Itse en oikeastaan näkisi juuri tarvetta ftk:lle JG gekossa, mulla on ollut kohta kai vuoden M120 jousi omassa, ei ole tarvinnut vaihtaa muuta kuin mäntä, jousenohjain ja laakerit sekä hieman parantaa shimmitystä. JG rattaat on kestäny loistavasti vaikka tulinopeus on ollut noin 25rps paikkeilla. Moottoriksi vaihdoin tosiaan tulinopeuden takia G&P M120 kun oli sellainen ylimääräisenä. Moottorista en osaa sanoa akun ollessa nikkelimini, itse käytän lipoja joilla moottorit toimivat vähän eri tahtiin.
Männän kohtauskulman säätö on ehkä minuutin homma ja säästää mäntää paljon.
Video, jossa säätö tehdään lisäämällä sylinterinpäähän sorboa, mikä on kyseiseen hommaan paras vaihtoehto. Itse olen homman tehnyt laittamalla männän ja männänpään väliin pari sopivankokoista metalliprikkaa, lisäävät toki männän painoa mutta helpoin tapa omasta mielestä. Etenkin jos ei omista sorboa. Fetti on vähän niin ja näin, jotkut tykkää niitä käyttää, itse en käytä ellei ole aivan välttämättä pakko. Omassa gekossa ei ollut pakko niin en ole laittanut.
Laakeroitu männänpää ja jousenohjain estää jousen kiertymistä. Männänpää ei pyöri mihinkään, sen pitää olla aina tiukasti kiinni. Jousi on kiinni männässä lähinnä Maruin pyssyissä, mitään hyötyä siitä ei ole. Laakerit tarvitsee liimata kiinni vain jos pyörivät laakeripesissä, yleensä ei siis ole tarvetta.