Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:24 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 8:13 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Puku päälle ja seisotte asennossa siellä tiskin takana kun liikkeessä ei ole asiakkaita. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 1:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Sitä huumorianne ei kaikki välttämättä ymmärrä valitettavasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 1:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 1:03 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Leksas kirjoitti:
Sitä huumorianne ei kaikki välttämättä ymmärrä valitettavasti.


Ei ymmärräkkään, sen takia jos tuollaista huumoria sanoo se pitää tehdä niin että asiakas ei tunne itseään loukatun. Se tuossa aiemmassa kirjoituksessa oli pointtina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 10:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Asiakaspalvelu on vaikea asia, eikä se luonnistu läheskään kaikilta ihmisiltä. Varsinkin asiantunteva myyjä antaa helposti itsestään ylimielisen vaikutelman. Ja aina tulisi pitää yllä ainakin jonkinlainen taso, eli oli sitten kuinka väsynyt tai vittuuntunut tahansa, aina pitää uutta asiakasta palvella ainakin minimistandardien mukaan! Huumorin kanssa pitää olla varovainen, se voi toki parantaa palvelutapahtumaa, mutta helposti myös huonontaa sitä suurestikkin.

Hinnoista valittamiseen, kaupan vaihtamiseen yms. kannattaisi suhtautua palautteen kantilta. Valittaminen suoraan ostotilanteessa ei yleensä ole henkilökohtaista. Tällöin siitä ei myöskään kannata pahastua. Mutta palaute täytyy myös "rekisteröidä" vaikka se ei tuntuisi kovinkaan järkevältä. Jos unohdat asian ja seuraavalla kerralla asiakas kokee palvelun yhtä huonona, olet todella pulassa.

Ja ehkäpä jossain liikkeissä on "varaa" menettää yksi tai kaksi asiakasta, mutta jos siitä tehdään osa liiketoimintamallia, asiakkaat loppuvat jossain vaiheessa kesken. Negatiivinen palaute kulkee asiakaskunnassa kuin kulovalkea. Ja aina löytyy joku ihminen, joka huutaa seen "kirkon portailla kovaan ääneen".

My two cents.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 4:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
No niin.

toinenkin Paketti saapui nopeasti. Hyvää palvelua minä ainakin saan nemestä tilaamalla. Tietysti liikkeessä käynti on eriasia. Ikinä en ole liikkeeseen päässyt vielä. :cry:

[Muokkaus] Poistettu turha lainaus -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2005 7:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Kerran olen siellä käynyt ja sain hyvää palvelua. Neuvoivatkin ilmeisesti mielellään, mutta yleisesti myyjät vaikuttivat tylsistyneiltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 06, 2006 9:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 9:01 pm
Viestit: 35
Paikkakunta: Tampere
Mun kaverilla oli sama et se myyjä jäi vaan palveleen jotain 3 aikuista ja se sai odottaa ja sit ku myyjä tuli niin se kaveri oli unohtanu mitä sen piti ostaa :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 07, 2006 1:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Micco kirjoitti:
Mun kaverilla oli sama et se myyjä jäi vaan palveleen jotain 3 aikuista ja se sai odottaa ja sit ku myyjä tuli niin se kaveri oli unohtanu mitä sen piti ostaa :lol:


Ihan totta, kannattaa jättää nämä "kuulin kaverilta" jutut omaan arvoonsa, vaikka tottahan tuo varmaan onkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 07, 2006 2:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Toisaalta, onko se myyjän vika jos asiakas unohtaa mitä oli hakemassa? :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 10, 2006 9:29 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 08, 2003 2:57 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: Mikkeli
Pitää tässä vähän puolustaa myyjiä. Se on todella hankalaa alkaa arvioimaan sisään kävelevää asiakasta esim. ulkonäön perusteella. Kenelläkään asiakkaalla ei ole kaulassaan kylttiä, jossa lukee "olen huumorintajuinen, juttele minulle" tai "en tullut ostamaan mitään, kunhan katselen". Myyjät kun eivät tiedä millaisia asiakkaat ovat, luultavasti kaikki erilaisia kuitenkin. Kaikille on vaikeaa olla aina mieliksi.

Itse näen parhaaksi tuon, kun myyjät kysyvät heti asiakkaan sisään tullessa mitä tämä haluaisi, tai viimeistään silloin kun jonossa olevat asiakkaat ovat hoidettu. Tähän voi vastata esim. "Kunhan toistaiseksi katselen, kiitos vain." Näin saa sen "kyyläävän katseen" pois selästään(tämä on muuten todella todella ärsyttävää eräissä kaupoissa, mutta itse kukin varmasti haluaa varmistaa, ettei asiakkaat varasta mitään) Kysyttäessä luultavasti saa apua.

OT: Äsken linja-autoasemalla eräs humalainen mukavan näköinen mies tuli yhtäkkiä kertomaan minulle, kuinka hän oli ollut 26 vuotta junassa konduktöörinä. Hän kertoi, että kaksi tärkeintä sanaa työssä olivat "Kiitos" ja "Anteeksi". Samaa pätee varmasti kaikissa ammateissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 15, 2006 8:18 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 11:41 am
Viestit: 7
Paikkakunta: Pieksämäki
En ole Nemesiksen myymälöissä käynyt, mutta netistä on tullut tilattua ja nytkin on tilaus vetämässä ja sitä on odotettu jo neljä (4) viikkoa, ja alkaa perkele käsivällisyys loppua!
Aina kun sieltä paskasta on jotain tilannut niin odottaa on saanut yli kolme viikkoa.
Nyt loppu! Tuon tilauksen sentään lunastan mutta enää en sieltä mitään tilaa kun PCB:stäkin saa halvemmalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 22, 2006 8:11 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Kyllä tuossa eilen kun kävin aseen hakemassa niin hyvää palvelua sain. Sellainen normaali perusrento myyjä oli. Ymmärsi mitä haen, ja kaikki sujui niin perinteisesti kuin ostaminen vain voi mennä.

Sain jopa kaupanpäälliseksi johdonpätkän jolla voin ladata large-laturilla miniakkuni. :) (Tai sitten myyjä unohti vain veloittaa siitä.)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 17, 2006 1:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
Omat kokemukseni Nemesiksestä ovat pääosin negatiivisia, joskin vain postimyynnin osalta. Pari vuotta sitten saimme kaverin kanssa mainiota palvelua kun fyysisesti kävimme paikan päällä.

Postimyynnin suhteen negatiivisia kokemuksia on monia:

- Ensimmäinen tilaus, asepaketti sun muuta, meni oikein mainiosti, tavarat tulivat kahdessa viikossa perille (yksi osa piti tampereelta tilata), vielä jälkipostissa sain veloituksetta aselaukun.
- Toinen tilaus oli fiasko, tilasin lippaita joita oli varastossa. Kun ei kahden viikon päästä alkanut kuulumaan, soittelin perään, lupasivat parin päivän sisällä liikkeelle. Soitin uudelleen viikon päästä perään, nyt sanoivat että oli loppu ja että ensi viikolla tulee lisää. Kahden viikon päästä tuosta soitin uudelleen, eikä vieläkään ollut lähtenyt, joten peruin koko tilauksen.
- Kolmas ja neljäs olivat fiaskoja, parin viikon odottelun jälkeen (varastossa olevien perustarvikkeiden tilauksessa) peruutin tilauksen. Neljännessä tilauksessa tavarat tulivat perille asti, sinänsä kiva, mutta ensinnäkin kolmen viikon toimitusajalla (tarvikkeita varastossa), sitä paitsi kyseisen tilauksenkin olin aikoja sitten puhelimitse peruuttanut.
- Viides tilaus kaverin kanssa, varmistettiin vielä tilausta tehtäessä että kaikkea on varastossa, kuulemma oli, viikonloppuun mennessä olisi pitänyt ase ja oheiskamat olla perillä asti. Nyt vajaan kahden viikon jälkeen kyrsii jo hieman, tänään soitteli kaveri tilauksen perään ja sanottiin että olikin pyssy päässyt loppumaan.

Lienee turha sanoa, etten Nemesiksestä mitään enää tule tilaamaan, vaikka sama tavara muualta vähän enemmän kustantaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 11:18 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 5:06 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Nurmo
En tiedä kuuluuko viestini tähän ketjuun mutta tilasin viimeviikolla perjantaina uuden aseen Nemesiksestä ja haluaisin tietää minkä aikaa muut ovat joutuneet odottelemaan tilaamiaan aseita? Halu pelaamaan on kova.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 11:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 1:03 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Gubbe kirjoitti:
En tiedä kuuluuko viestini tähän ketjuun mutta tilasin viimeviikolla perjantaina uuden aseen Nemesiksestä ja haluaisin tietää minkä aikaa muut ovat joutuneet odottelemaan tilaamiaan aseita? Halu pelaamaan on kova.


Riippuu tuotteesta.

Toimitusaikamme on 4-31pv (lainaus sivuiltamme)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 12:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Tätä ei ehkä lasketa "huonoksi palveluksi", mutta nakersi silti. Kävin ostamassa ensimmäisen ikioman tuliterän CA:n sähkön. Viikkojen, kuukausien pohdiskelujen jälkeen sain lopulta ostopäätöksen tehtyä, ja pian olinkin jo matkalla kotiin uuden aseen onnellisena omistajana.
Mutta eikös heti tasan viikon päästä aseen ostosta hommatussa Softaajassa olekin tarjous: Sähköaseen ostajalle sopiva kantolaukku kaupan päälle!
Eihän se kenenkään syy ole, mutta kaivertaa se vieläkin. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 2:39 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Samasta syystä on varusteleksta jääny pari alennusta antamatta - olen yrittänyt pitää hajurakoa siihen, kun useampi on juuri tilannut tuotetta täydellä hinnalla, ja kun pari hajurakoa on tullut, on se alentelu jäänyt siihen.. Että semmoinenkin puoli siinä voi olla ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 26, 2006 2:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 04, 2005 8:18 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Mäntyharju
Huonoa kokemustahan sitä on Nemesiksestä... No itse kaupassa käynti meni vaan huonon tuurin piikkiin, hiukan ärsytti kun ajoi 200km ja huomaa että liike onkin suljettu jostain syystä etuajassa (varmaa inventaario tjs.).

No postimyynti/korjaus onkin eri asia. Jokunen vuosi sitten kaveri lähetti kaasupistoolin lippaan korjattavaksi, no ei siinä mitään, tuli aika nopeesti takas. Ja totta kai se vuoti edelleen. No lähetti uudelleen, lupasivat uuden lippaan mutta sama tuli takaisin. Silloin kaverini luovutti.

Postimyynnistä taasen, 2 kk sitten tehtiin tilaus, jossa oli mm. ase, eipä ole mitään kuulunut ja aseitakaan ei näytä olevan enää varastossa. Muitakin esimerkkejä löytyy, en jaksa alkaa raapustamaan. Samanlaista kohellusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 26, 2006 2:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
Jep, Kävin kerran kysymyssä kiikaritähtäintä, pitkä nuori äijä vilkas lasiin ja sano että ei ole. Sanoin että tuotteessa oli valo päällä ennen kuin lähdin. No, piti sitten lähteä pettyneenä kotiin takaisin. Kun kotona katoin, huomasin että tuote oli vihreällä varmaan kuukauden. Olen 80% varma että niitä tähtäimiä oli siellä, mutta eivät vain jaksaneet katsoa. Nemesistä on syytetty surkeaksi
monestikin täällä Espoossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 27, 2006 6:37 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 11:54 am
Viestit: 241
Hmm, vai huijasi myyjä sinua... Ei millään pahalla, mutta ehkä kannattaa jättää näm suuret salaliitot miettimättä :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 27, 2006 7:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Tuotevalojen toimivuudessahan on ollut jotain ongelmaa. Tämäkin selviäisi yksinkertaisesti soittamalla liikkeeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2006 5:06 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:10 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Kerava
Toi postimyynti on kyllä niin perseestä kuin vain voi olla, tai no ei nyt ehkä ihan. Kun kävin ostamassa CA MP5 A3, mini-akut olivat loppuneet, joten ei auttanut muuta kuin tilata kyseinen palikka nemesiksen postimyynnistä, kyseisiä akkuja oli enemmän kuin pari kappaletta, mutta eivät tulleet pariin viikkoon, vaikka asutaan 35km päässä Helsingistä. Lumilautani, joka tilattiin ULKOMAILTA, tuli nopeammin kuin Helsingistä tuleva akku.

Sitten liikkeistä on joka vitun tavara loppunut, luulisi, että airsoftiin erikoistuneessa liikkeessä olisi edes lippaanlataajia tai edes mini-akkuja, mutta ei. Vittu kaikenmaailman Hi-Tech Custom aseita löytyy, mutta ei tavaroita millä ase toimii tai mitä ilman aseen lipasta ei voi täyttää, ellei satu olemaan hicappia. Ettekö te jumalauta osaa tilata niitä kamoja sen verran, että niitä kanssa olisi sielä varastossa enemmänkin kuin se pari kappaletta. Voisi jo sanoa, että te aliarvioitte ihmisiä siellä Nemesiksessä.

Huipuksi, tavaroita joutuu helvetti vie ettiä ja tilata ympäri maailmaa. Voisi olla hiukan monipuolisemmat ja isommat varastot teillä.
Ja nyt näin esimerkkinä: Strike Systemsin SWAT-liivi maksaa Nemesiksessä 95€, arvatkaapahan ihan huviksenne paljon se maksaa Honkkarissa? 59€.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2006 5:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Heinävaasi kirjoitti:
Ja nyt näin esimerkkinä: Strike Systemsin SWAT-liivi maksaa Nemesiksessä 95€, arvatkaapahan ihan huviksenne paljon se maksaa Honkkarissa? 59€.


Onko tämä 59€ honkkarikaupan ikkunassa oleva hintalappu, vai sieltä suomeen tuotetun tavaran hintalappu? Kannattaa myös pohtia sitä millä kauppias elää, kuitenkaan ne työntekijät eivät ole ilmaisia, kuten ei myöskään liikehuoneistot. Jos jossain on halvempaa kuin kaupassa n, niin tilatkaa ihmeessä sieltä, niin minä ainakin teen. Ellei sitten tilaamisen vaiva ole suurempi mitä tavaroiden hinnanero.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2006 6:56 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 06, 2005 6:51 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Orivesi
Cammer, Cammer, ettei olisi se nakkipipo liikaa rutistanut aivojasi.

Honkkarikauppa=Hong Kong Tavaratalo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2006 7:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Ei ei, ei se nakkipipo, mutta se lämpö ;)

No nyt tuossa on kyllä osaltaan järkeä. Hong-Kong tavarataloilla on kyllä aika hyvänä valttina se että voi ostaa isoja määriä tavaraa sisään (esim kuulia) ja näin saada hinta painettua alas. Varastotilaa todennäköisesti kun sen kokoluokan puljulla jo on _paljon_


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2006 8:44 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Hong Kong -tavaratalosta ja vastaavista lafkoista vielä sen verran, että on helpompaa hankkia iso erä jotain kamaa ja myydä se sitten halvalla pois, kuin pitää tasaisesti hyvää valikoimaa kaikenlaista rojua. Pienemmällä valikoimalla ovat hankinta- ja ylläpitokustannukset pienemmät ja porukka tulee heti ostamaan yhtä tavaraa vielä kun halvalla saa, eikä mieti kuukausia, että mitä sitä ostaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 19, 2006 5:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Jos minulta kysytään, niin Nemesiksessä on hyvä palvelu. Ikinä ei ole vieailuni kestäneet kolmea minuuttia enempää, paitsi silloin kun olen jäänyt pyssyjä ihailemaan. Itse asiassa, ainoa asia joka nostaa omassa päässäni Nemesiksen Pro-hobbyn ylitse, on palvelu. Tämä voi johtua monesta asiasta, mutta tätä mieltä minä olen.

Ihmetyttää vain hieman tämä Nemesiksen dissaaminen, vaikka itsellä on hyviä kokemuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 24, 2006 8:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:10 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Kerava
niin VAIKKA itsellä on hyviä kokemuksia. Ei mullakaan mitään muuta valittamista olisi, jos ne edes voisivat pitää niitä lippaanlataajia ja akkuja siellä perkele.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 24, 2006 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Siis aluksikin maksaa aivan pirusti pitää huoneistoa keskellä Helsinkiä tahi Tamperetta. Samoin työntekijöitä on aika liuta.

Honkongissa, (kauppa) missä myydään muutakin kuin airsoft-kamaa, ne voivat ottaa kaikesta vähän voittoa, kun taas nemesiksessä täytyy ottaa niistä vähistä enemmän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 24, 2006 9:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Helsingin liike sijaitsee vielä metroasemalla. Jos siitä ei revitä törkeätä vuokraa niin ei sitten mistään. Tästä syystä muunmuassa korjauspalvelu ja verkkokauppavarastokin sijaitsevat muualla. Jos kaikki sijaitsisivat Helsingin liikkeen yhteydessä, se olisi joko konkurssissa tai siirtynyt muualle huonompien liikenenyhteyksien päähän missä on kohtuuvuokrat.

Itselläni ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Nemesiksen Helsingin toimipisteestä. Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja kyllähän sitä aina mielellään niitä aseitakin tuijottelee ostosten lomassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 27, 2006 10:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 3:13 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Espoo
Ne jotka sanoo, että nemesiksen palvelu on huonoa eivät oo ilmeisesti käyny prohobbyssä. Nemesiksessä olen aina saanut hyvää palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 29, 2006 7:48 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 28, 2006 6:08 pm
Viestit: 95
Paikkakunta: Helsinki
Mitä tarkoitat? Itse olen saanut joka kerta hyvää palvelua kun olen käynyt proossa. Ei mitään valittelemista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 29, 2006 9:18 am 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 16, 2003 8:09 am
Viestit: 102
Paikkakunta: Nurmijärvi
Muutaman kerran olen viime vuosina Nemesiksessä käynyt paikan päällä, ennen hieman useammin ja aina on palvelu ollut mainiota. Oli siellä tiskin takana sitten kuka hyvänsä, siellä on kuunneltu ja neuvottu parhaan mukaan.

Tutuilta on myös samankaltaisia kokemuksia, eli eipä löydy valittamista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 3:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Paskat on yksi nemesiksen myyjä mullekkin nakellut.

Tilanne oli tämä minä, kaverini ja sen pikkuveli olimme nemesiksessa. 9v pikkuveli huutaa. B kato rautakuulia. Myyjä hyppää tiskiä vasten ja huutaa EI ne ole mitään vitun rautakuulia vaan karbonnaattipäällysteisiä muovikuulia. Sitten siitä ihmeissään lähettiin pois. Kyseinen myyjä sai myöhemmin potkut.

Prohobby on liikkeenä mukavampi kuin Nemesis niinkauan kun ei kysy mitään starin tai magin lippaista. Myyjät eivät osaa hommiaan,tietävät vai RC autoista joka on varmaan Hobbyn tuotoista pienempi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 4:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 4:39 pm
Viestit: 248
Paikkakunta: haukipudas
Ässä kirjoitti:
EI ne ole mitään vitun rautakuulia vaan karbonnaattipäällysteisiä muovikuulia.



Tuon olisi voinut kyllä ko. myyjä sanonut hienommin, vaikka esitellyt, että ne ovat karbonaatti päälyisiä kuulia, ja voivat näyttää hiukän metallisilta. Noin olisin ainakin itse sanonut. Olipa taas hieman OT, mutta ihan oikein myyjälle kävi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 5:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Ässä kirjoitti:
Myyjät eivät osaa hommiaan,tietävät vai RC autoista joka on varmaan Hobbyn tuotoista pienempi.


RC-tavarat ovat kylläkin hyvin suuri osa Pro Hobbyn tuotoista ja sillä perusteella myyjätkin sinne valitaan. Airsoft on loppujen lopuksi hyvin pieni osa Pro Hobbyn tuotoista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 8:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 13, 2004 9:50 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Kuopio
Aijai, mitenkäs tästä ketjusta saa noin huonon kuvan Nemestä.. ?

En tiedä teistä muista, mutta tossa tuli loppukesästä käytyä Tampereen Nemessä ja oli hiton hyvä/hauska reissu.

Kerronpa lyhyen tarinan siitä. :)
Kauniina heinäkuun päivänä astuin sisään liikkeeseen.. no aikani siellä katselin ja kuuntelin samalla myyjän ja erään asiakkaan keskustelua.. heittivät niin hauskaa juttua, että oli lähellä etten revenny siihen paikkaan.. :lol:
No sitten tuli sinne isä + poika.. Ja tietenkin ulkomaalaisia.
Halusivat ostaa airsoftpyssyn. No ei siinnä mitään.. Myyjä selvitti erittäin hyvällä englannilla ilman mitään kiirettä (no rush, kuten herra x selvitti pojalle), että miten mikäkin ase toimii ja kun he lopulta päätyivät vemppuun niin myyjä näytti kädestä pitäen miten ase toimii ja mitä sillä saat tehdä ja mitä ei.
Itseäni palveltiin hyvin ja muutaman euron alennuskin taisi tulla, että käynti oli pirun positiivinen kokemus.. kesän kohokohtia.

Kiitos Nemesis-airsoft Tampere.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2006 6:20 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 30, 2006 6:30 am
Viestit: 332
Paikkakunta: Tampere
No eipä ole negatiivistä sanottavaa Tampereen Nemesiksen palvelusta, mutta nettikaupasta on.

Tilasin siis netistä tarkkuuspiipun, akunpurkajan, ja jotain muuta en muista mitä. No kumminkin, odottelin siinä sitten kaksi viikkoa ja rupesin ihmettelemään, kun ei mitään kuulu (tiedän kyllä toimitusajan) soitinpa sitten sinne varastolle ja kysyin, että missä päin maailmaa tilaukseni etenee, ja sieltä kerrottiin, että täällä se on paketti valmiina. Ja sitten sieltä kysyttiin haluanko, että se lähetetään? No tottakai halusin kun olin sen tilannut...
Luulisi sen verran olevan älliä aikuisilla ihmisillä päässä, että osaavat toimittaa tilauksen ilman, että heitä täytyy siihen patistaa. Kyllähän se paketti sitten tuli ja kaikki oli kunnossa, mutta ihmettelenpä vaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2006 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 5:47 pm
Viestit: 6
Sen yhden kerran, kun olen Nemessä käynyt(Tampereella), niin sain ihan hyvää palvelua. Sain kokeilla aseita käteen ja testata mm: liivejä päälle. Liivithän sieltä loppujenlopuksi tuli ostettua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2006 2:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 02, 2006 7:11 pm
Viestit: 72
Joo, Tampereen Nemesiksessä on oikein hyvä palvelu. Helsinkin Nemesiksessä en sitten ole käynytkään, joten siitä en voi sanoa mitään. Verkkokaupan postitus oli kyllä hidasta, sellaiset kolme ja puoli viikkoa siinä meni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 17, 2006 5:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 01, 2006 11:32 am
Viestit: 99
Paikkakunta: Parkano
Kerran olen käynyt tampereen nemessä ja toista kertaa en käy. En voi sanoa, että asiakaspalvelu olisi ollut huonoa koska sitä ei ollut lainkaan. Myyjä juttelee siinä jollekkin kaverilleen (100% varmasti ei ollut mikään keskiverto asiakas) eikä ole näkevinäänkään, että saavun paikalla. Sitten kun kysyin, että onko teillä minkälaisia aselaukkuja, niin vastaus oli nopea "on" ja keskustelu kaverin kanssa jatkuu. Sitten kyselin vielä muuta ja myyjä ei edelleenkään huomioinut asiakastaan paskaakaan. Lähdin sitten menemään ja toista kertaa en mene.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 17, 2006 5:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Fumba kirjoitti:
Joo, Tampereen Nemesiksessä on oikein hyvä palvelu. Helsinkin Nemesiksessä en sitten ole käynytkään, joten siitä en voi sanoa mitään. Verkkokaupan postitus oli kyllä hidasta, sellaiset kolme ja puoli viikkoa siinä meni.


Minulle tuli 4 päivässä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com