Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 2:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 216 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 12, 2005 8:34 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 8:25 pm
Viestit: 405
Paikkakunta: vantaa
Pending Payment tarkoittaa "maksua odotetaan" elikkä eivät vielä ole saaneet rahoja. Paypallilla rahat siirtyy kyllä pienessä ajassa mutta eri asia on koska nämä ne nostavat. Kannattaa tarkistaa tililtään että onko rahat mennyt ja kysyä weksistä ovatko he rahoja saaneet. Muistaakseni paypalilla on aluksi joku tietty raja mihin asti voi maksaa.
En nyt PayPalin sivuilta tarkkaan löytänyt mutta muistaakseni se vaati luottokortin ja elektron ei ole luottokortti, tosin koska en ole oman tilin haltija en voi tarkistaa tätä nyt.

Toimituspäiväksi muistaakseni Marui on antanut Japaniin tuon 9. päivä, ja suuren ennakkokysynnän takia sitä ei riittäisi juurikaan ulkomaan vientiin, ja WGC on Hong Kongissa.

Weksissä kuriiripalvelun käyttö on automaattista jos kyseessä on ase, tosin tässä kannattaa mainita jos jollakin tietyllä palvelulla se halutaa lähettää.

Lyhyesti: eivät ole saaneet rahojaan, lähetä sähköpostia ja tarkista paypalista oletko maksanut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 12, 2005 7:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 09, 2003 12:48 am
Viestit: 88
Paikkakunta: Rovaniemi
JF kirjoitti:
Lyhyesti: eivät ole saaneet rahojaan, lähetä sähköpostia ja tarkista paypalista oletko maksanut.


Kiitoksia tuhannesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 29, 2005 4:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 10:06 am
Viestit: 51
Paikkakunta: Polvijärvi
Paljon tulis toimituskuluja tilatessa WGC:stä Fairsoftin kautta, jos tilaajia olisi noin. 7 ja jokainen tilaisi 100-300€ edestä tavaraa, ALV, postimaksut ja tulli yhteen laskettuna?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 29, 2005 5:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Miksi et kysy suoraan Fairsoftista? :idea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 7:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Voiko Fairsoftista kysyä hintoja vaikka kimppatilausta ei olisikaan lähtemässä vähän aikaa?
En viitsisi lähettää sinne turhaan viestiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 7:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 10:25 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Turku
Kyllä ainakin itselleni on vastattu hinnoista, vaikka tilausta ei ollutkaan silloin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 09, 2005 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 12:21 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Orivesi
Koskakohan tuolta fairsoftista lähtee seuraava kimppa tilaus? Olisi mukava jotain sieltä tilata, kun saa niin halvalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 09, 2005 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Olisi varmasti fiksuinta kysyä itse Fairsoftista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 09, 2005 6:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
No seuraavaan tilaukseen saattaa mennä aikaa, koska edellinenkään ei ole tullut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 10, 2005 2:32 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Hei kaikille,

Fairsoftista:
edellinen tilaus saapui tänään Suomeen. Joten sitä voi odotella viikon sisään myös kotipostiin. Seuraava tilaus lähtee marraskuun lopussa, tarjouspyyntöjä voi lähettää jo nyt.

T: Lauri / T:mi Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 13, 2006 4:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 4:09 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Vantaa
Itse haluaisin tilat Wgc:stä fairsoftin kautta mutta kun olen alaikäinen niin pitää saada myös vanhempien suostumus.
Olen näyttänyt fairsoftin kimppatilaus osion ja keskusteluja ko. kaupasta mutta ei! Itse tiedän että on luottettavaa tilata fairsoftin kautta. Mutta miten saisin omat vanhempani vakuutuneeksi siitä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 13, 2006 4:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 18, 2005 9:27 pm
Viestit: 356
Hanki uudet vanhemmat?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 13, 2006 5:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Rokki kirjoitti:
Itse haluaisin tilat Wgc:stä fairsoftin kautta mutta kun olen alaikäinen niin pitää saada myös vanhempien suostumus.
Olen näyttänyt fairsoftin kimppatilaus osion ja keskusteluja ko. kaupasta mutta ei! Itse tiedän että on luottettavaa tilata fairsoftin kautta. Mutta miten saisin omat vanhempani vakuutuneeksi siitä?


Samahan sieltä on ostaa kuin suomalaisestakin. Kerro se.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 1:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 5:22 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: helsinki
Voisiko joku kertoa vähän kokemuksia redwolf-airsoftista tilaamisesta? Minun käsitykseni mukaan redwolfilla on varasto euroopassa joten eikö verojen pitäisi olla halvempia? Teenkö säästöä jos tilaan redwolfilta?

Kiitos :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 2:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Eikös PCB tilaa tavaransa Redwolffista?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Pcb:n tavarat tulevat Redwolfilta. Redwolfilta tilatessa ei todellakaan kannata luottaa että tavara tulee euroopan varastolta. Kannattaa ennemmin itse tiedustella sähköpostilla/yhteydenottolomakkeella onko haluamiasi tavaroita euroopan varastossa ja voivatko he lähettää sieltä. Minun tilaukseni on tullut itämailta.

Muistinkin lisätä, liittyen yhteen aikaisempaan viestiin. Visa Elektron on luottokortti, se kelpaa Paypaliin ja Redwolfille. Redwolfilla kesti jonkun aikaa ennen kuin tilauksen tieto muuttui maksetuksi. Eli älkää sitten ihmetelkö tai uudestaan maksako. Lisäksi korttini on Sampo-pankista. Ainakin eräiden muiden ei-airsoft-nettimaksujen kanssa ei ole tahtonut muiden pankkien elektronit toimia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Elektronista riippuu ihan minkä pankin elektron, esim. oma Osuuspankin kortti ei toimi luottokorttina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Nyt tulee hieman mutua, mutta luullakseni op:n electron on muutettavissa nettimaksamista varten, ainakin semmoista op:n asetussivulla luki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 7:18 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Voi hyvin olla, en ole selvitellyt sen kummemmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 8:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 3:04 pm
Viestit: 12
Op:n electroniin saa ainakin Verified by Visa -palvelun kytkettyä. Mikäli kauppa on mukana Verified by Visa -järjestelmässä, voi tällaisella electronilla maksaa. (Valitettavan harva on.)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 8:17 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 10, 2006 11:42 am
Viestit: 6
Onkos kukaan tilaillut uncompany.com paikasta mitään ?
Tarkkuuspippua lähinnä tuolta kattelin kun ei muualta ole löytynyt.

Budjetti tuskin kaatuu jos osa ei tulekkaan. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 12:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Antti` kirjoitti:
Onkos kukaan tilaillut uncompany.com paikasta mitään ?
Tarkkuuspippua lähinnä tuolta kattelin kun ei muualta ole löytynyt.


Millaista piippua olet tarvitsemassa? Ainakin http://www.wgcshop.com osoitteesta löytyy kyllä lähes kaikkea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 12:11 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 07, 2003 2:50 pm
Viestit: 47
Olen ollut siinä luulossa, että WGC on se softaajan mekka, jossa on parhaat valikoimat ja tuotteet on aikaisin siellä. Nyt kuitenkin kun olen vähän vertaillut RedWolffia ja Weksiä, niin RedWolffilla näyttäisi olevan paljon tuotteita mitä Weksissä ei ole. CA:n pyssyt loistavat WGC:ssä poissaolollaan, joitakin ei ole ollenkaan siellä kun taas RedWolfissa on (esim. SAR Taktik Rifleä en löytänyt WGC:n listalta). Maruin Glock 17 oli paljon aiemmin saatavilla Redwolfissa, viritysosissa näyttäisi olevan vähän sama linjaus, olen löytänyt itselle ihan uusia viripalikoita nyt kun olen edes vähän selaillut RedWolfin tuotteita.

Tästä päästään itse kysymykseen/ehdotukseen. Itse näen ulkomailta tilaamisen mielekkäänä vain sellaisten tuotteiden kohdalla, mitä ei löydy suomen kamaralta. Onko siis mikään kimppatilauksia järjestävä porukka harkinnut kimppojen tekemistä muihinkin kauppoihin kun Weksiin? Toki kun rutiinit on saatu toimiviksi ja homma pelaa, on uusien kuvioiden tekeminen aina hankalaa, mutta tässä saattaisi olla jopa markkinarakoa. WGC:n tilauksia tuntuu kuitenkin useampi taho järjestävän. Niistähän joku voisi vaikka testimielessä pistää jonkun tilauksen toiseen kauppaan, näkisi miten porukka ottaisi sen vastaan. Eikai se olisi mahdottomuus tehdä tulevaisuudessa vaikka niin, että joka toinen tilaus lähtee toiseen kauppaan, ja joka toinen toiseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 12:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Tosiaan, itsekkin kun silmäilen niin Redwolf näyttäisi "uudistavan" tuotevalikoimaansa kokoajan, melkein päivittäinhän jotain uutta ilmestyy etusivulle.
Yksinkertaisimmat erontekijät näillä liikeillähän ovat kuitenkin ne, kummasta sattuu olemaan tarvittavat tuotteet saatavilla (Aina jotain on 'out of stock') ja se minkä valmistajan tuotteita eri kaupoista saa. Tarkoitan siis sitä, että esim. WGC:hän ei myy ollenkaan Phantomin tai Madbullin tuotteita, kun taas Redwolf ei käsittääkseni myy ollenkaan VFC:n tuotteita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 1:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 10:46 pm
Viestit: 187
Paikkakunta: Paha Paikka
Kyllä Red Wolf Airsoft myy VFC:n tuotteita, mutta ei niin suuressa määrin kuin WGC. Kokeilin hakukonetta molemmissa ja WGC löysi paljon enemmän VFC:n tuotteita kuin RWA. Tosin, WGC mainostaa myös etusivullaan että on VFC:n virallinen jälleenmyyjä, joka saattaa vaikuttaa muiden kauppojen myyntihintoihin ja tätä myötä tuotteiden vähyyteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2006 7:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Edelleenkin PCB-Airsoft myy Redwolfin tuotteita. Sitten siitä OP:n Electronista, josta puhuin aikaisemmin. En saanut liitettyä mitenkään PayPaliin, avasin Sampoon uuden tilin ja sen kortilla toimi kuin junan vessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 03, 2006 10:03 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 01, 2006 10:19 pm
Viestit: 44
Jos nyt tilaan tuolta tokyo-modelista tollaset n.80e liivit ne painaa jotai puoltoista kiloa, nii miten paljon se lopulline hinta sitten on? ku en noista veroista sun muu tullimaksuista ymmärrä yhtään mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 03, 2006 8:58 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Firmalta iteltään saat tietää, mitä he pyytävät. Tulli kertoo mitä tulli haluaa. Tullineuvonta Puh. 020 690 600 (ma-pe klo 8.00-16.15)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 05, 2007 4:39 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Ajattelin tilata gunner airsoftista tavaraa, kun siellä on joitakin mielenkiintoisia tuotteita halvalla. Arniesista olen lukenut että on melko luotettava kauppa, mutta s-posteihin vastaaminen voi takkuilla. Kysyisin sitten että onko kellään kokemusta suomeen tilaamisesta. Mietityttää tuo postitus, kun siellä on speedpost ja airmail, eli mitä ne vastaavat suomessa ja tuleeko paketti sitten kotiovelle, vaiko pitääkö hakea postista, kun yleensä tavaraa tunnutaan tilaavan kuriiriyhtiöillä. Mitenkäs sitten tuo veron/tullin maksu onnistuu perus postilla vai pitääkö sitä maksaa tai älytäänkö sitä periä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 05, 2007 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Tyyppi on kiireinen nykyisin joten voi mennä jonkun verran aikaa ennen kuin saat vastauksen. Vähän kuin PCB:ltä tilaisi :D Itse käytin Airmailia, tullipostista hain paketin ja tullia maksetaan tottakai. Voit myös valtuuttaa Postin hoitamaan tulliselvitykset (+20€ tullikulujen päälle) jolloin saat paketin lähipostiisi. Maksutapana on muuten ainoastaan PayPal.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 05, 2007 6:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Muuten paljonko tuli postimaksua ja mitä tilasit? Entä kauanko paketin tuleminen kesti tilaamisen jälkeen?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 07, 2007 4:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Cyman Cm028:n (iso ase), postikulut noin 40 - 50 dollaria toimitustavasta riippuen, taisi mennä noin viikko aikaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2007 6:17 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Uncompany! Saata*a!

Mä lähetin kyselyn ja ne vahvistaa mun tilauksen 02.02 ja sanovat itemin olevan in stock.
Lähetän Paypalin samantein 02.02.
Ilmoittavat, että rahat saatu ja kertovat pian lähetysnumeron.
Päiviä menee ja mä laitan kyselyn lähetysnumerosta 07.02.

Wii goot jool oldeel
Solly siil, thii aitiim iis noot in stok, tulee 08.02.

Mä siihen, että mitä vi**ua, mikä stanan tilaus, se on tehty jo 02.02.!

Laitoin äsken tulikiven katkuisen meilin, että osa ilman postikuluja mulle, kun tulee in stock tai sitten rahat takaisin mun Paypal tilille heti.

Ei prkl! Eka kertaa tulee tällainen vastoinkäyminen ja sekin heti silloin kun kokeilee uutta firmaa minulle.
Mä pysyn hyväksi havaitussa Den Trinityssä. Siellä sentään arvostavat ja lähettävät ainakin mulle kaikki pikkukilkkeet paaljon halvemmalla, kuin listahinta postikulut.

Pysykää kaukana Uncompanysta.

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2007 8:10 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Uncompany on myös kerran kerännyt vissiin arniesin laudalta tai jostain sähköpostiosoitetta suoramarkkinointiin. Kertakin spämmiä riittää mulle..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2007 10:40 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
6 päivää myöhässä. Voi hitsi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2007 10:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Roska kirjoitti:
6 päivää myöhässä. Voi hitsi.


Hei,

Nyt ei ole kysymys myöhässä olevasta tavarasta, vaan siitä, että ne ensin vahvistaa mun tilauksen ja sitten kun kyselen lähetysseurantakoodia, ne ilmoittaa tavaran olevan out of stock. Olen jo maksanutkin tavaran jne jne.

Lue viestini tarkemmin, ole hyvä.

-H-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2007 1:05 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
UNCompanystä en osaa mitään sinänsä sanoa, mutta yleensä tollasta toimintaa näkyy honkkarilaisilla vain tukkukaupan kohdalla, jossa kyllä otetaan rahat, vaikka hyvin tiedetään, ettei tuotetta ole tai tule lähiaikoina. Esimerkiksi Weksin ja Redwolfin kanssa tollanen tapahtuisi vain, jos oikeasti on käynyt virhe, ja esim. varastonhallintaohjelmassa tuote näkyi maksutietojen lähetyshetkellä, mutta pakatessa sitten kävikin hassusti. Kieli asettaa esteen, eli kun ilman kirjoitusvirheitä ei selvitä edes perusasioista, ei honkkarilaisilla varmaan ole rohkeutta yrittää selittää virhettä. Siitä sitten johtuu tyly viesti.

Eli homman takana saattaa olla ihan oikea syy. Otetaan kummiskin huomioon, että tilauksia tehdään varmaan aivan saatanasti enemmän kuin maksuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 09, 2007 2:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 09, 2005 1:31 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Helsinki
Olen nyt tilannut tavaraa, ja postin seurannassa lukee suraavaa:
Lainaa:
09.02.2007, klo 14:52 Toimitettu tulliin 00100 HELSINKI 10/PÄÄPOSTI

Voinko jotenkin käydä hakemassa paketin (ja mistä) ja pitääkö ottaa mitään tärkeitä lappuja mukaan vai pitääkö odottaa että minulle lähetetään joku lappu? Ei meinaan huvittaisi odottaa viikonloppua, jos paketin voikin jo saada. Nopeata vastausta arvostetaan kun keskustan tulli menee viideltä kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 09, 2007 2:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 3:48 pm
Viestit: 39
Customizer kirjoitti:
Olen nyt tilannut tavaraa, ja postin seurannassa lukee suraavaa:
Lainaa:
09.02.2007, klo 14:52 Toimitettu tulliin 00100 HELSINKI 10/PÄÄPOSTI

Voinko jotenkin käydä hakemassa paketin (ja mistä) ja pitääkö ottaa mitään tärkeitä lappuja mukaan vai pitääkö odottaa että minulle lähetetään joku lappu? Ei meinaan huvittaisi odottaa viikonloppua, jos paketin voikin jo saada. Nopeata vastausta arvostetaan kun keskustan tulli menee viideltä kiinni.


Kaikki ostoksiin liittyvä messiin ja toivomaan parasta :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 09, 2007 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Toi uncompany stinkkaa ihan vitusti. AIkanaan eivät laittaneet kaikkia kamoja mulle edes mitä oli maksettu. Sitten kyselin perään että missä tämä ja tämä on. Vastaus oli mallia Dear sir, me luulemme että ette ole koskaan edes näitä tilannut tai maksanut. Voitteko vahvistaa jotenkin asian?. Jumalavita kun se luki siinä niiltä tulleesta tilausvahvistuksessa/laskussa! Pakkauslilstasta taas puuttui. Hiton (rumiasanoja sekä alentavia loukkauksia), eivät osaa vissiin lukea omia tekstejään.

AIkani painin ja sitten sanoin että vitun (tähön aikas rumia ilmiasuja useita peräkkäin) pitäkää kamat, en tilaa teiltä enää ikinä (ja tähän myös rumia sanoja, sekä ilmaisuja) mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 6:40 am 
Poissa

Liittynyt: To Marras 02, 2006 3:26 pm
Viestit: 58
Tietääkö kukaan jos tilaa Suomeen http://www.redwolfairsoft.com
RedWofairoftista, niin tuleeko paketit Hong Kongonisata vai jostakin Euroopasta, kun huomasin, että heillä on kaksi toimistoa. Toinen Hong Kongissa ja toinen Englannissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2007 6:49 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 11:46 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Jyväskylä
Englannissa on vain varasto, ilmeisesti tukkukauppaa varten. Kauppa tehdään Honkkariin ja samoin laskutus, eli ALVit ja verot joutuu makselemaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 216 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com