Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 6:17 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 78 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 07, 2005 7:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 29, 2005 8:33 am
Viestit: 41
Paikkakunta: Kirkkonummi
Noniin... Nyt on tullut käytettyä näitä jo jonkin aikaa ja voin vain sanoa sen että kommander on täysin väärässä. Lippaan heiluminen ei haittaa yhtään mitään kunhan ei suurempia ongelmia ilmene, itse olen kerran silikoonannut lippaat ja kertaakaan ei ole ollut syöttöhäiriöitä. Toimivuus on siis parempaa kuin monissa midcapeissa, sattuikin että kaveri halusi lainata star lippaitani kun hänen midcapit alkoivat tempuilla lekageddonissa.
Kyseessä tosin on M16 Lippaat ei AK mutta mitä olen kuulut pitäisi AK lippaiden olla jopa parempia.

Uutis Uutiset ovatkin että nyt on tullut myyntiin samalla tavalla valmistettuja midcappeja, tosin ei Starin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2005 1:35 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 4:53 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Hamina
Tilasin kaverilleni Maruin M733:seen noita lippaita 10kpl. Avasin paketin ja suorastaan yllätyin! :shock:

Lippaat ovat todella tukevia. Ei mitään huonoja saumoja/valujälkiä. Seinämäpaksuus on muovissa kohtalaisen paksu ja muoto tukevoittaa rakennetta hyvin. Päälle en kehdannut tallata kun omia eivät olleet :wink:

Muutamia lippaita kokeilin täyttää.. 30 kuulaa meni tasan, jäykältä tuntuu jousi loppuvaiheessa, mutta hyvin näyttävät syöttävän. Kaveri suihkautti lippaisiin silikonia hieman.. En ainakaa ole kuullut, että mitään ongelmia olisi ollut.

Tuohon hintaan lippaat ovat ehdottomasti loisto-ostos! Kaverilla on tarkoituksena juuri maalata lippaiden pohja kirkkaalla värillä, joten se olisi helppo etsiä metsästä. Näitä kehtaa tiputella maahan ja etsiä pelin jälkeen! Eikä menetä yöuniaan jos vaikka häviää.. Eikä nämä mitään kertakäyttö tavaraa kuitenkaan näytä olevan.

Väri on hieman vaalea.. Mutta IMO se sopii loistavasti M16 sarjalaiseen, sillä monissa kuvissa joita olen nähny realsteel versioista, on niissäkin ollu lippaiden väritys paljon vaaleampi kuin itse aseessa.

Realisteille lippaan koko on miellyttävä.. Ei tule sellasta hölmöä Arska tunnelmaa kun lipasta ei tarvitse vaihtaa koskaan. (En ole HiGujen ystävä) Toki olisi ollut täydellistä jos lipas vetäisi sisäänsä 33-34 kuulaa.. sillä 2-4 kuulaa tahtoo aina jäädä joka liippaassa syöttöputkeen, ellei sitten käännä asetta ympäri ja ammu väärinpäin, joka on myös maruin ohjeiden vastaista! :lol:

Itsellä ei ole ks. lippaita vielä, mutta aion ostaa omaan AK:hon kunhan kerkeän. Suosittelen ainakin noita M16 lippaita kaikille !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2005 9:44 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 01, 2004 7:05 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Jyväskylä
Aina menettää yöunet vaikka olisikin halpoja, ja hukkuvat. Se on jotain se kun on paljon lippaita. Ja jos yksi hukkuu niin joku noista taskuista jää vajaaksi ^_^


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 3:40 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 29, 2005 8:33 am
Viestit: 41
Paikkakunta: Kirkkonummi
craz kirjoitti:
...Ja jos yksi hukkuu niin joku noista taskuista jää vajaaksi...


Kuinkas monta taskua sinulla on? Itselleni riitti yksi paketti Star lippaita ja valjaat ovat jo ylitäynnä.
:lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 4:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Veljellä on muutama kappale noita "realcap:pejä" Eikä oo menny rikki eikä syöttö ongelmia ole ollut. Ja yhdellä kaverilla on vajaa 10 realcappia AK:seen Ite kun kokeilin niin ei ollut mitään vikaa.

Ehkä joitain haittaa se muovisuus, mutta mua haittas eniten sen pieni kapasiteetti koska olen tottunut AUG:iin. Jos haet lipaskapasiteetilta realistisuutta niin kannattaa hankkia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 9:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni on kolme STARin MP5-lipasta ja ne syöttävät paljon paremmin kuin Maruin 50bb:n lippaat. Ja sitäpaitsi, Maruin lippaissa ei ole painiketta jolla kuulat tulevat itsestään pois. Kun Maruin lippaiden kanssa saa olla aina säätämässä ja silikoonaamassa, STARin lippaat syöttävät mitä mainioimmin. Ainoa huono puoli on minusta paino, ja se että musta maalikerros kuluu melko nopeasti ja alta paljastuu hieman törkerö harmaa maali. Muuten täydellisesti toimineet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 9:24 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 7:28 am
Viestit: 13
Ainakin Classic Armyn M15A4 Tac carbinessa minulla on näiden kanssa syöttöongelma, lipas syöttää 2-4 kuulaa, jonka jälkeen tulee häiriö.

Lippaat syöttävät kuitenkin mainiosti, kun niitä painaa aavistuksen pohjasta ammunnan aikana, joten pienellä viilailulla lippaat saa varmasti toimimaan moitteetta.

Systeman hoppiyksikköä odotellassa en käy kuitenkaan vielä viilailemaan, mikäli ongelma poistuu hopin vaihdon yhteydessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 6:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 20, 2005 6:11 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: sodankylä
Jos omistan ca m15a4 riflen, niin onko minun mitää järkeä tilata sitä 10 lippaan pakettia aseeseeni? Tieto tässä aiheessa on aika ristiriitaista jotkut kehuvat lippaita ja jotkut taas heittäisivät niillä vaikka vesilintua. Tietääkseni tämän syöttöhäiriön saa korjattua viilaamalla ja teipillä, jos nin ei mitään saa aikaan, niin avaa koko lippaan ja katsoo mikä voisi olla vikana ja lopuksi heittää silikoonia vähän lippaaseen. Omistan taisteluliivit, jotka vetää sisäänsä justiinsa sen 10 lipasta. Olisi ihan mukavaa saaha liiveihin muutakin, kun kenttäpullo ja jotain rompetta. Mitä te tekisitte minun sijassani jättäisittekö ostamasta vai ostaisitteko maruin reguja 4 kpl?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
CA:n aseissa ne eivät aina syötä kunnolla, ostin aseeseeni CA:n hopin, totesin lippaat yhteensopimattomiksi, lippaat olisivat olleet liian arvottomia vesilinnun heittelyyn, joten paiskasin ne roskiin. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2006 7:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
Molemmissa M15-aseissani, jotka minulla on/on ollut, on ollut sama vika, lippaita pitää painaa pohjasta. Tactical Carbine oli uusinta tuotantoerää, sarjanumero 52276, nykyinen Rifle vanhaa, ~1100. En siis välttämättä kokeilematta CA aseeseen koko pakettia ostaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 9:21 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 20, 2005 6:11 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: sodankylä
Onko nämä starin lipaat miltei mahdotonta saada syöttämään samalla lailla, kuin maruin regu lippaat? :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 5:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
Minulla syöttävät loistavasti maruin mp5:ssä. Suosittelen :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 7:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
PELIMIES=1 kirjoitti:
Onko nämä starin lipaat miltei mahdotonta saada syöttämään samalla lailla, kuin maruin regu lippaat? :shock:


Aseesta riippuen, usein on. Toimintavarmuus ilman useita huoltoja ja viilauksia ja monia lorauksia kemiallista metallia on huonompi. Reilusti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 7:43 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ainakin CA:n aseissa. Minulla ovat uudempien tuotantoerien lippaat toimineet Maruin aseissa oikein hyvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 02, 2006 7:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Totta, CA:n aseista puhuin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 03, 2006 3:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 20, 2005 6:11 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: sodankylä
Taidan laittaa tilauksen 4 maruin regua. Ovatpa ainakin toiminta varmempia, kuin starin (minun mielestäni). Ehkä syöttävät hyvin maruin aseissa, mutta ei ca :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 03, 2006 4:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 10:24 pm
Viestit: 1303
Paikkakunta: Hell bent for polyester
Nimi: Henri L.
Omani syöttivät vakiona huonosti, eli piti painaa lipasta aseeseen että seuraava satsi kuulia nousisi putkeen (luin jostain, että ainakin Maruin vanhempien Colttien kanssa tätä ongelmaa esiintyisi). Koska kyseessä olivat 30 patruunan lippaat (ei 20 patruunan :wink: ), päätin vähän fiksata niitä. Viilasin hienolla viilalla erittäin varovasti kuulastopperia, että kuulat pääsisivät pois hieman herkemmin. Nyt toimivat täydellisesti, no complaints. Saas nähdä miten ajan kanssa.

Tarkoituksena olisi vielä hankkia Vietnam-peleihin 20bb lippaita ~20 kpl. Näissä minun puolestani ihan sama, että syöttävätkö kunnolla vaiko eivät. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 05, 2006 12:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 6:05 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Kuopio
Saako jostain vain 20bb vetäviäkin? :o

edit: löysin itsekkin kunhan vähän selailin. :) Näitä pitää kyllä hankkia.

Älä lainaa edellistä viestiä kokonaan turhaan, varsinkin jos oma viesti on näinkin lyhyt.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 05, 2006 12:50 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 03, 2005 9:34 pm
Viestit: 321
Paikkakunta: Tampere
Ainakin WGC:stä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 12:15 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 27, 2006 6:26 pm
Viestit: 22
Talvella lippaat siirtävät hoppia colteissa, joten niitä pitää välillä liikutella että hoppi pääsee taas takaisin omaan paikkaansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 7:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 4:19 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Espoo, Soukka
Tämä liittyy aiheeseen vain puoliksi, mutta kuitenkin. Starin lippaista siis on taas kysymys. Katselin Starin omia sivuja ja bongasin sattumalta tällaisen: Star on alkanut valmistamaan 30 palleron lippaita G36-sarjan pyssyihin. Saako näitä vielä mistään, sen verran uusia kun ovat markkinoilla? WGC:stä en löytänyt, saatika RedWolfista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 07, 2006 5:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 01, 2006 11:32 am
Viestit: 99
Paikkakunta: Parkano
Kokemuksesta tiedän, että STARin M16-sarjan lippaat ei toimi ilman modausta M16A1:ssä. Ne saa kuitenkin toimimaan siten, että lyhentää hieman sitä klipua, joka pitää kuulat alhaalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 20, 2006 5:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 02, 2005 5:16 pm
Viestit: 20
Paikkakunta: Nivala
Suicide kirjoitti:
Pystyyköhän noita m16 lippaita muokata Famuun?.


Itse ostin tuon STAR:in lippaan silkasta mielenkiinnosta että sopiiko se famuun. Kyllähän se lopulta sopi kun olin tehnyt reiän tuohon lippan etuosaan niinkuin Jaakonpojan linkissä. En selannut sitä tarkemmin mutta itselläni piti lippaan päällä olevaa jousenpidikkeen koteloa lyhentää (jos nyt ymmärsitte) että se menee tarpeeksi pitkälle lipaskuiluun.

Koe onnistui sillä "mitättömällä" miinuksella ettei lipas syötä kuulia ollenkaan. :) Luultavasti tuo kuulien pidike ei siirry tarpeeksi sivuun että kuulia tulisi ulos. Noh, projekti on kuopattu aseenvaihdoksen takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 20, 2006 8:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 07, 2004 11:59 am
Viestit: 81
Paikkakunta: Tampere, Pirkkala
Siihen sopiiko starin lippaat classicin pyssyihin, itse ostin jokunen viikko sitten 10 kipaletta starin M16 lowcappeja.
Nämä toimivat omassa classicin M15 carbinessa suoraan paketista ilman silikoonausta. Lippailla olen kohta kuukauden pelannut - silikoonaamatta ilman minkäänlaatuisia syöttöhäiriöitä.
Lippaat heiluvat sivuittaissuunnassa lipaskuilussa (ei onneksi kuitenkaan läheskään niin paljon kuin mukana tullut hiku, jonka heilumista en yksinkertaisesti kestä), vaikkakin ovat muihin lippaisiin verrattuna selkeästi jäykemmät laitta aseeseen.

Ehkäpä lippaiden päiden hiominen auttaisi asiaa, vaikkei lowkapin poisottaminen pyssystä ole todellakaan mikään suuria voimia vaativa homma.

Suosittelen ehdottomasti, vaikkakin itseäni harmittaa lippaiden paino. Yhtäkään moista minttusäiliötä en ole kyllä vielä onnistunut avaamaan =).,


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2006 6:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 8:57 pm
Viestit: 121
Paikkakunta: Jalasjärvi
Tilasin juuri näitä ja tarkoitus olisi maalata ne mustiksi. Nyt vain mietityttää että millaista maalia ja lakkaa niihin pitäisi laittaa? Myös muut ohjeet maalaamiseen olisivat tervetulleita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2006 8:44 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 12:18 pm
Viestit: 242
Paikkakunta: Geneve
Täällä on jossain ketju aseen ja varusteiden maalaamisesta. Lyhyesti, värisävyltään parhaat maalit ovat Krylonin mattaspraymaaleja. Niiden löytäminen on pikkuisen hankalaa, joten joku matta rautakaupasta löytyvä spraymaali lienee helpompi vaihtoehto.

Maalattavien pintojen tulisi olla puhtaita ja rasvattomia. Ruiskuta useita ohuita kerroksia ja anna kuivua välissä, kestää paremmin ja tulee parempi pinta kuin yhdellä paksulla. Lakkaamista en ole koskaan ymmärtänyt näissä yhteyksissä, ihan liikaa vaivaa suhteessa hyötyyn. Paljon helpompaa ja halvempaa on vain ruiskauttaa vähän lisää maalia jos se meinaa kulua pois. Kestävyydessä on tuskin mainittavia eroja.

Spraypulloa pitää muistaa ruiskuttaa alassuin maalaamisen lopuksi, niin kauan että suuttimesta ei tule enää maalia vaan pelkkää kaasua. Muuten maali kuivuu suuttimeen ja tuloksena on entinen spraypullo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 28, 2007 7:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 9:28 am
Viestit: 14
Paikkakunta: Oulu
Itellä on noita m16 lippaita 7 kappaletta ja hyvin on syöttänyt. Pientä silikoonausta kyllä piti tehä ja teippiä laittaa tiivisteeksi mutta muuten ihan toimivia lippaita. Jokunen on tippunut maahan ja yksi lammikkoon, mutta kaikki toimii vielä. :) Muovisen harmaa väri ei minua oikeen houkuttanu joten maalasin lippaat mustaksi. Maalatessa kannattaa pintaa hieman hioa koska ilman hiomista maalipintaan jää aukkoja. Itse käytin mattamustaa maalia, ja viimeistelin lippaat hopealla maalilla, joten ne nyt ne näyttävät kaukaa katsottuna lähes metallisilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 2:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 10:40 am
Viestit: 2
Paikkakunta: Espoo
jonil kirjoitti:
Itse käytin mattamustaa maalia, ja viimeistelin lippaat hopealla maalilla, joten ne nyt ne näyttävät kaukaa katsottuna lähes metallisilta.


Olisko kuvia jossakin? Itsellä on noita jokunen, mutta se harmaa väri ei oikein iske ja ovat jääneet siksi käyttämättä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 4:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 9:28 am
Viestit: 14
Paikkakunta: Oulu
Äkkiä kävin nappaamassa kuvia.
http://i183.photobucket.com/albums/x310 ... lol005.jpg
Aika nopsaan otettu. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 7:17 pm
Viestit: 211
Paikkakunta: Rovaniemi
Tuloshan on itseasiassa ihan hyvä. Näyttävät mielestäni ainakin kelvollisilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 7:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 9:28 am
Viestit: 14
Paikkakunta: Oulu
Joo kiitoksia vaan :) Kyllä ne kaukaa menevät mutta lähemmällä tarkastelulla huomaa etteivät lippaat ole oikeaa metallia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 07, 2007 4:12 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 05, 2007 4:06 pm
Viestit: 8
Minulla on ollut noita Starin MP5 "real cäppejä" jtn 10 kpl ja nyt minulla on jäänyt kolmesta lippaasta jousi sinne sisälle eikä se lähde sieltä millään.

Onko kellään kokemuksia näiden lippaiden avaamisesta? Itse EVOtan siinä aivan totaalisesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2007 1:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
Tarkoitatko että jousi ei työnnä kuulia ulos, vaan jumii pohjaan?

Mikäli näin, helkkarin kova kopautus jotain kestävää objektia vasten.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2007 2:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Starin "real cap" lippaita ei pahemmin ole tehty purettavaksi. Ne on liimattu kasaan, hajoaa varmasti jos niitä yrittä aukoa sillä "raotetaan tosta vähän" tekniikalla. Ainoa varma tapa korjata tuo jousen jumittuminen joko pahoinpitelemällä lipasta, jos ei auta niin osta uusi lippaita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2007 2:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 11:58 am
Viestit: 56
Mulla oli TM M16 ja 10 kpl realcappeja, syöttivät hyvin kunhan muisti ruikkasta silikonia lippaaseen, mielestäni erittäin hyvä Hinta/laatusuhde. Ja Starin G36 lippaat, noita oli 4 kappaletta, kaksi niistä ei syöttänyt ollenkaan (Silikoonasin jne) yksi ei syöttänyt kuin kymmenen kuulaa lippaasta ja lakkasi syöttämisen. Viimeinen niistä toimi jotenkuten, melkein yhtä hyvin kuin Maruin regut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 10, 2007 2:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 6:09 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Pyhtää
Mulla noi starin real capit on pelannu moitteetta kohta vuoden. Oon silikoonannut ne parin kuukauden välein. Aseena TM g35c


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 78 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com