Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 2:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 17, 2003 7:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 11:05 pm
Viestit: 32
Paikkakunta: Espoo
Minua huoletti tuo WDW:n laittama artikkeli noitten kuulien luonnossa hajoamisesta. Kyllä minä ainakin haluan että ne kuulat maatuvat varsinkin kun niitä maisnostetaan sellaisina. :shock:

Pitänee varmaan hankkia muutamia kappaleita suosituimpia merkkejä ja lähettää labraan testattavaksi. Sitten jos ei ne maadu niin sitten vaan valitusta valmistajille.

Pihdeillä puristaminen ei mielestäni toimi kovin hyvin testinä kuulien hajoamisesta, sillä pihdeillä puristettaessa kuulaan kohdistuu tasainen pitkäaikainen voima, kun taas ammuttaessa kuulaan kohdistuu terävä hetkellinen shokki.

Ei mitään vineä :D kunhan vaan tuli mieleen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: UHCn kuulat
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 5:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 3:42 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Kouvola
Jos tarkotitte niitä UHCn sinisiä kuulia, niin minulla ei ainakaan ole vielä yksikään kuula haljennut. Niissä on vaan se ongelma, että ne on suht huonosti hiottuja joten saattaa mennä sähkötoiminen ase jumiin... ainakin minä olen kuullut. Itse olen käyttänyt vielä tähänkin asti vempussani kyseisiä kuulia, lentorata EI TODELLAKAAN ole tasainen, vaan lentää aluksi suoraan jonka jälkeen lähtee jokaiseen suuntaan mitä ikinä voisi kuvitella (eli sivuille, ylös ja alas :lol: ) riippuu tietysti hopista, mutta suosittelen painavampia kuulia. nämähän ovat siis 0,12 grammaisia?
LOPPU


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Excel 0,20
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 5:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 3:42 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Kouvola
Kysyisin vielä sitä, että lentääkö Steyr AUG SRstä hyvin nämä Excelin 0,20 grammaset kuulat vai ovatko liian kevyitä? Tai no... mitäs minä sille enää voin... tilasin nimittäin jo niitä Excelin 0,20 grammasii :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 5:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Vakiopyssystä melkein sama ammutko .20g vai .25g kuulia. Itse ammuskelen .25g, koska ne ovat kuitenkin hieman tarkempia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 5:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 3:42 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Kouvola
Tacksåmycket (vai miten se syt kirjotetaankaan)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 6:03 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
M16A1VN kirjoitti:
Tacksåmycket (vai miten se syt kirjotetaankaan)


Olisit saannut kyllä vastauksen kysymykseesi lukemalla koko ketjun. Toki ketjussa ei mainita mitä kuulia kannattaa käyttää juuri AUG:ssa, mutta jos yhdet kuulat toimivat jossain sähköaseessa, niin toimivat ne lähes poikkeuksetta muissakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 6:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 3:42 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Kouvola
Ja hei... jokainen ase on yksilö right?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 6:42 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Vakio aseessa on mielestäni parhaat 0.23:set. Ne lentävät tarkemmin kuin 0.20 ja pitemmälle kuin 0.25. Jos toki minulla viriase olisi käyttäisin 0.25 kuulia tai 0.35 kuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 07, 2003 8:24 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
M16A1VN kirjoitti:
Ja hei... jokainen ase on yksilö right?


Sitten ei varmaan kannata julkisesti kysyä mitään, kun ei me sun yksilöäs kummiskaan tunneta sitten millään tavalla.

Yleisesti ottaen Maruin sähköaseet ovat kaikki täsmälleen samanlaisia. Prikulleen. Usko pois.

Ja näin julkisena varoituksena, ensi kerralla kun kirjoitat mitään, luet koko ketjun, ettei vaan olisi vastaus jo siellä. Ja kirjoitat VAIN kun on semmosta asiaa, että se tarvitsee meille kaikille sanoa. Jos jokainen kirjoittaisi pelkkää tyhjänpäivästä, ei täältä jaksaisi enää millään etsiä sitä asiaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 08, 2003 7:54 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Comrade kirjoitti:
Kuten jo aikasemmin oon sanon, löysin yhestä 6000 pullosta noita samoja kuulia noin kuulan verran vaaleaa jauhetta.

Mitähän tuosta päättelit? Kuulat ovat niin murenevaisia, että murenevat jo kuljetuksen aikana? Tuskin. Jauhe on luultavimmin jostain aivan muualta.

Ps. Poistitko, Valtteri, sen täysin turhan ketjun (muistaakseni) sähköjen puolelta, jossa kyseltiin AUGin hyviä puolia. (Kysyn vain uteliaisuutta.)


Viimeksi muokannut Tasapaino päivämäärä To Heinä 22, 2004 12:56 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 09, 2003 3:58 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Tasapaino kirjoitti:
Ps. Poistitko, Valtteri, sen täysin turhan ketjun (muistaakseni) sähköjen puolelta, jossa kyseltiin AUGin hyviä puolia. (Kysyn vain uteliaisuutta.)


Minä sen poistin, mutta udellaampa näitä vaikka yksityisviesteinä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 13, 2003 6:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 6:07 pm
Viestit: 70
Paikkakunta: Rautalampi
WDW kirjoitti:
Minä olen kyllä todistanut kun exelin kuula mureni maruin vempulla ammuttaessa. Eli kyllä ne vain murenevat.

Maissikuula vai muovikuula?

Sen verran omasta kuulan käytöstäni että Power beesit on oikeasti lussu beesejä koska jostain helvetin syystä niillä saavutetaan puolta huonompi lähtönopeus kun Maruin vastaavan painoisilla kuulilla. Johtunee öljy pinnoitteesta ?
Itse käyttelen lähinnä lähitaisteluhenkisissä peleissä UHC 0.12g kuulia, koska ne maksavat 5€ 2000 kpl purkki, ovat riittävän tarkkoja, niitä on vaikea väistää ja ne ovat kestäviä ja sileäpintaisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 10, 2004 8:09 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 11:54 am
Viestit: 241
Ainakin minun power beesit (0,20) lensi yhtä pitkälle kuin kaverin 0,25 (exeliä tai maruita). Tarkkuus oli myös suht koht sama. Kaverin ase tosin oli ostettu käytettynä ja saattaa olla tietenkin hieman kulunut. Molemmat olivat vakio AEG:ejä, joten ei sillä painolla vakiossa ole juurikaan väliä.
Minullakin löytyi muuten exelin pussista tuollainen ruuvi!?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 21, 2004 8:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 21, 2004 8:26 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Joensuu
HC-016 0.20G. SUPER GRADE 1 KG. (N. 5000 KPL), - 18,00

Kellään kokemuksia noista? Marutassa ovat myynnissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 07, 2004 5:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 5:55 pm
Viestit: 45
Itse käytän UHC:n 0.20g kuulia, jotka ovat mielestäni ihan hyviä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 08, 2004 7:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 3:37 pm
Viestit: 77
Paikkakunta: Tampere / Turku
Aikaisemmin tässä threadissa käsiteltiin Power Bees -kuulien tarkkuus-yms-häiriöitä.
Lisäänpä korren kekoon kertomalla, että itse olen ainakin havainnut kyseissä kuulissa sen verran pahoja valmistusvirheitä, että kuulat ovat jumiutuneet piippuun. Tästä ei ole kovin pitkä matka muunmuassa rattaiden rikkoutumiseen.
En tiedä kuinka satunnaista tämä on, mutta ammuttaessa n. ~lippaallisen verran kuulia G36C:llä, piippu meni tukkoon kolme kertaa.

Mikäli kuula on juuttunut piippuun ja ampumista jatketaan, täyttyy koko piippu kuulista, joka taas estää suuttimen työntymisen eteenpäin, ja tällä voikin olla jo todella vakavia seurauksia koneistolle.

Nimimerkki: Kuusenneulanen piipussa, rattaat ja mäntä pirstaleiksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 09, 2004 5:39 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:26 pm
Viestit: 52
Minä olen ampunut noita Power beesin 0,2g:sia kuulia noin 2000 kappaletta viimeisen reilun puolen vuoden aikana spetsnazillani. Eikä minulla ole mitään huonoja kokemuksia niistä. Tarkkuus ja kantama on ollut muihin käyttämiini (Excel ja Marui) samanpainoisiin kuuliin verrattuna silmämääräisesti yhtä hyvä. Tarkemmin en ole jaksanut mitata.

Tuota öljypinnoite juttua en ymmärtänyt, ainakin minun Power beesit ja Excelit tuntuvat käsissä pyöriteltäessä yhtä "öljyisiltä". Myöskään mitään valmistusvirheitä en ole löytänyt mistään käyttämistäni kuulista. Mutta voi olla mahdollista, että minulla on käynyt hyvä tuuri kuulien kanssa.

Älkää ymmärtäkö väärin, en väitä että tähän ketjuun kirjoitetut viestit Power beeseistä olisivat valetta. Halusin vain kertoa omista positiivista kokemuksistani.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 10, 2004 11:13 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 10, 2004 11:09 am
Viestit: 8
Käyttääkö kukaan nuita UHC 0.20 kuulia sähköaseesssa? Itsekin ostin rahapulassa niitä. Tekevätkö aseelle mitään vahinkoa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 10, 2004 11:42 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 2:58 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Jyväskylä
täysi_urpo kirjoitti:
Käyttääkö kukaan nuita UHC 0.20 kuulia sähköaseesssa? Itsekin ostin rahapulassa niitä. Tekevätkö aseelle mitään vahinkoa?

Eivät, tai ei ainakan pitäisi. Ne ovat ihan kohtalaisen hyviä, varsinkin hintansa puolesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 21, 2004 1:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 5:55 pm
Viestit: 45
Oma MC-51 ei koskaan ole muita kuulia nähnytkään kuin noita UHC:n 0.20g.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 21, 2004 8:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Tikka- kirjoitti:
Vakiopyssystä melkein sama ammutko .20g vai .25g kuulia. Itse ammuskelen .25g, koska ne ovat kuitenkin hieman tarkempia.

Todellakin vain melkein sama, sillä omassa aseessani aikoinaan käytin .2 kuulia, mutta siirtyessäni .25 kuuliin oli ero niin kantomatkassa kuin tarkkuudessa varsin huomattava. Nykyään tosin pyssy on niin rixxx-kunnossa, että se on yksi ja sama ampuuko neliöitä ja pyöreitä kuulia ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 21, 2004 11:11 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 6:44 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Orimattila
täysi_urpo kirjoitti:
Käyttääkö kukaan nuita UHC 0.20 kuulia sähköaseesssa? Itsekin ostin rahapulassa niitä. Tekevätkö aseelle mitään vahinkoa?

Itse käytin 3-4 vuotta niitä ja kertaakaan ei asetta rikkonut, tai tullut huonoja kappaleita. Tosin nyt olen siirtynyt Excelin, koska eräästä paikasta niitä saa halvemmalla.

[Muokkaus] Viesti saa koostua useammastakin virkkeestä. -Jaakonpoika


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 21, 2004 8:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 11, 2004 11:55 am
Viestit: 3
Ashrak kirjoitti:
HC-016 0.20G. SUPER GRADE 1 KG. (N. 5000 KPL), - 18,00

Kellään kokemuksia noista? Marutassa ovat myynnissä.

Itseänikin kiinnostaisi :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 22, 2004 11:27 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 6:44 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Orimattila
Jaakonpoika kirjoitti:
UHC:n siniset kuulat ovat erikokoisia, niissä on valupisteitä, niiden puolikkaat eivät ole aina välttämättä tasassa jne. Sellaisessa muovikuulapyssyssä, jossa hajoamisella on jotain merkitystä, ei niitä kannata käyttää.

Yleisesti ottaen vain hyvien valmistajien (kalliita) kuulia kannattaa käyttää, jos mielii pitää aseensa kunnossa.

Eikös nekin ole niitä tummansinisiä kuulia?? Meinaan vain kun meidän lähellä olevassa kaupassa on tumman ja vaaleansiniä ja tummat ovat niitä sinun maintsemiasi. Vaaleat taas ovat todella siistejä ja hyviä.
Myös UHC valkoiset 0.2 ovat hyviä, niitä olen käyttänyt ja voin suositella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 22, 2004 12:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 2:43 pm
Viestit: 4
täysi_urpo kirjoitti:
Käyttääkö kukaan nuita UHC 0.20 kuulia sähköaseesssa? Itsekin ostin rahapulassa niitä. Tekevätkö aseelle mitään vahinkoa?


KAveri käytti UHC:n 0.20 kaasu nbb:sään. Lopputuloksena riekaleinen hoppi :lol: Ja ruvettiin katelemaan niitä kuulia niin ne oli soikeita :shock:

Mutta tuo hoopin riekaleiminen saattoi johtua kyllä jostain muustakin, mutta KYLLÄ ne kuulat oli soikeita :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 18, 2004 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 5:38 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Joensuu
Itse käytän maruin 0.2g kuulia. Joudun käyttämään niitä sen takia, että ne ovat halvempia, mutta minusta ne ovat ihan hyviä. (Olisivathan 0,25g kuulat parempia, mutta kun raha ei kasva puussa) :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 19, 2004 5:49 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 12, 2004 2:59 pm
Viestit: 5
Onko kenelläkään kokemuksia toy-jet kuulista, siis siitä miten kestäviä ne ovat (hajoavatko ritilä maskiin) ja maatuvatko ne? Itse olen vähän ampunut näitä ja minusta lentorata on kohtuullisen suora, mutta muusta en tiedä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 09, 2005 5:45 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 07, 2005 4:03 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: Parola
Jotkut ovat tehneet Excelin kuulilla testejä(hakanneet vasaralla jne.) ja ne ovat menneet "lyttyyn", kun minulla ne menevät melkein aina palasiksi. :shock: Mun ase on ihan tavallinen mp5a3 ja kuteja on mennyt palasiksi esim. tölkin reunasta, muovituolista, sähkökaapista, kukkaruukusta... :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2005 3:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Minä ainakin ammun ak:llani Maruin 0,25.sia. Ne ovat tarkempia kuin Excelin vastaavat. siinä missä Maruit lentävät suoraan, Exceleissä on isompi hajonta, mutta jossain cqb:ssä ei sillä ole niin väliä; minulle kantama ja tarkkuus ovat tärkeitä, kun matsaan yleensä metsissä. Harmikseni joudun nyt käyttämään Exceleitä kun ei Escobarissa myyty Maruin palluroita. :cry:

Ainiin. minäkin tein testin. Ammuin ruokailuveitsen ei-terävälle puolelle vempulla Maruin (0,25), UHC:n(0,25, 0,12 0,2), Excelin(0,2 0,25), Biovalin(0,2) ja KWC:n(0,2) kuulia. Kaikki muut paitsi UHC:n siniset 0,12 (purkissä lukee 0,2) menivät pirstaksi; sinisiin tuli vain pieni lovi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 8:26 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Ovatko biokuulat vaarallisia koirille sun muille eläimille? Olisi kiva tietää että voiko softata turvallisesti kun koira syö melkein kaiken minkä näkee :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 1:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 8:57 pm
Viestit: 121
Paikkakunta: Jalasjärvi
Jasu kirjoitti:
Ovatko biokuulat vaarallisia koirille sun muille eläimille? Olisi kiva tietää että voiko softata turvallisesti kun koira syö melkein kaiken minkä näkee :D

Tuskin ainakaan sen vaarallisempia kuin normaalit kuulat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 2:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Niin mutta mistä ne ovat tehty? Että ovatko ne kuinka vaarallisia koirille?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 7:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 25, 2009 2:56 pm
Viestit: 39
Hittoako meet ampumaan siellä sisällä? Jos ammut niin imuroi kuulat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 8:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Kuka mitää sisällä ampumisesta on puhunu?! Ku ulkona meinasin ammuskella... Meil on talon ympärillä kato sellasta aitaa ja koirat päästetää ulos ku niil on hätä.. Ja porukat ei anna normaalikuulilla ampuu ku ne sit jää sinne ulos eikä niitä kukaa jaksa kerätä!
Et sen takii kysyin, ja ois mukava saaha kunnollinen vastaus...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 8:24 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jos pussissa lukee raaka-ainelista, niin siitä sit kyttäät, jos ei, niin tosta arvelemaan: http://en.wikipedia.org/wiki/Biodegradable_plastic

Mut jos ne koirat siihen kuolis, niin eiköhän se oo vaan evoluutio tehny tehtävänsä sillon, eli mitä tota miettimään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 9:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 25, 2009 2:56 pm
Viestit: 39
Meidän koiramme syö myös kaikenlaista, mutta ei se niitä kuulia kuiteskaan rupea ulkona keräilemään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 9:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
En nyt jaksa alkaa luettelemaan mitä meidän koira on syönyt, mutta ainakin yhden nokian ;D Maistu varmaan aika hyvälle! Että kuulatki varmaan menee helposti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 4:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 13, 2009 6:35 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sauli L-M
Minä oon joskus syönyt sekä Excelin että G&G:n biokuulia. Ei tullut mitään oireita ruuansulatukseen. Vähän kilinää kuului muutaman tunnin päästä pytyllä käydessä, kun tuli syötyä useampi ruokalusikallinen eikä vain yhtä tai kahta. Tuskin kuitenkaan kannattaa säännölliseen ruokavalioon omaksua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Ti Tammi 18, 2011 5:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Hieno homma! Kunnollinen vastaus, tuskin biokuulat siis koirille kauheen vaarallisii on!

Kiitos!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 7:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 13, 2009 6:35 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sauli L-M
No se mikä ei haittaa mua voi kyllä vaikka tappaa koiran. Esimerkiksi isokin koira varmaankin heittäisi henkensä puolen litran kossupullon huitaisusta alle tunnissa. Mutta tuskin jossain lattialla lojuvat kuulat mikään erityinen terveysriski koiralle on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2011 7:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 03, 2008 8:47 pm
Viestit: 74
Paikkakunta: Helsinki.
Mites onko kellään kokemuksia gunfiren kuulista tarkoitus hankkia painavempia kuulia kaasukivääriin. Joko madbullin tai gunfiren kuulia olisi tarkoitus ostaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuulia?
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 23, 2010 6:32 pm
Viestit: 9
Gunfiren 0,33g oli ainakin melkosta kuraa. Kokeile vaikka Vanarasin palloja.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com