Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Touko 12, 2024 10:29 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Classic Armyn Mp5SD5
ViestiLähetetty: Ma Maalis 01, 2004 9:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 8:36 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Jyväskylä
Noniin ostan ensiaseenani tuon kyseisen CA:n Mp5SD5 ja pyytäisin että kertoisitte jo valmiiksi vinkkejä aseen huoltamiseen liittyvistä asioista. Siis esim mitkä ruuvit kannattaa kiristää aina , jne.. kuvat olisivat todella kiva ase koska olen vielä todella tavis näissä hommissa ja toivottavasti opin nopeasti niin ei tarvitse tulevaisuudessa luntata neuvoja täältä. Ja koska Classic Armyllä on näitä maanantai kappaleita myynnissä niin jos minulle tulee kyseisiä ohjelmia niin kerron. Ja jos sinä jaksat tehdä minulle näitä ohjeita niin kerro tarkasti esim juuri aseen aukaiseminen nimittäin pelkäsin jo vempunkin avaamista jos se menee rikki kun ei tiedä mitä on tekemässä. Joo ja kiitokset etukäteen siitä jos vaivautuu auttamaan minua aseen huoltamisessa. (Alkuun voisitte kertoa välineet aseen huoltoon , ase ei ole vielä tullut jotenka voin ostaa ne odotellessa :wink: )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2004 4:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 02, 2004 1:57 am
Viestit: 1
CA:n ase, joten toivo parasta ja pelkää pahinta. (Aseen malli on muuten MP5SD2.)

Muovikuula-aseen huolto-opas
Perushuoltoa varten ei asetta tarvitse avata.

:: jahokas


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 06, 2004 7:31 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
jahokas kirjoitti:
CA:n ase, joten toivo parasta ja pelkää pahinta. (Aseen malli on muuten MP5SD2.)



Niin on, mutta CA jostain omituisesta syystä on nimennyt MP5SD2:nsa epäjohdonmukaisesti MP5SD5:seksi, joka oikeasti on pictogram-kahvallinen malli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 06, 2004 8:36 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
SD5 on oikeasti pursketulella varustettu malli. A2 ja A3 jne. voivat myös olla kuvitetuilla rungoilla, tyyppimerintä tulee kuitenkin pursketuliominaisuuden puuttumisesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 11, 2004 2:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 04, 2004 2:39 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: littoinen
Olen itsekkin aika kiinnostunut kyseisestä aseesta :D
Siinä on sitä jotain. Mitä vikaa noissa lippaissa oikein on?
Sanoit tossa aserekisterissä että lipas oli fiasko. :?

Riittää, että kysyt vain kerran samasta asiasta.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 11, 2004 2:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
I)iablo kirjoitti:
Olen itsekkin aika kiinnostunut kyseisestä aseesta :D
Siinä on sitä jotain. Mitä vikaa noissa lippaissa oikein on?
Sanoit tossa aserekisterissä että lipas oli fiasko. :?

Riittää, että kysyt vain kerran samasta asiasta.
-Lokki


CA:n MP5-hi-cap-lippaissa oli ainakin ennen runsaasti ongelmia. En tarkemmin tiedä, mikä CA:n hicapeissa kusee, mutta minulle riittää se tieto, että jokin kusee ylipäänsä. Tietysti jos kokee olevansa MacGyver/Remonttireiska/Ritariässä niin voihan noita varmaan jotenkin korjatakin. Olen kyllä tosin nähnyt paljonkin uudempia CA:n MP5:sia, joissa hicap-lipas on toiminut. Liekkö CA sitten parantanut laadunvalvontaansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 23, 2004 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 2:36 pm
Viestit: 90
Paikkakunta: Helsinki
Heh, onnea vaan niille jotka aikovat pitää hauskaa CA:n kanssa. Nykyisissä CA:n ämpäreissä (julkaistu joskus syksyllä 03) on sellaisia suunnitteluheikkouksia että hirvittää. Tiedän koska ostin omani helmikuussa :oops:
Esim. moottori on vaihdettu ca:n omaan ''laatuvehkeeseen'', hoppikoneiston jarrupalikka puuttuu eli hoppi laskee ammuttaessa, uusittu SEF on todellinen susi ja mechan tehoja on laskettu. Onneksi ostin omani vain rakennussarjaksi, maruin kanssa siitä saa loistovehkeen!
Mutta huomhuom; johdot ovat kunnon silikoonia eli ei enää sähköongelmia, takatähtäimeen on upotettu lukitinkuula, koneistossa on entistä enemmän metallia ja mikä ihmeellisintä: vahvisteitussa mechakuorissa on valmiit ''viriviilaukset''! Meinasin pyörtyä ihmetyksestä kun huomasin tämän...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com