Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 5:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 10:33 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 27, 2007 4:35 pm
Viestit: 22
huomasin tuollaisen aseen selatessani Pcb-Airsoft:in sivuja. Silmiin pisti edullinen hinta, RIS-järjestelmä ja Crane-tukkki. Minulla ei ole ennestään kokemusta King Armsin laadusta, että kestääkö tuollainen Coltti mitään?
Ensi silmäyksellä alkaa vaikuttaa minun tykiltäni :D.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 11:16 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
King Arms on sen verran uusi firma sähköpyssymarkkinoilla, joten tuskin kukaan vielä tietää miten hyvin kyseinen ase kestää. KA:n FAL:t ovat olleet laadultaan kohtalaisia. Perä ei ole Crane vaan Vltor Modstock.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 11:41 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Aseen arvostelu AirsoftNews sivustolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 1:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 27, 2007 4:35 pm
Viestit: 22
Kiitos. Vielä kysyisin, että minkälainen akku tuonne menee? Luulisin että pitää tehdä itse.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 1:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 4:29 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Oulu
Aika selvästi tuolla sanottiin, että Intellect 9,6v 1400mAh Crane-type...
Luulis Sanyo Custom 9.6v 3300mah Battery (NiCD) - Crane Stock Typen menvän http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... php?p=3528


Viimeksi muokannut Daineli päivämäärä La Tammi 19, 2008 1:40 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 1:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 27, 2007 4:35 pm
Viestit: 22
Aivan, anteeksi en huomannut tuota kohtaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 2:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Daineli kirjoitti:
Aika selvästi tuolla sanottiin, että Intellect 9,6v 1400mAh Crane-type...
Luulis Sanyo Custom 9.6v 3300mah Battery (NiCD) - Crane Stock Typen menvän http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... php?p=3528


Kannattaa myös muistaa että Crane akkuja on kahdenkokoisia, toiset fyysisesti isompia kennoiltaan ja toiset pienempiä(tälläisen käsityksen olen saanut). Sanyon omat ovat näitä isompia ja intellectin pienempiä. Joten jos kuvauksessa sanotaan että intellect sopii, niin sanyo ei todennäköisesti sovi. G&P:ltä saa myös crane akkuja. Tämä kannattaa kysyä PCB:ltä itseltään, he tietävät varmuudella sanoa mikä sopii ja mikä ei.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 4:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 4:29 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Oulu
Sniper11 kirjoitti:
Daineli kirjoitti:
Aika selvästi tuolla sanottiin, että Intellect 9,6v 1400mAh Crane-type...
Luulis Sanyo Custom 9.6v 3300mah Battery (NiCD) - Crane Stock Typen menvän http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... php?p=3528


Kannattaa myös muistaa että Crane akkuja on kahdenkokoisia, toiset fyysisesti isompia kennoiltaan ja toiset pienempiä(tälläisen käsityksen olen saanut). Sanyon omat ovat näitä isompia ja intellectin pienempiä. Joten jos kuvauksessa sanotaan että intellect sopii, niin sanyo ei todennäköisesti sovi. G&P:ltä saa myös crane akkuja. Tämä kannattaa kysyä PCB:ltä itseltään, he tietävät varmuudella sanoa mikä sopii ja mikä ei.


Itse kyllä ymmärsin sen niin, että aseen mukana tulee tuo Intellectin akku. G&P akut taas on sitä sun tätä, mutta tosiaan kannattanee kysäistä tosta Sanyon akusta. Itse kasaamalla ainaki saa sopivan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 20, 2008 7:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 27, 2007 4:35 pm
Viestit: 22
Joo sitä itse kasaamista olen nyt tässä ajattellut, koska akusta tulee silloin ainakin oikean muotoinen ja hieman edullisempi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 20, 2008 12:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Daineli kirjoitti:
Itse kyllä ymmärsin sen niin, että aseen mukana tulee tuo Intellectin akku.


Sivun ylälaidassa lukee isolla tekstillä: Sähköaseiden mukana ei tule akkua ja laturia. Ne on ostettava erikseen. Mutta kuitenkin, itse kasaamalla saa luultavasti sopivan akun ja pääsee muutaman euron halvemmalla. King armsin osat ovat aina olleet laatutavaraa, tuskin tässä on siitä linjasta poikettu. Kivaahan tuossa on tuo bolt stop, mikä on varmasti kiva lisä kaikille colt faneille ja tylsistyneille aseenhiplaajille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: To Maalis 06, 2008 3:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 04, 2006 9:13 am
Viestit: 11
Itselleni saapui tänään kyseinen vehjes. Täytyy kyllä todeta että aika jämäkän oloinen paketti on, ainoastaan tuo perä hiukan hölskyy kun se on vedettynä taaimmaiseen asentoonsa. Akku on latauksessa joten ampumaan pääsen vasta illemmalla. Lisää käyttökokemuksia tulee myöhemmin.

E: Nonni, ensimmäiset laukaukset ammuttu, tässä vähän omia kokemuksia. Ase on vakionakin yllättävän tarkka, vaikkakin piippu on vain 26,7cm. Uskaltaisin jopa väittää tarkemmaksi kuin entistä G&P m16a3:ni, jossa oli kuitenkin 50,9 cm piippu. Oma ykslöni kronotti 85.8m/s Guarderin 0.25g pallerolla. Hoppi säätyy hyvin kohdalleen ja tuntuu myös pysyvän siinä. Moottori pitää hieman tavallsta kovempaa ääntä, voi tosin olla vain säätökysymys.

Alkuvaikutelmat ovat kyllä todella hyvät. Pelikäyttöön kun saan aseen ni kerron taas vaikka lisää sitten. Mikäli olet harkitsemassa asetta, niin omasta puolesta voisin kyllä suositella ostamaan.


Viimeksi muokannut Heiq päivämäärä Ma Touko 19, 2008 1:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2008 10:45 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 21, 2007 5:36 pm
Viestit: 6
Arvostelu ArniesAirsoft foorumeilla. Arvostelun perusteella erittäinkin pätevä kuulalinko. Tilasin keskiviikkona kyseisen pyssyn ja huomenna tai viimeistään ensi viikolla pitäisi tulla. Innolla odotellaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2008 7:13 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Daineli kirjoitti:
Itse kyllä ymmärsin sen niin, että aseen mukana tulee tuo Intellectin akku. G&P akut taas on sitä sun tätä, mutta tosiaan kannattanee kysäistä tosta Sanyon akusta. Itse kasaamalla ainaki saa sopivan.


Kannattaa tuossakin olla sen verta tarkka, että G&P saattaa olla akun vain kasannut, mutta esim. Intellectin/Sanyon kennoista. G&P:n kennojen laadusta en mene sanomaan kun en tiiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2008 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
G&P:n kasaamia ja ilmeisesti omimia akkuja kyl kannattaa vältellä. Ei kestä kylmää ei ollenkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2008 7:20 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Proairsoftin kauppaamat G&P:n vihreeseen kutistesukkaan pakatut 2200mAh NiMH nuntsakuakut ovat mulla näitä pikkupakkasia kestäneet oikeen pirteesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2008 9:17 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 12, 2006 5:40 pm
Viestit: 28
Paikkakunta: Tampere
Mulla on G&P:n siniseen sukkaan pakattu 9.6 1100mah miniakku kestänyt sillai melko hyvin noin -10 asteen kylmää. PCB:stä ostettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: Pe Maalis 21, 2008 1:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 18, 2007 2:17 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Hamina
Nuo G&P:n vihreään kutistesukkaan pakatut nuntsa-akut ovat toimineet hyvin täälläkin, oli pakkasta tai ei. G&P:n crane akuista taas minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia. Kaksi kappaletta olen niitä omistanut ja ensimmäinen lähti samantien vaihtoon, kun tyhjeni itsekseen vuorokaudessa. Tilalle saamani akku toimii sentään, mutta ei siedä yhtään kylmää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: Su Huhti 20, 2008 10:16 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 08, 2003 5:44 pm
Viestit: 525
Paikkakunta: Lappeenranta
Oma aseeni tuli tällä viikolla. Ase laitettiin heti saapumisen jälkeen testiin. En käy kertomaan ulkoasusta sen enempää, koska sen kaikki varmaan tuntevat Hyvin se on kyllä tehty. Havaintoja:

- Ase ampui vakiona n. 92-93m/s (KSC 0,2g kuula).
- Piipun vaihtaminen Systeman tarkkuuspiipuksi heikensi lähtönopeutta hieman.
- Hoppikumin vaihtaminen Madbullin 60degree kumiin ja H-painajaan lisäsi lähtönopeutta n. 1m/s.
- Aseen mäntä, männän- ja sylinterinpää sekä jousenohjain eivät vakuuttaneet vakioina.
- PDI 150% jousi nosti lähtönopeutta oudosti vain 98m/s tasolle.
- Johdot ovat tyypilliset huonot (kovat ja ohuet), mutta ne on onneksi helppo vaihtaa.

Johtojen, piipun, hoppikumin ja parin sisäosan lisäksi vaihdoin omaan yksilööni G&P:n crane-perän isomman akun käyttämiseksi. Väljyyttä on jopa vähemmän kuin KA:n omassa, mutta isolla akulla perä ei mene kuin pykälään 5 tai 6. =P

Hieno ase kaikinpuolin, myös vakiona, ainakin sisäpelikäyttöön. Ulkopeleihin ase kaipaa hieman extra potkua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: Pe Huhti 10, 2009 3:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 8:46 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Tampere
Tein tässä kaunistelu töitä Troylleni ja kysymys kuuluu: mitä virkaa etutukin sisällä olevalla metallisella kepakolla on? Näyttäisi työntävän hoppikammiota mutta onko se tuon kepukan virallinen toimi?

Asia on niin että irrotin etutähtäimen ja asensin tilalle Gas Blokin Flip-up tähtäinten takia. Nyt kun katselin kuvia huomasin ehkä asentaneeni tuon palikan väärinpäin. Jos haitta on kosmeettinen ja metalli kepakolla ei ole virkaa, jätän asiat niinkuin ne ovat. Sen verran hirveä hakkaaminen kiinnitys tapeissa oli että jäi matteuspassiot naapureilta kuulematta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: King Arms M4 Troy CQB Compact
ViestiLähetetty: Su Huhti 12, 2009 8:14 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Se leikkii kaasuputkea jota pitkin oikeassa aseessa kaasunpaine pääsee lukolle. Maruin muovimutkassa se myös vakauttaa etupäätä. Muuta funktiota sillä tuskin on kuin koriste-esineenä toimiminen.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com