Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:20 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 193 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Muut harrastukset
ViestiLähetetty: Ti Marras 04, 2003 9:32 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Mitä kaikkea mahtaa softausväki harrastaa. Jalkapalloa, koripalloa, jääkiekkoa, kenties keilausta? Itse pelaan jalkapalloa aktiivisesti.

Kerro, siis mitä muuta harrastat, tai pelailet, kuin airsoftausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 8:50 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Enpä juuri muuta. Pyöräilyä silloin tällöin ehkä. Joukkuepelit ovat liian jämähtäneitä minulle ja extreme-lajit tylsiä. Keilaus olisi ihan kivaa, mutta kun softaukseenkin minulla menee noin ~1300€ vuodessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 16, 2003 4:24 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Helsinki
Kesäisin airsoftin lisäksi kalastelua ja tennistä. Talvella taas lumilautailua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 2:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 24, 2003 3:47 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Klaukkala
Vuosi jääkiekkoa, kyllästyin. Vuosi sählyä, eip jaksanu kiinnostaa.
Sitten löysin tosirakkauteni Air Softauksen. Sitä nyt ollaan viimeiset 1,5 vuotta harrastettu. Eli Air Softaus: lajien laji.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 5:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 4:59 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Helsinki
Jääkiekkoa jo 7 vuotta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2003 8:35 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Mitä sitä turhaan mitään muuta harrastamaan.

Ulkoilua, nykyään lähinnä koirien kusettamisen muodossa, tulee muutenkin tehtyä. Semmosia 2-15km kävelylenkkejä, antaa aikaa miettiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 1:30 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Ja jalkapalloa olen pelannut jo 11 vuotta. Kuitenkaan en ota sitä turhan vakavasti, peliä se vain on... Ja haaveet ammattilaisuudesta unohdin jo kauan sitten. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 3:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Futis, synti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Itse olen harrastunut 3-vuotiaasta asti laskettelua eli 16-17 vuotta on jo takana sitäkin riemua eikä loppua näy. Vauhti viehättää. Lautaakin olen kokeillut, mutta joka kerta olen telonut itseni siihen kuntoon, että tukisiteelle on käyttöä. Täksi talveksi on autotallissa odottamassa uuden karheat carverit, joten varsin himokkaasti odottelen rinteiden tuloa laskukuntoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 4:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Kokeilin sekä lautailua että laskettelua. Vaikka lautailu olikin hauskempaa, oli senkin anti varsin rajallinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2003 6:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Paljon muutakin futiksen lisäksi on kokeiltu, tottahan toki. Sählyä pelasin jopa joukkueessa, samoin koripalloa, sekä käsipalloa, mitä en olisi varmaan koskaan lopettanu ellei joukkue olisi, niin hauskaa se oli. Surullinen tarina... Jääkiekkoa en kuitenkaan ole oikein harrastanut, vaikka erinomaisen hyvin pystyssä luistimien kanssa pysynkin. Näiden lisäksi olen kokeillut jos jonkinmoista lajia, lasketteluakin tietysti. Urheilullinen alusta loppuun aion olla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 07, 2003 12:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Futista olen pelannut, mutta liika vakavuus ei viehättänyt, eikä harjoituksissakaan jaksanut käydä. Samoin kävi squashille, joskus saatan vielä käydäkin pelaamassa. Eli eipä paljoa "virallisia" harrastuksia ole airsoftin lisäksi. Kuntoa pidän yllä (airsoftin lisäksi) lähes päivittäisillä n. 4 kilometrin kävelylenkeillä ja lehtien jakamisella. Kesäisin teen pitkiä pyörälenkkejä.

Jos henkisesti kehittäviä harrastuksia mietitään, niin kaippa sellaisena voisi mainita lukemisen, viikossa menee läpi suunnilleen yksi kunnollinen kirja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 07, 2003 7:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 04, 2003 8:17 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Vantaa, next to The Kartano
Jaah etta harrastuksia, no niitahan loytyy aika hyvin. Jalkapalloa pelasin tuollaset 11v ja talla hetkella pidan siita taukoa, ensi kesana nakee jatkanko tuota lajia. Amerikkalaista jalkapalloa taas pelaan ja juuri viime PE loppui allekirjoittaneen kausi. Vapaa ajalla myos pelaan/kaytan tietokonetta aktiivisesti joten voin lukea sen myos harrastukseksi. Talvisin meitin voi tavata rinteessa lumilaudan paalla tai sitten tormaneena puuhun yms. objekteihin. Talla hetkella kuulun myos koulun robotiikka-joukkueeseen joten eikohan sekin ole harrastus minulle. Golffia latkin aika harvoin (HCP 25.6=) enaa ja jotenkin talvisin etenkin koulu aikaan tulee koottua, maalattua seka pelattu WH 40k seka pelattua MTG-korteilla jos aikaa on. Eli allekirjoittaneella on jokunen kasa noita harrastuksia ja aikaa joka jaa niiden jalkeen tulee kaytettya nukkumiseen seka softaamiseen. =)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 07, 2003 8:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 24, 2003 3:47 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Klaukkala
Jalkapallossahan kaikki valmentajat ovat :evil: , #&¤=! laiskajaakot,
voi )&¤#/& kuustoista osaatteko te edes pelata jalkapalloa senkin kusiai-
voiset pikku nulikat, huuta naama punaisena tyylisiä.

(lisäys edelliseen viestiin) Ja harrastanhan tuota laskettelua(blaideilla).


Viimeksi muokannut HighPressure päivämäärä Pe Marras 07, 2003 8:10 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 07, 2003 8:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Mä alotan aika varmast Golfin ja Tenniksen


Viimeksi muokannut Berlusconi päivämäärä Su Marras 09, 2003 4:16 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 08, 2003 10:54 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Comrade kirjoitti:
Mä alotan aika varmast Golfin, kun mun faija ostaa mulle sillä eholla uuden sähkön, wohoo!


Laps parka.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 08, 2003 3:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Kyllä suomalainen kansa nykyään tekee mitä vain, jos ehtoina on joku kiva asia.

Vähän sama kuin isä sanoisi pojalleen:
- Saat panoksia aseesees mun kustannuksella, jos suutelet mun jalat puhtaaksi.

Niin, noista harrastuksista.

Kestävyysjuoksua juoksentelen, lähinnä 600m ja siitä ylöspäin. 600-metris ennätys on 1.55min eli aika kiitettävästi.

Laskettelurinteet vetävät aina puoleensa tuon joulun jälkeen ja tietokonetta räplään suht.koht. aktiivisesti.

Sotaelokuvat(mustavalkoiset) saavat suureb huomion minun vapaa-ajassani.

Minigolfia ja Golfia pelailen tuolla Helsingin, Espoon seudulla isoisäni kanssa.

Siinä ne sitten olikin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 08, 2003 4:12 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Corp. Revental kirjoitti:
Kyllä suomalainen kansa nykyään tekee mitä vain, jos ehtoina on joku kiva asia.

Vähän sama kuin isä sanoisi pojalleen:
- Saat panoksia aseesees mun kustannuksella, jos suutelet mun jalat puhtaaksi.


Haloo?

Mitä helvettiä sinun päässäsi liikkuu?
Pitäisitkö isäsi jalkojen "puhtaaksi" suutelua mukavana asiana!?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 08, 2003 6:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Sanoin ehdot. Esim. Pekko suutelee isänsä jalkoja, jotta voisi ostaa uuden alumiinimännän mopoonsa. EHDOT! Teet jotain hanttihommaa, jos EHTOINA on iso palkka.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 08, 2003 8:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Kesällä pelaan aktiivisesti Golfia ja pyöräilen aina pelipaikoille (matka n.40 km/suunta).

Tietokonetta pelailen myös aktiivisesti sekä työstän omaa musiikkia.

Jousiammuntaa tulee myös harrastettua mutta pienessä mitakaavassa.

Warhammereiden maalaus ja pelailu.

Sählyä kaveriporukassa.

Lehtien/mainosten jakoa josta tulee rahat Airsoftiin.

Rc-koneiden rakentamista ja lennätystä.

Talvisin Moottorikelkkailua.

Sekä airsoft-aseiden kustomointi/korjaus ja rakentaminen.

Elokuvien katseleminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 12:46 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Corp. Revental kirjoitti:
Sanoin ehdot. Esim. Pekko suutelee isänsä jalkoja, jotta voisi ostaa uuden alumiinimännän mopoonsa. EHDOT! Teet jotain hanttihommaa, jos EHTOINA on iso palkka.


Juu ehdot voi hyvinkin olla asiasi ydin, mutta tapa millä esität on mielestäni hieman kyseenalainen.

Skenaario 1:
Pekolla on hirveä tarve saada uusi pyssy, kun vanha rakas venppu on mennyt halki. Isä ehdottaa Pekolle, jos hän suutelisi isänsä jalat puhtaaksi, saisi hän uuden, tuliterän mp5k:n. Pekolla jo pyörii mielessä se päivä, jolloin hän voisi anpua naapurin kusipää Tomia silmään. Pekko tekee niin kuin isä toivoo, saa aseen, ampuu Tomia silmään ja airsoft kielletään suomessa.

Skenaario 2:
Pekolla on hirveä tarve saada uusi pyssy, kun vanha rakas venppu on mennyt halki. Isä ehdottaa Pekolle, jos hän kuukauden ajan leikkaisi oman pihansa nurmikkoa, voisi isä avustaa Pekkoa rahallisesti, kun hänen lehtien jakamisesta tulleet rahat eivät aivan riitä uuden, tuliterän mp5k:n ostoon. Pekolla jo pyörii mielessä pelit, joita hän voisi parhaan kaverinsa Tomin kanssa, täysissä suojavarusteissa pelata. Pekko tekee niin kuin isä toivoo, saa aseen, vanhempana hänestä tulee lakimies ja airsoft yleistyy suomessa.


Hieman kärjistäen, mutta tajuat varmaan pointtini. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 7:12 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Eikös tässä ollut nyt pointti se, että täällä on oikeasti olemassa ala-asteikäinen hemmo, joka pröystäilee sillä, kuinka isi ostaa vaikka mitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 2:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Siis minkä takia ne rahat pitäisi AINA(huomatkaa) saada hikisestä työstä tai ´joku muu tavara. Sain minäkin Prätkähiiri-figuurille mopon, kun opin hiihtämään.

Ja huomasin tuossa Bergmanin viestissä, että kun Pekko aikoisi saavuttaa rahat leikkaamalla nurmikkoa, olisi kaikki Airsoft-homma turvallisempaa ja Airsoftia ei kiellettäisi, kuin tuossa toisessa Skenaariossa. Itsekin olen tuota Pappa-betalar-hommaa syvästi vastaan, mutta eihän se nyt niin kauheaakaan ole jos vanhemmat tukisivat aseen ostossa. En minä ainakaan häpeäisi silmiä päästäni ja ryhtyisi munkiksi, jos vanhemmat olisivat ostaneet minulle aseen.

Itsekin olen vasta 6.luokalla ala-asteella, mutta yhtään eivät ole vanhemmat minua tukeneet. Ainoastaan ovat ottaneet navettaan töihin ansaitsemaan rahaa(nälkäpalkalla).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 2:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Minne on kadonnut viestin oikea aihe? Pahoittelen tapahtunutta kun jätin sen "muista salasanani" vai mikä se oli ja mun pikkuveli meni sohlaamaan.

Ja palataksemme oikeaan aiheeseen harrastan jalkapalloa, moottorikelkkailua, hiihtämistä ja miekkailua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 4:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Corp. Revental kirjoitti:
Siis minkä takia ne rahat pitäisi AINA(huomatkaa) saada hikisestä työstä tai ´joku muu tavara.

Ja huomasin tuossa Bergmanin viestissä, että kun Pekko aikoisi saavuttaa rahat leikkaamalla nurmikkoa, olisi kaikki Airsoft-homma turvallisempaa ja Airsoftia ei kiellettäisi, kuin tuossa toisessa Skenaariossa.


Oikein, ei rahan eteen aina tarvitse hikoilla.

Skenaarioiden lopputulos on täysin epäolennaista sen "sanoman" suhteen.
Se mitä tässä yritän sanoa, on edelleen se vertaus sosiaalisesti hyväksyttyjen tapojen käyttöön kun laitetaan lapsi tienaamaan itselleen hieman rahaa. Navetassa paskan lapiointi on hyväksytympi tapa hankkia rahaa, kuin jonkun henkilön mielihyvän tyydyttäminen.

Ps. Omiin harrastuksiin kuuluu grafiikka (laidasta laitaan), tietokoneet (lähinnä MIL sivustojen selailut) ja viikonloppuisin baareissa pyöriminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 5:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Comrade kirjoitti:
Minne on kadonnut viestin oikea aihe? Pahoittelen tapahtunutta kun jätin sen "muista salasanani" vai mikä se oli ja mun pikkuveli meni sohlaamaan.



No doubt. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 6:39 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Lainaa:
Oikein, ei rahan eteen aina tarvitse hikoilla.


Mutta näin naskina (14v), kun ne vähäiset rahat menee lähes poikkeuksetta airsoftiin, olen sitä mieltä, että se uusi ase tuntuu paljon mukavammalta, kun sen eteen on tehnyt kunnolla töitä. Mielestäni on oikeastaan hiukan vittumaista ottaa vanhemmilta rahaa, jos niiden eteen ei tunne tehneensä töitä.

Anteeksi off-topic


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 12, 2003 6:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Totta. Ja työhönkin on innostusta, kun tietää miksi sitä tekee. Tästä kesästäkin uhrasin kuukauden työnteolle ja palkkarahat (~1200€) menivät airsoftiin viimeistä penniä myöten.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 12:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
olen kyllä etsiskellyt työpaikkaa/hyvää rahantulopaikkaa, mutta kun olen vasta 13 enkä tuskin sellaisiin töihinkään päsisi mistä noin hurjia summia(yli 1000€!) sais.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 1:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Kokeile lehtien jakamista. Siitä saa n. 100 euroa/kuukausi. Riippuen siitä miten paljon jaat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 3:48 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Comrade kirjoitti:
olen kyllä etsiskellyt työpaikkaa/hyvää rahantulopaikkaa, mutta kun olen vasta 13 enkä tuskin sellaisiin töihinkään päsisi mistä noin hurjia summia(yli 1000€!) sais.


Ei kyllä kovi moni vanhempikaan tuollaisia summia tienaa, jos työskentelee esim opiskelun ohessa. Täyspäiväisyys onkin sitten jo eri asia.

Asiaan:

Airsoftin lisäksi harrastukset rajoittuu omatoimiseen liikuntaa, lenkkeilyä ja joukkueurheilulajeja (sählyä, jalkapalloa, koripalloa) harrastelija porukoissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 4:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 6:26 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Teuva
Itse olen töissä lehmänavetassa ja tienaan 140e/kk. Hanttihommaa ja tylsää, mutta eikai siinä muukaan auta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
No vaikka lehmänkin lutkuttaminen sopisi minulle, sais vain vähäsen rahaa, onhan siitä juttuta, mutta miksi kaikki vastaavat tänne tästä aiheesta kun otsikossa näkyy seisovan "Muut Harrastukset", joten eiköhän jatkettaisi siihen mihin aihe sopii?

Joo, ja hyvä hrotten, pyrin myös lopettamaan sen.


Viimeksi muokannut Berlusconi päivämäärä Ma Joulu 15, 2003 2:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 13, 2003 9:50 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Comrade kirjoitti:
...mutta miksi kaikki vastaavat tänne tästä aiheesta kun otsikossa näkyy seisovan "Muut Harrastukset", joten eiköhän jatkettaisi siihen mihin aihe sopii?


Itsehän sen tavalla tai toisella panit alkuun?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 15, 2003 7:51 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:15 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Tampere/Hyvinkää
Koripalloa pelaan pari kertaa viikossa. Tämä lähinnä talviharrastus. Kesällä pelataan sitten airsoftia. Tietokoneen ääressä tulee vietettyä aikaa joten sen voi laskea jonkinasteiseksi harrastukseksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2003 9:32 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:35 pm
Viestit: 21
Paikkakunta: Turku
Jalisböltsii ja partiotoimintaa. Partio on tosin jäänyt vähemmälle. Softaus tuli mukaan kuvioihin vasta puoli vuotta sitten. Toimin vielä tuomarina nuorten peleissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2003 11:42 am 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Noh ensiksi pelasin futista vuoden ja tokaisin että v***u mikä laji. Seuraavaksi jääkiekkoa puolvuotta ja sama homma. Kunnes aloitin softauksen ja noin vuoden softauksen aloittamisen jälkeen salibandyä puolvuotta. Mutta airsoft on nyt ollut noin kolmen vuoden harrastuksena. :D Very good laji. Keissi se futis ON syntiä! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2003 1:04 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Ennemminkin on syntiä olla vitun tyhmä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2003 2:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Itse harrastan tietokoneen kanssa nysväämistä, tennistä, golfia, harvoin lumilautailua, ja tietenkin airsoftia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2003 2:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 9:49 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Nurmijärvi
Minulla harrastuksina on tietokoneella istumisen lisäksi lumilautailu ja airsoft tietenkin :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 28, 2003 4:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:11 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: pihtipudas
Kyllä tuo Aikido on aikaa myös vienyt. Viihteellä olo on kanssa mukavaa mutta sitä EN tee aina


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 28, 2003 4:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 24, 2003 4:45 pm
Viestit: 72
Paikkakunta: Isokyrö
Tietokoneella istumista ja tietokoneen virittelyä/kellottelua lähinnä. Sitten on tietenkin real-steel aseilla ampuminen, mutta nyt ei oo ollut oikein paikka ampua ja metsästys, johon meni into, kun ei pariin vuoteen nähnyt yhtäkään elukkaa ja sitten kun se jänöjussi viimeinkin juoksee nenän edestä, niin on itse poimimassa taskustaan pudonneita ammuksia maasta. Ja mopoilua on tullut harrastettua jonkin verran, talvella ei tosin hirveesti jaksa, kun on niin pirun liukasta ja koulumatkakin on oikein 400 metriä. Elikkä kyllä se lähinnä tietokoneeseen ja pelaamiseen rajoittuu. Joskus tulee kaverin kanssa käveltyä vähän päälle 6,5km lenkkiä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 193 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com