Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:54 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Arvosteletko ihmisiä musiikkimaun perusteella?
Kyllä 46%  46%  [ 143 ]
En 54%  54%  [ 167 ]
Ääniä yhteensä : 310
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Roska kirjoitti:
Luuletteko te sitte, ettei kukaan naureskele teille? ;)


Mä ainakin tiedän sen, että.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 9:38 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:25 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Grand Turkey (Anus Mundi)
Nimi: Ossi H.
Totta munassa arvostelen ihmisiä musiikkimaun perusteella. Ja pukeutumisen. Ja ulkonäön. Ja kaiken.
Teen sen eron lökäpöksyihin ja muihin ali-ihmisiin, että pidän mielipiteet omanani, enkä rupea huutelemaan niitä kenenkään perään (paitsi duunikavereille ja ilmeisesti VarusteLEKAn foorumilla).
Se on sitten ihan eri juttu, kun ihmiseen tutustuu. Saattaa huomata, ettei se nyt ollutkaan ihan alkuapina. Siis jos haluaa tutustua ihmisiin, jotka ihannoivat ja imitoivat toisen mantereen slummeissa asuvia huumekauppiaita ja/tai pyörivät diskoteekeissa balleriina-puku päällä huumeiden alaisina.
Ja mitä vanhemmaksi sitä tulee, sitä enemmän alkavat hevi"miehet" herättämään lähinnä surkuhupaisia tunteita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 3:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 6:17 pm
Viestit: 14
Paikkakunta: Vantaa
No entäs jos tulee vastaan tälläine sekasikiö niinkuin minä?
Kuuntelee musiikkia hevistä (esim. Wintersun) iskelmään (esim.Anita Hirvonen) ja iskelmästä vanhaan kunnon rokken rolliin (esim. CCR, Elvis) miten sellaisen tyypin arvostelette?
Ja pukeutumisesta ei voi päätellä musiikkimausta. Ei ole mustia silmiä teinix tyyliin eikä ole pitkiä mustia hiuksia tai neljä kokoa liian isoja jou jou vaatteita, vaan enemmänkin 50v pappameiningin ja teinin sekoitus.
Millainen sellainen setä on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 5:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 6:01 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Asikkala
Asiallinen perus jätkä. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 5:56 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 29, 2007 5:04 pm
Viestit: 105
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Aleksi S.
Tai sitten ihan vaan perus jätkä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 5:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Tai sitten normaalia oudompi hiihtäjä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2007 8:18 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 29, 2007 5:04 pm
Viestit: 105
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Aleksi S.
Sama mies, eri tennissukat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 06, 2007 7:52 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Mulla on sitten vissiin samat tennarit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 14, 2007 6:13 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Niin oman terveytesi kuin ympärilläsi olevien ihmisten viihtyisyyden vuoksi suosittelisin, että hankkisit toisenkin parin, ja vaihtaisit niitä aina välillä, mielellään vieläpä siten, että toiset ovat pesussa kun toiset ovat jalassa. Kesällä ei ole huono idea, vaikka olisi enemmänkin, jolloin ne voi tarvittaessa vaihtaa parikin kertaa päivässä.

Sitten paskoista puujalkavitseistä aiheeseen (?): Ei, en arvostele suoraan musiikkimaun perusteella, muuten kuin niissä tapauksissa, joissa musiikkimausta voi tehdä (mahdollisesti virheellisiä) päätelmiä päältäpäin. Tällöinkään en tee ihan niin radikaaleja päätelmiä, kuin mitä tässä aiheessa on näkynyt, tyyliin "oge, tolla on isot housut ja lippis vinossa, siis ihan pelle jätkä". Nojoo, itse asiassa en taida tietoisesti miettiä paljoa paskaakaan, mutta kyllähän sitä alitajuisesti aina asettaa pillifarkkuun ja nahkarotsiin pukeutuneen rokkarin sen räppärin edelle. Tästä huolimatta löytyy sellaisiakin kavereita, jotka pukeutuvat näihin parjattuihin "hopparivaatteisiin", ja ihan hyviä tyyppejä ovat. Tie sitten johtuuko se niistä lakanoista, todennäköisesti ei.

Ja sitten vielä se maailman tärkein ihminen heti itseni jälkeen, eli minä. Kyllä varmana ihmiset ihmettelee ja naureskelee mulle, monestikin kaupungilla joku kattoo pitkään. Mutta mikäs siinä, jos joku mua niin kauniina pitää niin mikäs siinä. Omaan, vissiin jonkun verran siitä musiikkimausta kertovaan asuun kuuluu siis yleensä farkut, T-paita (useimmiten bändilogolla varustettuna) sekä farkkutakki, josta hihat poistettu ja jossa bändien logoja muiden merkkien ohella. Nykyään myös nahkarotsi, kun halvalla sain.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com