecha 1?


EG560 on vanhin moottori eikä se jaksa kunnolla pyörittää m120 virejä, tosin olen kyllä nähnyt m120 famasin. Tosin rankasti modattuna, liekö moottori vaihdettu. M100 virit kyllä pyörii helposti.

Vers. 1 mecha kestää tosi hyvin virejä, paljon paremmin kuin esim vers. 2.

- .357


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2007 9:21 am 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 02, 2006 10:41 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: Kuopio
karvainen kirjoitti:
Onko tuo EG560 laadukas ja kestääkö se,entäs mecha 1?


Ykkösboksin luulisi kyllä kestävän, kun se näyttääkin jo aivan valuraudasta tehdylle. Ja moottorin ansioista aseessa on mitä hurjin sarja. Tappetplate on yleensä ensimmäinen osa mikä leviää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 07, 2007 6:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 5:13 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Mäntsälä
Laitetaampa tähän aiheeseen että käykö minkään muun version suutinlevyt famasiin kuin versio 1 kun pääsi katkeamaan kyseinen osa. Jos ei käy niin voiko esim versio 2 levyi vaikka kustomoida jotenkin että sen saisi menemään ykköseen ku nuita ykkösen levyjä näkyy olevan melko nihkeästi markkinoilla...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com