Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 11:00 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vemppupistoolista hyötyä?
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 6:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 04, 2003 5:47 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Espoo
Tuli tuossa ostettua g36c ja nyt kaverini haluais myydä oman KWC Glock 17 l -aseensa minulle. Saisin sen halvalla, mutta sitten mietin mitä sillä tekisin. Joten voisitteko ilmaista jotenkin onko sellasella aseella jotain käyttöä mulle backuppina, vai olisiko se vain tiellä. Olen vasta aloittelija enkä omaa minkäänlaista käytännönkokemusta joten valaiskaapa vähän.
En ole pelannut vielä kertaakaan, mutta lähinnä metsässä kavereitten kanssa olisi aikomus pelata.

Otsikko kuvaavammaksi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 6:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 29, 2003 8:36 am
Viestit: 30
Paikkakunta: Nokia
Jos ihan kympillä saat, niin kai se on hyvä ostos siinä missä muutkin, mutta venppua ei ihan back-upiksi voi kutsua :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2003 9:15 am 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 14, 2003 9:47 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Varkaus
Kokemuksesta sanon, että backuppi sähkön rinnalla on täysin turha, vain ylimiääräisenä painona. Ennemmin vaikka ostaa lisäakun ja lisälippaan, kun backupin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 14, 2003 9:27 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 5:35 am
Viestit: 133
Paikkakunta: Helsinki
Mutta eikai siitä vempusta ole haittaa? Kentällä kun katselee monesti ihmisten pelityyliä, lipas tyhjäksi puskaan jos jotain liikkuu, on monesti back-upin tarpeessa. Itsekkin olen omaa kaasua ja vemppua joutunut kesken pelin liiveistä vetelemään.