Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ma Touko 06, 2024 7:51 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 3:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 6:18 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Haapavesi
Täällä ei haullakaan löytynyt kun eg700 moottorista, joten uusi aihe. Mitä eroa on esim. eg700 ja eg1000 moottorilla? Tarkoittaako se numero jotakin kierrosmäärää vai? Ja vaikuttaako moottorin vaihtaminen eri "kokoiseksi" aseen tehohin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 4:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Moottoreilla nyt yleensä ei ole paljoa eroa. Toiset ovat eri kokoisia tai eri muotoisia. Moottorin vaihtaminen toiseen malliin ei aina ole ihan helppoa, koska joko kiinnikkeet eivät sovi, moottori hölskyy, tai on liian suuri. Eri moottoreilla saattaa olla ominaisuuksistaan johtuen erilaiset kierrosnopeudet, mutta dramaattista eroa niillä ei ole.

Tuosta FA-MASin moottorista en tiedä, että onko aseessa moottorin takia suuri ROF vai jonkin toisen seikan takia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 26, 2005 8:01 pm
Viestit: 81
Famasin moottorihan on mallia EG560 ja on malliltaan jo hyvin vanhahko. EG700 ja EG1000 on toisiinsa nähden eroa Smufflerin jo mainitsema vääntö, jonka hyödyllisyyttä voi miettiä viritysten kanssa pelatessa. Tietääkseni eroa löytyy hyvinkin niukasti, tosin taas Systeman eri Torque Up -mallit ja Eagle Forcen moottorit voivat antaa jo huomattavissa olevaa potkua. Muiden ihmisten kokemusten perusteella voisi todeta, että moottorien vaihto 700 tai 1000 -kaavassa on hyödytöntä ennen kuin se oma moottori tekee tenät niiden kymmenien tuhansien laukausten jälkeen.

-Kommander-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 8:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am
Viestit: 123
Paikkakunta: Kirkkonummi
Maruin moottoreissa ei ole kyllä mitään vikaa. Niiden pitäisi kestää vaikka 14,4V akkua (12 kennoa) ja kierrosnopeus ja vääntö on aivan riittävää kovillekin vireille. Akulla on enemmän merkitystä. Moottori on kuitenkin osa joka kuluu ja sillä on ikä.

Moottoreiden eroista on hyvä taulukko täällä Arnies Airsoftin sivuilla, joskin ollut jo kauan hieman keskeneräinen ja suppea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 8:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Kyllä tuon taulukon perusteella on teoriassa aika selkeät erot maruin ja systeman moottoreilla. Tiedä sitten käytännöstä, ja kuinka paljon on 100% RPM, koska millään noista ei ylletty edes puoleen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 10:10 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Parilla kaverilla on Systeman moottorit, luulin alunperin ehjien moottorien vaihdon olevan pelleilyä, mutta ihan oikeita tuloksia nähdessäni olen vakuuttunut. Systeman moottori voi pelastaa etenkin miniakulla varustetun viritetyn aseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 3:28 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Tämän arvostelun perusteella Systeman hi-speed -moottori ei todellakaan ole Maruin moottoreita parempi. Kaverin kokemukset Systeman Super Hi-Torque -moottorista oli myös erittäin negatiiviset. Maruin EG1000 pyöritti ihan normaalisti, mutta Systeman moottori ei lainkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 3:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Leksas kirjoitti:
Tiedä sitten käytännöstä, ja kuinka paljon on 100% RPM, koska millään noista ei ylletty edes puoleen.

Eihän siinä mistään prosenteista ole kyse, vaan moottorin maksimikierrosluvusta. Taulukko näyttää jokseenkin kummalliselta, mitä etua siinä genuinessa on jos high speed antaa enemmän vääntöä ja kierroksia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
JMies kirjoitti:
Eihän siinä mistään prosenteista ole kyse, vaan moottorin maksimikierrosluvusta. Taulukko näyttää jokseenkin kummalliselta, mitä etua siinä genuinessa on jos high speed antaa enemmän vääntöä ja kierroksia?


Katsoin taulukkoa väärin..
Voipi olla että Lokin mainitsema motti voi olla maanantaimoottori.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 4:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am
Viestit: 123
Paikkakunta: Kirkkonummi
JMies kirjoitti:
... mitä etua siinä genuinessa on jos high speed antaa enemmän vääntöä ja kierroksia?


Hinta, vaikka ero onkin aika pieni. Tai jos ei vain tarvitse niin kovaa nopeutta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 6:44 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 15, 2004 7:30 pm
Viestit: 97
Paikkakunta: Helsinki
Käytännössä se ei ole noin yksinkertaista. Itse olen huomannut kovia eroja Systeman Hi-Speed, EG700 ja Systema Super Torque-Up moottorien välillä. Hi-Speed moottorilla ammuttaessa semi on huomattavasti hitaampi ja sarja kiihtyy hitaammin. EG700 moottorilla semi on nopeampi mutta sarja hieman hitaampi. Juuri ja juuri huomattavissa oleva ero. STU-moottorilla semi on kaikista nopein ja sarja kaikista hitain. Sarjatulinopeuden lasku on helposti huomattavissa.

EDIT: Ja oma Hi-Speed moottorini hyytyi ~3kk käytön jälkeen eikä jaksanut pyörittää M100 virejä kunnolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 9:58 am 
Poissa

Liittynyt: To Touko 26, 2005 8:01 pm
Viestit: 81
Moottorien vääntömomenttille ei tule hyötyä, mikäli itse virtalähde on moottoriin verrattuna jäljessä. Oikeanlainen moottori tarpeeksi tehokkaalla akulla osoittaa molempien yhteensopivuuden. Varsinkin jos aseen varusteluun kuuluu vakiota korkeampi viritys. Nämä kolme ovat riippuvaisia toisistaan ja niiden toimivuuden yhdessä huomaa vain käytännössä. Tokihan moottoreilla saattaa olla silti akusta riippumatta eroja semin ja sarjatulen välillä.

-Kommander-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 1:24 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 13, 2004 9:50 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Kuopio
Omiin kokemuksiin nojaten sanon et systeman moottorit on parempia, mutta voihan olla, että niissä on enemmän maanantaikipaleita.
Vaihdettuani sigiin systeman genuine motin sarjasta toki minusta jo aika nopsa ja semikin nopeutui huomattavasti!
Systeman high speed motti taas antoi erään tyypin aseeseen sellaisen sarjan 9,6v akulla, että ihan hirvitti. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 1:44 pm 
Systeman moottoreissa kannattaa miettiä todella tarkkaan mihin tarkoitukseen moottorin lisätehoa vaatii. Etenkin high-speed malleissa alkuvääntö on todella ohut ja maksimikierrosten aikaansaanti kestää melko kauan. Viritettyyn pyssyyn siis vääntävät mallit ovat lähes aina parempi vaihtoehto. Hitaasti virtaa antavalla paska-akulla ei tosin mikään moottori toimi kunnolla.

Paras puoli niin Systeman kuin Eagle Forcen moottoreissa on niiden kuulalaakerointi, joka vähentää kitkaa ja täten ääntä ja akun kulutusta. Systeman hiilet tuntuvat kuluvan uskomattoman nopeasti, joten kannattaa miltei tilata samantien uudet varalle kun ostaa moottorin. WGC myy lähes kaikki Systeman moottoreiden varaosia. Lisäksi Systeman moottoreiden rattaat ovat aivan täyttä roskaa, hajoavat vain murto-osalla Maruin moottorin rattaan hajoamiseen vaatimalla voimalla. Ealge Forcen rattaat ovat ehkä tällä hetkellä parhaita markkinoilla olevia.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 29, 2006 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Juu, minulla aseessa on Systeman Highspeed moottori, sarjalla pari ensimmäistä sekuntia, ja aina semillä tulinopeus on kuin EG700 moottorista, mutta sitten parin sekunnin jälkeen alkaa tapahtua. Tulinopeus kohoaa sekunnissa ainakin 300 kuulaan minuutissa suuremmaksi mitä alussa, ja lippaan syöttökin on hitaampaa kuin tuo loppuvaiheen parikymmentä laukausta sekunnissa.
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa, miten pyörii 120 virityksillä?

M100 jousella rummuttaa reippaasti päälle 1100 lks minuutissa.

EDIT: Ja muuten, akku kestää hieman pidempään, ja vinkuna aseen äänestä katosi. Suosittelen kaikille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2008 1:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... php?p=5361 G&P M120 High Speed Motor (Short) Tommonen uutuus tullo pcb:n ja mietin, että onko kellään kokemuksia tuosta motista. Olisin laittamassa sen AGM m14:sta hieman suuremman tulinopuden toivossa. Onko edes hintansa veroinen?

E: sori vaan ku nostin vanhan aiheen, mutta en uutta kehdannu tehdä, kun täälläkin voi kysyä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2008 1:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 9:08 am
Viestit: 372
Paikkakunta: Keuruu
Vanhan aiheen nostaminen ei ole mikään synti, vaan suotavaa. Kiva kuva ainakin on kyljessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2008 1:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 2:26 pm
Viestit: 133
Paikkakunta: Reikä
Samanlainen löytyy multa G&P:n vakiokoltista. Eipä mitenkään erityisen hai spiid, mutta kyllähän tuo toimii.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 07, 2008 2:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
Ainakin joltain kuulin, että hänellä olis ollu tuo motti ja ei mitään erikoista niin oli tulinopeus noussut eli 1000qla minuuttiin. Mahtanu sitten olla myyntipuhetta, vai?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 08, 2008 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 6:09 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Pyhtää
Juu kyllä toi g&p:n coltista napattu m120 motti nosti tulinopeutta p90:ssä (m100).
Oma kysymykseni: Onko kellään kokemusta noista guarderin moottoreista, joita myydään pcb:ssä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 10, 2008 8:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:07 am
Viestit: 28
Mitä moottoria suosittelette M120 viritettyyn AK-47:ään?
Systemaa varmastikkin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 5:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:41 am
Viestit: 390
Paikkakunta: Lappeenranta
FTJ kirjoitti:
Mitä moottoria suosittelette M120 viritettyyn AK-47:ään?
Systemaa varmastikkin?


Systeman magnumilla jaksaa pyöriä vähän paskemmallakin akulla. Onhan tuo tietty aika kallis motti, mutta jos rahat vaan riittää niin suosittelen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 5:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 04, 2003 4:24 pm
Viestit: 174
Paikkakunta: Kuopio
Maruin EG700 ja EG1000 jaksavat myös pyörittää asetta hyvällä akulla. Parhaimpia tulinopeuksia näillä ei saavuteta, mutta sehän riippuu aivan käyttäjän tavotteista. Itselleni M120 vireille riitti se EG700.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 6:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Systeman High Speed toimii kanssa ihan hyvin. Veljellä on semmoinen M120-AKssa ja sarja on kova MOSFETilla ja 9,6v 2200mAh akulla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 6:32 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 10, 2007 10:18 am
Viestit: 13
Paikkakunta: Espoo
kumpi olis parempi CA:n Gekkoon: Systema Magnum tai Systema turbo?
Aseessa on m120 virit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 7:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
Turbo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 8:54 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 18, 2005 9:37 pm
Viestit: 219
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Jarno A.
Itse laittaisin magnumin, jolloin ase suoriutuisi myös semistä paremmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 11, 2008 9:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 14, 2005 7:46 pm
Viestit: 238
Paikkakunta: Jyväskylä
Eipä kyllä omassa gekossa torqueup-välityksen rattaiden, Systeman M120-jousen ja 9,6V 3300mAh-akun kanssa ollut mitään kummempia semin hidasteluja havaittavissa vrt. Magnum. Tosin vertailukohteessa oli eri valmistajan torqueupit, suorahampaiset nekin kuitenkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 15, 2008 3:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 6:09 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Pyhtää
Itseänä kiinnostaisi, miten pienellä akulla varustettujen viritettyjen aseiden suorituskyky paranee motin vaihdolla. Tarkoitan nyt suurella väännöllä varustettuja moottoreita (systema magnum, g&p m140 ja m160 motit). Pienellä akulla tarkoitan nyt ak-type ja mini-akkuja. Kaikkiin aseisiinhan ei saa mahdutettu kunnon viri akkuja (mp5k, ak-47s, sig 552jne).
Voisiko moottorin vaihto toimia kehnon viripyssyn pelastajana?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 15, 2008 11:49 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 18, 2005 9:37 pm
Viestit: 219
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Jarno A.
Kyllä. Itse joudun suurimmassa osassa tygeistäni tikkuakkuja käyttämään ja nykyään pyrinkin vaihtamaan miltein jokaiseen magnum-moottorin vakio-kuraroottorin tilalle. Akkuhuoleni käytännössä katosivat magnum-moottorien ja huokeiden, mutta silti laadukkaiden kiina-akkujen (Firefox) myötä. Myös leudoilla säillä on vaikutus akkujen kestoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2008 4:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 09, 2007 3:53 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Raahe
Minulla on tullut semmoinen ongelma, että akku ei kestä muutamaa sataa laukausta enempää. Aseena toimii Classic armyn kalassi johon on asennettu guarderin m120 virisetti hi-flow:ssa. Akkuna toimii 8,4v large akku. Luulen, että tämä ongelma johtuu vakio moottorista ja kokeilin juuri maruin eg700 moottoria mutta eipä se tuollakaan pelitä. Moottorissa ilmeisesti vikaa, vai mitä luulette?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2008 5:49 pm 
CA:n vakiomoottori vaatii käytännössä poikkeuksetta tehokkaamman kuin 8,4V akun, jotta se jaksaa käyttää M120-tason settiä kunnolla.

Onko akkusi kuinka vanha?


Ylös
  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2008 7:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 09, 2007 3:53 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Raahe
Akku on noin puoli vuotta vanha. Asensin nyt ajatuksen kanssa tuon motin niin kyllä tulinopeus kasvoi ja semiviive pieneni. Huomenna näkee kunnolla auttoiko moottorin vaihto.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ti Huhti 01, 2008 2:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
Joo, nyt tuli innostus nostaa aseen tulinopeutta hieman korkeammaksi ja kyselisin vähän. Ostaisinko systeman high speed moottorin vai satsaisinko turboon? (Aseessa on siis m100, MOSFET, tietysti uudet johdot ja Deans liittimet.) Entäs rattaiden laita, CA:n, guarderin high speed vai sitten ihan Modifyn jotkin "speed" rattaat? Mitämieltä olisitte? =) Tarkoitus olisi päästä siis 1000Qla/min paremmalle puolelle. Voi myös ehdottaa muitakin tulinopeuden nostamiseen liittyviä juttuja. Akku on toistaiseksi 8.4v 1700mAh, mutta kun saan akku kotelon tulee sisään 9.6v ainakin.

E/ Onko kellään kokemuksia CA:n rattaista Turbon kanssa, ovatko kestäneet, jne?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: La Huhti 05, 2008 2:37 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 05, 2008 2:35 pm
Viestit: 1
Tuota systeman high speed mottia ei voi käyttää virityksien kanssa. Eli turbo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Su Kesä 08, 2008 4:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 4:10 pm
Viestit: 2
natzkali kirjoitti:
E/ Onko kellään kokemuksia CA:n rattaista Turbon kanssa, ovatko kestäneet, jne?

Ainakin mulla Magnumin ja M130 jousen kanssa CA:n rattaat ovat kestäneet n. 50 000 kuulaa.

Mistä mahtaisi saada Magnumiin uusia hiiliä? Itsellä kun ei ole mitään kokemusta näiden hiilien ostosta/vaihdosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Su Kesä 08, 2008 5:28 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 26, 2008 8:29 am
Viestit: 118
Paikkakunta: Turku
Hmm... Noissa Systeman moteissa meikä on mennyt nyt sitten ihan sekaisin. Voiko joku valaista, mitä kukin moottori "tekee"? Magnum parantaa vääntöä, mutta muita en tiedä. Näistä kaipailisen tietoja:

Systema Turbo
Systema Super Torgue Up
Systema Torgue UP
Systema High Speed
Joku Systema Medium Motor Genuine

Siinä ne sitten oli. Kiitos jo etukäteen.

-Pide


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Su Kesä 08, 2008 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 03, 2006 8:26 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Rovaniemi Rock City
Systema Turbo on äärimmäisen tehokas moottori
M130-virityksille asti. Olen kuullut, että Systeman kaikki
High Speed-moottorit olisivat aivan kuraa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Kesä 09, 2008 7:08 am 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 8:56 am
Viestit: 177
Paikkakunta: Espoo
Turbo pystyy pyöriä yli 20 kierrosta sekunnissa M170 jousella yhdistettynä 12v akkuun, että kyllä sitä isommillekkin vireille voi suositella (tsekkaa vaikka proairsoftin tuotetiedoista) .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Kesä 09, 2008 8:18 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 26, 2008 8:29 am
Viestit: 118
Paikkakunta: Turku
Se M170-setissä oleva motti on Magnum. Nimi on Systema Täydellinen rataslaatikko Magnum-moottorilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Kesä 09, 2008 12:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 8:56 am
Viestit: 177
Paikkakunta: Espoo
Neodymium magneetit, käsin käämitty moottori, uudelleen suunnitellut hiilet, täydellinen kuulalaakerointi, CNC-työstetty runko, jne. Moottori on täynnä huippuominaisuuksia, joten ei ole vaikea uskoa moottorin suorituskykyyn. 9,6V akulla ja vakio rattaistolla moottori pystyy 30 kierrokseen per sekunti, joka on kaukana muiden moottoreiden ominaisuuksista. Moottorin tehot eivät lopu edes jäykemmän jousen vaihdon myötä: Turbo moottori pystyy pyörittämään M170 jousella varustettua kokoonpanoa yli 20 kierrosta sekunnissa yhdistettynä 12V akkuun ja Systeman Super Torque Up rattaistoon.

Tämä moottori on suunniteltu pelaajille, jotka hakevat aseestaan äärimmäistä tulinopeutta ja tehoa.

Suoraan proairsoftin sivuilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottoreista
ViestiLähetetty: Ma Kesä 09, 2008 3:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Myyntipuheet ovat aina myyntipuheita. En menisi ihan suoraan sokeasti luottamaan siihen mitä kauppa tai valmistaja itse sanoo. 1200 RPM kuulostaa vähän turhan hurjalta M170 virityksillä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com