Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 6:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vika Scorpionissa?
ViestiLähetetty: Ke Loka 26, 2005 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 4:23 pm
Viestit: 1
Ostin tänään Scorpion Vz61:sen tuolta Sabesta. Mutta kun lataan, se joskus ottaa kuulan, joskus ei. Eli se joskus ampuu kuulan, joskus ei. Mitä tehdä? :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 26, 2005 4:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
No ensin kannattaa tarkistaa lataatko kunnolla,vedä vipu niin taakse kuin se menee. Ampumisesta en osaa sanoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 26, 2005 4:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
Kaverini Scorppasissa oli sama vika. Lataustekniikan korjauksella poistuu. Tai ainakin kaveriltani poistui.

-Solid


Viimeksi muokannut Solid päivämäärä Pe Loka 28, 2005 9:44 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 27, 2005 5:32 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 05, 2005 4:22 pm
Viestit: 58
Paikkakunta: Espoo
No vempuissa on yleensäkkin tuollaisia vikoja. Pitäisi toimia paremmin jos vedät sen ripeästi sinne ihan taakse saakka.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 27, 2005 6:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Kiva kun saadaan uusia neuvoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 27, 2005 6:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Saattaa johtua siinä käytettävästä lipaasta, jossa on se nappi pohjassa. Opettele käyttämään lipasta niin ongelma poistunee ellei vika ole itse aseessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 11:03 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 7:37 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Kemi
Kaverini Scorpionissa kävi myös oudosti : Latausvipu ei suostunut enää menemään taakse :| Kaveri ei viitsinyt itse avata tätä asetta, vaan lähetti suoraan takaisin liikkeeseen, josta oli ostanut aseen viikkoa aikaisemmin. Onko kenelekkään sattunut samaa ongelmaa? :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 3:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Tuota, uusi ase tulee todennäköisesti halvemmaksi kuin korjaus ja varaosa ja mahdollisesti backuppi korjausta odotellessa.
Ne ovat lähinnä kertakäyttötavaroita nuo vehkeet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 5:26 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Turku
Uskaltaisin sanoa, että vika on lippaassa.
Maruin vempuissahan on kaksi kammioiset lippaat ja tämän takia tottumattomilta ei tuo lippaan käyttö ensiksi luonnistu ja syntyy harhaluulo, että ase on rikki.

Muista ladata lipas aivan täyteen ja paina pohjassa olevaa nappia vasta kun ase alkaa ampumaan tyhjää. Tämä aloittaa toisen kammion syötön,
MUTTA mikäli painat kesken kaiken nappia pohjassa ase saattaa lopettaa syöttämisen.

Korjauksena:

Viritä lipas uudestaan ja laita aseeseen kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 7:37 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Kemi
Siis kaveri saa uuden aseen tilalle. Kyllä osaan käyttää sitä lipassysteemiä, MP5A3:ssa on sama, ja sattumalta omistan MP5A3:sen :D Mutta outo tapaus oli kyllä. En itse älynnyt tarkistaa lipasta... :oops: En uskonut että se voisi olla vika ettei latausvipu edes liikahda.
(Anteeksi tosiaan, tuli aika epäselvä viesti.Toivottavasti saatte edes jonkin verran selvää.)
Voisit kohentaa viestiesi kirjoitusasua huomattavasti, jotta ne täyttävät tämän keskustelupalstan sääntöjen kriteerit.
-Lokki


Viimeksi muokannut Dexuu päivämäärä To Joulu 01, 2005 7:45 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 7:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 06, 2005 2:41 pm
Viestit: 42
Paikkakunta: Hamina
Uusiin lippaisiin kannattaa suihkauttaa myös vähän silikooniöljyä. Itselläni ainakin joskus muinoin skorpan syöttöhäiriöt katosivat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 5:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 27, 2006 6:26 pm
Viestit: 22
Kiinnitä varmasti että latauskahva on ihan perillä ettei vipu väänny jolloin lataaminen ei onnistu. Sitten vedä ripeesti sekä ihan taakse vipu.
Tarkista myös että lippaassa on kuulia. Ei mulla muuta :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2006 12:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 11:44 am
Viestit: 31
Paikkakunta: Elimäki
Itselläni on ollut Scorppari jo noin 2 vuotta ja tuollaista vikaa ei kyllä ole ilmennyt. Kaveri kyllä sai lipaskuilusta jonkin osan katki ja sen jälkeen ase piti ladata aina ylösalaisin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 07, 2006 7:07 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 2:00 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: About Etelä-Suomi
Tuon vian pitäisi korjaantua nopeammalla lataus liikkeellä, tosin ei liian nopealla, sillä scorpparin latausvipu ei kestä hirveää riuhtomista. Omassa ei ole paljon syöttöhäiriöitä ollut, tosin olen siitä turha rivakalla latausvivun kiskonnalla saanut palautosjousen poikki. Availemaan sitä ei kannata ruveta, sillä se ei ole helppoa. Olen avannut omani jo kaksi kertaa, mutta kasaan saaminen oli vaikeaa.
Luulen että kyse on vain lippaan väärin käytöstä, itselläni on noin 2 vuotta vanha scorppari ja vieläkin välillä käytän lipasta väärin :oops: . Varsinkin silloin, kun olin juuri saanut aseen niin lippaan käyttö ei oikein luonnistunut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 07, 2006 7:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 11:44 am
Viestit: 31
Paikkakunta: Elimäki
Kyllä juu tuo palautus jousi napsahtaa aika helposti poikki, minulta se meni todella nopeasti. Ja todellakin asetta ei kannata mennä itse avaamaan, paitsi jos peli on jo muuten menetetty. Itse jouduin avamaan aseeni kun varmistin oli jäänyt päälle ja sitä ei voinut vaihtaa enään pois päältä, ilmeisestikkin sellainen pieni ruuvi oli löystynyt joten koska en saanut enää asetta muuten kasaan niin otin koko varmistimen osat pois aseen sisältä ja pistin aseen kasaan. (Eipä ole enään moiset viat vaivanneet :D )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 30, 2006 1:22 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 24, 2006 4:38 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Helsinki
Kun lataat aseen, älä päästä latausvipua rämähtämään takaisin eteen, vaan ikäänkuin saatat sen sinne kädellä työntämällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2007 2:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 12, 2006 7:06 pm
Viestit: 43
Paikkakunta: Lappeenranta
Sopiiko scorpioniin muut lippaat kuin scorpionin omat vai esimerkiksi mp5 lippaat ym?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2007 2:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Toni92 kirjoitti:
Sopiiko scorpioniin muut lippaat kuin scorpionin omat vai esimerkiksi mp5 lippaat ym?



Ei sovi. Ei oikeassa, eikä airsoft aseessa. Asiaa voi nyt vaikka havainnollistaa sillä, että yrittää saada 9 millistä ammusta mahtumaan 7.65 millin reiästä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com