Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 3:37 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: .
ViestiLähetetty: To Loka 05, 2006 4:44 am 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 23, 2004 6:10 pm
Viestit: 8
.


Viimeksi muokannut Wozcu päivämäärä Ti Tammi 08, 2013 8:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 19, 2006 10:54 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on KJ:n M700 KWC:n co2 adapterilla. Kiinnitys on tehty poraamalla sopivan kokoinen reikä adapterin mukana tulleelle liittimelle, johon sen sitten liimasin epoxilla. Pysyy tukevasti kiinni eikä ole kertaakaan vuotanut.
Tässä pari kuvaa:
http://www.kolumbus.fi/1234/IMG_3038s.jpg
http://www.kolumbus.fi/1234/IMG_3040s.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2006 3:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 6:15 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Kerava
Mulla oli aikasemmin tommonen, myöhemmin vaihdoin liittimet erilaisiin, 90 asteen mutkiin, jolloin letku lähtee suoraan taakse ja on vähemmän tiellä. Kaikki muutkin kaasuaseet laitoin toimimaan co2:lla, joskus se oli helppoa vanha-letku-irti-uusi-tilalle -tyylistä (maruzenin haulikot), joskus taas piti porailla reikiä, viilata, hioa ja tehdä kierteitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2006 9:21 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 18, 2004 4:33 pm
Viestit: 36
Mistäköhän noita CO2 adaptereja nykyään löytyy? kun näyttävät olevan vähän kivenalla, tai sitten en vaan osaa ettiä oikeasta paikasta... :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 20, 2007 10:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:54 pm
Viestit: 193
Paikkakunta: Riihimäki
Sabesta KWC Adapter Kit, kaasuaseille.
Itsekin olen tuollaista miettinyt. Mitenkä tuo sitte kiinnitettäisiin kaasuaseen lippaaseen? Vaatiiko kovaakin työstöä, tai erikoistoimenpiteitä, vai onko tuo vain sellainen "plugi" joka työnnetään lippaan venttiiliin kiinni? Minulla on siis TM Hi-Capa 5.1.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 20, 2007 10:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 4:48 pm
Viestit: 61
Cere kirjoitti:
Sabesta KWC Adapter Kit, kaasuaseille.
Itsekin olen tuollaista miettinyt. Mitenkä tuo sitte kiinnitettäisiin kaasuaseen lippaaseen? Vaatiiko kovaakin työstöä, tai erikoistoimenpiteitä, vai onko tuo vain sellainen "plugi" joka työnnetään lippaan venttiiliin kiinni? Minulla on siis TM Hi-Capa 5.1.


Itse olen aina ajatellut, että tuo menee vaan KWC:n Sigmaan tai johonkin uusimpiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 20, 2007 10:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Tuo sopii vain KWC:n kaasupyssyihin. Niiden mukana tulee välillä, tai kenties aina sellainen palikka jolla ton saa lippaaseen kiinni. Maruin tai muun valmistajan aseeseen se yleensä meinaa sitä että omat patentit pitää ottaa käyttöön että sen saa kiinni ja toimimaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 2:10 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 18, 2005 9:37 pm
Viestit: 219
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Jarno A.
Sniper11 kirjoitti:
Tuo sopii vain KWC:n kaasupyssyihin. Niiden mukana tulee välillä, tai kenties aina sellainen palikka jolla ton saa lippaaseen kiinni. Maruin tai muun valmistajan aseeseen se yleensä meinaa sitä että omat patentit pitää ottaa käyttöön että sen saa kiinni ja toimimaan.



KWC:n co2-adapterin saa sopimaan suoraan ainakin maruin p226 lippaisiin, sekä glock-lippaisiin, kunhan pohjalevyn ottaa irti tai suurentaa kaasuntäyttöventtiilin aukkoa pohjalevyssä. Näyttäisi tuo menevän 1911a1 lippaisiinkin. Tämä yhdistelmä tosin vaatii jo suoranaista lippaan pohjalevyn muokkaamista peruuttamattomasti (normiventtiili sopii toki muokkauksen jälkeenkin)
Kierteiden puolesta kwc:n adapteri sopii ainakin lähes kaikkiin maruin gbb pistooleihin, mutta yhteensopivuus lippaan pohjan muotojen kanssa voi osoittautua ongelmaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 2:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
No sitten se malli jonka minä syynäsin läpi oli jotain roskaa, sen kierteet eivät sopineet maruin P226:sen, hi-capan tai desert eaglen lippaisiin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com