Ase-lesoilua... I live for this shit!
Osa saattaakin olla jo tuttuja aijemmasta topikista, mutta tässä ne tulee taas. Tosin päivitettynä.
AK-SVD-wannabe
JG:n svd pohjana, periaatteessa halvempi vaihtoehto guarderille. Rumat muovit vaihdettu metalliin ja aitoon puuhun, sisälle survottu Guarderin Infinite-FTK ja M150-jousi, koko hoitoa hallitsee esivirittävä tietokone-fetti joten semin viivettä ei valtavan pitkistä välityksistä huolimatta liiemmin ole. Kiikari on peräisin Maruin PSG:stä.
Koska AK:n pohjalle et saa mitenkään tehtyä oikeasti Dragunovilta näyttävää mutkaa niin kaikki tarkat diiteilit jätettiin pois tarkoituksella. "vähän sinne päin muttei kuiteskaan"
Piippuna toimii KM:n 650mm PSG+ piippa ja itse ase rajoitettu ampumaan vain semiä. Akkuna toimii 11.1v LiPO
Remmari
Alunperin Maruzenin M870 pohjalle koottu mutka. G&P:n metallia ja etupäätä, taittotukki ja pätkä kisko rungon päällä jossa myös majailee micro-dotti. Aika pulttaa-kii-kustomia mutta etippä jostain vastaava. Todellinen kustomi on pintaa syvemmällä. Likimain kaikki osat teetetty paikallisella koneistajalla vähän järeemmästä materiaalista ja säälittävä hoppivahdettu Maruin hoppiin ja piippuun.
ATI:n lämpökilpi tähtäimineen ja G&P:n sikapähee pumppukahva. Tarkka, tehokas, toimiva.
(X)M21
Maruin mutka, Guarderin FTK, elementin rattaat, pari pikkumuutosta ja kolme järeetä fettiä. 150m/s lähdöt ja jumallallinen tarkkuus. Iso intellectin akku pitää huolen ettei semin viivettä ole. Itse liipasinveto vie enemmän aikaa.
Halpa kiinalainen tukki näyttää todellakin juuri noin paljon porkkanalta, mutta ainakin eroaa massasta... Vaan ei kovin positiivisesti. Kiikarina iso tascon halko.
Totta puhuen en vieläkään tiedä mikä tässä pyssyssä viehättää, se vaan on niin hyvä.
Sähkö-klokit gone bad
Kaksi maruin sähkö-mutkaa. Kaksi hävyttömän rumaa kiskoa, kaksi surkeata micro-dottia ja liekinraiskaajat colteista. Lisää yhtälöön kasa pitkiä lippaita ja hupi on taattu. Sisällä likimain kaikki virit mitä moisiin saa ja homman kruunaa mosfetit. Löytyy peräti noille holsteritkin ja oikeasti ovat käytössä dualeina.
Galaxy MP7, tylsä pikkutussari
Vähän deep firee pellin alla ja lukuisia pieniä modauksia jotta mutka syöttää ja toimii muuten kuten pitää.
Aika tavallisen näkönen eiks vaan? MP7 kaikessa yksinkertaisuudessaan...
Tai ei...
SW-computeriin pohjautuva tietokone-ohjattu mosfetti. Osaa laskea paljonko kuluu aikaa aseen ampuessa, täten osaa esivirittää aseen siihen hetkeen kun se melkein ampuu ja sitten pysähtyy. Kun seuraavan kerran vedät liipasimesta, itse liipasinveto kestää kauemmin kuin itse laukaus. Tämän jälkeen ase taas virittää itsensä samaiseen tilaan... Eli siis MP7 jossa ei todellakaan ole semin viivettä. Voiko olla mitään siistimpää?
Mechaboxin alla oleva nyytti on itse prosessori, tästä menee hävytön piuhaviidakko hopin päälle jossa majailee kaksi mosfettia joista toinen jarrufetti. Piuhat jatkuvat liipasinkoneistoon joka toimii kuten normaalistikkin. Akkutila on muokattu jotta sisään mahtuu 7.4v 1000mAH LiPO-akku. Piirissä myös lipo-valvonta joten akku ei pääse tyhjenemään ja täten hajoamaan. Suojaa myös moottoria liialta virralta. Tarvittaessa kykenee burstiin ja paljon muuhunkin...
Samainen piiri käytössä myös yllämainitussa SVD:ssä. Itse piiri on yhtä helppo asentaa kuin fetti / uudet ohdot, ei vaadi mitään ulkoisia antureita aseeseen.