Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 11:20 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kalassi hakusessa.
ViestiLähetetty: Ti Marras 25, 2008 7:35 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 17, 2008 6:38 pm
Viestit: 38
Joo tuota, pitäisi tässä kesäksi uutta asetta hankkia ja tarkoitus ois tuollaista Kalassin päivittettyä AK-74 sarjalaista saada ton wanhan Double Eaglen tekeleen tilalle. Mulla ei ole oikein hajua näistä kiinalaisvehkeistä, paitsi tottakai tuosta Double Eaglen tekeleestä joka on toiminut ihan hyvin.

Edellyttäisin Neuvostoliittolaiselta kapitalisimin hävittäjältä tälläisiä ominaisuuksia:

-Mattamusta
-Koko perä, koska ei noi miniakut inspaa.
-Mahdollisimman paljon metallia.
-Ei mitään sellasia häkkyröitä joista tulee heti ikuisuusprojekteja, eli mielellään sellasia jotka toimii suoraan paketista. Mutta tottakai perushuollot pitää jokaiseen aseeseen tehrä, tottakai myös ruuvien kiristykset.
-Merkillä ei ole väliä, kunhan hinta on alle 300 euroa, saa olla kiinalainen, japanilainen tai vaikka namibialainen kunhan on luotettava.
-Mielellään largeakkuliitin vakiona.

Suositelkaas ja laittakaapa linkkiä vaikka tulemaan, niin olisin kiitollinen. Olen katsonut jo Milgearista, Nemesiksestä, 6mm, ProHobbysta, Muovisotilaasta, mutta kun ei niistä kaikista tuoteselosteista saanut edes selvää. Joten mielellään jos ois omakohtaisia kokemuksia. Admineille vielä, anteeksi että tein oman aiheen, mutta kun ei oikeen viittinyt näin pitkää viestiä minnekkään aiheeseen laittaa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kalassi hakusessa.
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2008 1:12 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 17, 2008 6:38 pm
Viestit: 38
Eikö kenelläkään ole Ak-74, vai onko kaikki niin laiskoja etteivät jaksa viestiä raapaista?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kalassi hakusessa.
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2008 1:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Nojoo, itseltä löytyy Kalashin AKS-74 (Muovikahvallinen ja "skeleton"tukkinen 74). Rakenteellisesti loistava tuotos, mutta jouduin vaihtamaan aseeseen hoppikumin ja piipun, että sillä johonkin viittä metriä kauempana olevaan kohteeseen rupesi osumaan. Hopin säädöllä ei vakiona ollut minkäänlaista vaikutusta. Itse olen tähän lätkinyt King Armsin OD etupalat ja 6 Magin OD vohvelilipasta (Nillittäjille sanottakoon, että tämä on AKS-103). King Armsin osia piti hieman muokata, jotta sopivat jämptisti kiinni, sillä ovat hitusen liian lyhyet. Vohvelilippaita taasen piti viilata takaklipusta, jotta menivät aseeseen runnomatta.
Ihan tyytyväinen nyt olen ollut tähän vempeleeseen. Omaa lompakkoa tuo tarkkuuspiippu ja hoppikumi niinkään eivät verottaneet välttämättömyyksinä, mutta parempi olisi, jos niitä ei tarvitsisi vaihtaa. Projektiksi tämän joka tapauksessa ostinkin.

Muista Kalashnikoveista ei ole varsinaista kokemusta, kaverilta löytyy joku Cyman kiskollinen 47, joka on täyttä muovia, mutta ei siinä kai suurempia valittamisia ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kalassi hakusessa.
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 7:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 29, 2009 10:20 am
Viestit: 4
Kannattaa katsoa http://jamatik.fi/, sieltä löytyy kalashin aseita halvalla. Itse olen miettinyt Kalashin Ak-74 RK-02, ja en ole löytänyt aseesta yhtäkään valitusta (foorumeilta). Mutta ainakin Kalashin Full wood & Metal aksusta olen kuullut, että paras kiinalaisvalmisteinen (tai jopa maruin ko. asetta parempi) ase.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com